Nee ik heb niet getest, wil wachten (op zijn minst) tot vrijdag. Als ik dan nog niet ongi ben. Ik heb een giga opgeblazen gevoel in m'n buik en gigantisch moe,kan de hele dag wel slapen.
Hey meiden!!! Drukdrukdruk! Sorry!! Kon het ook echt niet teruglezen (zo'n 125 pagina's!) Hoe is het hier allemaal? Weer een paar zwangere meiden erbij zag ik, maar da's toch echt veeeeeel te weinig! Gisteren en vandaag op mijn broertje gepast, wat een schatje (is 2 jaar)! Legt ie steeds zijn hoofd op mijn schouders en gaat dan lekker slapen. Als ik hem zie wil ik zo graag mijn eigen kindje!!! Ik heet Jus (zus) en hij is helemaal fan van mij, hahaha! Ik moest em op de kdv ophalen (hij had koorts). Voor de eerste keer samen op de fiets met zo'n zitje. Het is zo'n boef, halverwege zegt ie; 'Maak, maak, maak' wat meestal betekend dat er iets los zit zoals zijn knuffel aan zijn slaapzak. Dus ik schrik en zeg, je zit toch niet los? Hij heel boefjesachtig; 'neej' en lachen! En of hij mijn onzekerheid zag, bengeltje! Morgen ga ik met mijn zusje naar de VK voor haar eerste echo, zoooo spannend en leuk dat ik erbij mag zijn! Ik hoop vandeweek meer tijd te hebben, maaaaar... morgen echo, rommelmarktzooi uitzoeken, Alex Agnew (stand up comedian), vrijdag vriendin, zusje jarig en uit eten en dan is het eindelijk zaterdag en moet ik tot overmaat van ramp zondag ook nog op de rommelmarkt staan, boehoehoe! Gelukkig is het grootste deel leuk . Zo ben mijn verhaal weer even kwijt! Hahah hele lap tekst! Dikke kus en gefeliciteerd aan de zwangere meiden, voor de ongiemeiden ik baal met jullie mee en alle overige meiden succes met wachten! xxx Sue
Ik kom stiekem ook nog van vangen. Ben overgesprongen uit Mei maar daar is helemaal niemand vanavond vandaar dan ik even bij jullie lijst kwam kijken. Toch wel veel rood hier hoor en veel meiden die zich melden en vervolgens niet meer komen. Ook erg lastig kom dan niet op zo'n lijst denk ik dan. Maar oke. Verder nog nieuwtjes hier, heb niet terug gelezen vandaar.
Het is hier ook rustig. zelf weet ik niet waar ik zit op de bankl, voor mijn gevoel zit ik er nog maar met 1 bil op, vandaag afscheiding (tja wit iets geel lijkt niet echt) wat kan dat zijn? weet iemand dat??
Spannend mercedes. Ik zou ook wachten... IK heb ook een opgeblazen gevoel niet normaal.. en ook heel moe.
Ik heb geen idee, misschien je ei in aantocht? Zie net dat dat niet kan? Hoop voor je dat het niet je ongi is...
Hoi hoi, Overal is het rustig. Op tv is ook niets te beleven. En ik WEIGER om de knight rider te gaan zitten kijken...
hoihoi, hier ook weer op het wachtbankje. Nog 1 week, maar ik kan bijna niet wachten. Gisteren en vanmorgen werd ik ineens misselijk toen ik wat wilde eten en zo ineens was het ook weer weg. Zou het dan eindelijk. Hopen dat pendel van justfem uitkomt.
goedeavond dames, hoe is t hier!!! roze loopt niet zo hard als in t begin! dikke knuff voor iedereen die t nodig heeft!!! duimen draaien voor testers!!!
zo dames hier is het weer omgedraaid als een blad aan de boom onweer,regen,bliksem bleh het is toch wat als het 1 dag mooi is in nederland! maar ik moet niets van bliksem hebben hihi dus zet pc lekker uit en kruip tegen mijn mannetje aan om tv te kijken fijne avond nog allemaal!! liefs
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 &DrewB& Rebbel & Stapper & Lotte2005 & Knorretje84 4: anniepannie & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje 5: Tante Mars & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Suekes& kml 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe & 7: Roos1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Snoes4rx &Anne19791980 & Bink 10: Natjuh026 & zwitsal & Niki83 & Hummie & 123Janneke321 & Vissertje & jose1710 & Anne77 11: Patriez 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance & Lotte1987 & wgev & Matroosje 13: Koeky & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje & Nikita33 & wops & Line77 & beebiebregje 14: bapsie & mammie patricia 15: alina21 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje & Maartje84 & Aecatz & Saskia1984 17: Noobody79 & ricmar94 & Prisley & ivisser16 18: Einneh & Jessy1983 & Niene 19: Bootsy & Saz667 & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & ingearts 20: meggytje & Happy79 & Puk25 & Krokodieltje 21: Mexicang & Loontje4 & Mala 22: angelea & Love child & bollemieke & Maaikyb 23: Susan27 & Kris34 & nadeke & Mamatje77 24: Ikkuh26 & sweetcandie & Smile17 25: JvS & Dingetje & Lauw & Iva & Janis & XX79 & Brabants meisje & Puk25 26: Mcellie & Yootje & Luukske & Sammie88 & PamPapilio & Lumea & Senna04 27: Esther1983 & Rapoenzel & Mermaid & Nicole1982 28: Moosje25 & suiske & Lynette84& Justfem& Jazy 29: Todavia & Koeky & Liedel 30: Ladypink & Jada1984 & Ninoshka TESTMARATHON 15 april: * Maartje84 17 april: * Prisley * Line77 * ivisser16 18 april: * ricmar94 * Chelle25 19 april: * Bootsy 28 april: * Jazy * Justfem * Yootje 149 dames voor de ROZE AUDI 20 Zwanger, 42 Ongesteld, 6 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 15 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag , 1 vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! Nou 1 dag te vroeg getest maar vet positief al na 10 sec. al!!! Is nog wel een beetje raar maar wel super blij. Me vriend weet het nog niet (hij is druk aan het werk) Maar heb een leuk cadeau voor hem gekocht
@justfem: heb pb gestuurd!of het is gelukt weet ik niet hahaha, bij je profiel kan ik niet pb aanklikken, dus heb het berichtje van vorige keer gebruikt, alleen met andere tekst ahah hoop dat hij aankomt... mmmmm snap je m nog?
wauw super!! gefeliciteerd!!!!!!!! heb je een foto gemaakt?? werd ook hoog tijd dat er weer roze bijkwam top!! nr 20 geloof ik he? feli wat heb je voor je mannetje gekocht?? edit; heb al gegluurd positiever kan volgens mij niet!! @ongi's k*t meiden, even jezelf lekker verwennen en vol goede meid naar mei!! @naliey oh meis wat een verhaal..ik heb eigenlijk niet zoveel toete voegen aan alle lieve woorden die al zijn gezecht, wil nog wel evenz eggen; wees lief voor jezelf en vooral niet te hard voor jezelf zijn! **knuffel** @hier pff werken valt nog niet helemaal mee, maar wel lekker om afleiding te hebben (hoezeer ik het me ook voorneem, ik ben er toch veel mee bezig) heb vage kwaaltjes, maar die ban ik gauw weer uit me gedachten, moet nog een weekje wachten!! XxX
ooh ga heeeeel hard duimen!!! hoop zo dat je een mooie positieve test mag krijgen!! maarre vanacht wel lekker slapen he, anders duurt het zo lang ik moet morgen helaas weer vroeg werken, maar ga proberen of ik niet onder het werk stiekum kan spieken..helaas is het een zoete inval als ik aant werk ben dus veel privacy heb ik er niet.. idd spannend hoor!!
Ben bang dat ik niet aan het testen kom zaterdag, Had gister en vandaag druppels bruinverlies, nog niet echt rood, maar ja meestal komt dit alleen als ik ongi moet worden, duzz ik ben bang dat ik ook naar mei kan Maar ik houd nog moed, zolang het nog niet echt losbreekt is alles nog mogelijk denk ik dan maar. Ik hou jullie op de hoogte, groetjes