Gatver morgen weer werken Maar goed als ik er ben is 't wel weer gezellig ik had alleen een winkel dagje ingepland dat werd een poetsdag
hmm dat is wel even iets anders jah...kan je een andere dag dan wel shoppen?? ik moet om 7.00uur ook weer beginnen..altijd zo vroeg die vroege dienst (zouden ze het daarom vroegedienst hebben genoemd?) 6.00uur gaat de wekker, dus niet al te laat naar me bedje..
Morgen is alweer donderdag = bijna weekend. Ideaal zo'n 4-daagse werkweek!! Hier gaat om 6:45 de wekker.......
ooh ook al zo vroeg, maar wel lekker bijna weekend!!!!! ik duik nog eventjes bij mijn mannetje op de bank en dan lkkr me bedje in..sterkte morgenvroeg met de wekker! tot morgen meiden, slaaplekker voor straks! en geduldig blijven he!! en voor de nod'ers die gaan testen **duim duim duim** lfs XO
ook ik ga zo naar bed, moet nog 3 dagen werken (ben alleen op zondag deels vrij) morgen loopt de weeker weer op 7 uur af. oke testers morgen Succes!! We moeten zeker 35 roze halen hoor(zegt mijn gevoel)
hallo, ben ik weer even. net terug van mijn werk en meteen even alles bijgelezen... ivisser VAN HARTE GEFELICITEERD!!! ga lekker gnieten meid.. hoe reageerde je vriend? dat er snel nog meer roze bij mag komen, dus testers morgen: ZET HEM OP!
He meiden Daar was ik eindelijk...pffff Ik zou al eerder langs komen...maar ben hier bezig geweest en we moesten nog weg Dus niet de tijd gehad om hier te kijken en alles te lezen Ik ga nu ff alles proberen te lezen Zijn er nog nieuwe zwangere bij gekomen? @naliey Hoe is het met jou?
@LadyPink Ik ga voor je duimen!! @Alina & Saskia Hopelijk testen jullie over een paar dagen alsnog posi! @naliey Echt klote dat ie alweer nega is En ik zou het er wel ff met de ha over hebben, je moet morgen toch heen? Hele dikke knuffel @Happy79 Hopen dat je bruinverlies niet doorzet en dat je gewoon zwanger bent @Muurtje En hoe was het bij de kapper? Weer een fris en fruitig kapseltje @desi23 Echt balen dat je ongesteld bent geworden Heel veel succes in de volgende ronde @ricmar Word bij jou spannend! En heb je al veel symptomen of niet? @Joyce81 & doortje79 Hoe is het met jullie? @Niene Balen dat je nega gestest hebt Hopelijk test je over een paar dagen wel posi @lotte1987 Ik vang ook al ff wat hCG'tjs hihihihih Wel een beetje vroeg @enneih Heel veel succes met testen! Hopelijk test je posi @Mercedes Dat is ook spannend! al 2 dagen overtijd Hoop op een posi test! @Suekes Wat leuk op je jongere broertje passen @sweetcandie Hopelijk is bij jou de test ook posi over een paar dagen @angelea nog een weekje...spannend hoor! En heb je al symptomen? @isvisser16 Wauw van harte gefeliciteerd!! En wat heb je voor je vriend gekocht? @Maakyb Nog 5 daagjes voor je kan testen Spannnend hoor! @chelle25 Hopelijk zet je bruinverlies niet door...en ben je gewoon zwanger @koeky Nog even wachten hoor met testen...even volhouden @Saz667 Balen van je ongie Heel veel succes in de volgende ronde @kris34 Ja lekker bitterballen @noname Welkom hier @yootje Hoe is het met jou? @annie Wauw al weer 8 weken zwanger! En hoe voel je je? @Jada1984 Ik zie ovulation day staan op je banner Heel veel plezier met klussen @ichtus (bruisje) Wauw bijna 12 weken zwanger! Wat gaat dat snel Hopelijk heb ik niemand vergeten Sorry als ik wel iemand vergeten ben...moest ook zoveel pagina's teruglezen