jha dat snap ik wel... maar het gaat er mij om, ik kreeg vanmorgen rond 11en die brief en moest voor half 1 bij de afspraak zijn geweest...eerst iedereen gebeld enz of ze me kunnen brengen maar niemand heeft tijd...oke kan gebeuren.. dan moet ik alles uitzoeken op i-net hoe of wat en aangezien ik zoiezo al niet goed ben in dat soort dingen heb ik dagen nodig voor ik eruit ben... alles moet 100x uitgelegd worden tot alles in me hoofd is gestampt en er haast niks meer mis kan gaan.. dat is bij mij het probleem.. als het niet goed in me hoofd is gestampt dan doe ik dingen dat ik denk dat goed is en dat is dan juist niet goed... had al een x zoiets meegemaakt...ik vroeg aan de chauffeur wil je melden als ik eruit moet...jha is goed...zegt tie hier moet je eruit...dus ik eruit...moest ik nog anderhalf uur lopen voor ik er was, terwijl de bus er vlak langs reed... en die andere x was dat ik van stage naar huis wilde met de tram...pakte ik de verkeerde en kwam ik uit in scheveningen... en heb t trouwens nog een x meegemaakt...moest gewoon hier in delft naar de ha...(wist begot de weg niet want woonde er net) ik de bus gepakt omdat die aan de andere kant van delft zit en vroeg aan de chauffeur wil je melden wanneer ik eruit moet, jha is goed... liet die vent niks horen, dus zat al zowat bij rotterdam, ik zat de hele weg al zo van zolang duurt t niet...al een paar x gevraagd en zegt tie jha we zijn er nog niet... pff bleek dat we er allang langs waren gereden.. nou nu krijg je me dus niet zomaar meer met t openbaar vervoer...tenzij er van te voren al wordt verteld die bus moet je pakken richting die kant...en daar en daar moet je eruit, en dan moet je zo en zo lopen...
jha goed...ze vonden het geen probleem dat ik afzei...alleen me baas vond t neit leuk, nou jammer dan... "als ze een nieuwe afspraak maken en ik heb dan vervoer wil ik best gaan" vind het niet eng om erheen te gaan ofzo...wil er maar al te graag heen zodat ze de waarheid horen en niet de dingen van me baas die toch alleen de slechte dingen verteld.. alleen de reis ernaar toe is een probleem..
doen ze niet aan...pas als je baas het goed keurt anders niet... en ben niet angstig voor t gesprek ik vind de reis niks met openbaar vervoer
Hoi, is een taxi misschien een optie? (kosten eventueel declareren bij het bedrijf??) Succes met alles!!
@ Nailey; Ze kunnen je in ieder geval niet ontslaan als je een vast contract hebt. En zeker niet als je ziek bent. Je kunt aangeven dat je vergeten was je ziek te melden omdat je zó in de war was... En nu heb je ondersteuning van de ha dat je ziek bent en dat je door moet naar de ggz. @ Kris; taxi, goed idee. Maar misschien te declareren, om niet extra olie op het vuur te gooien...
ze declareren geen reiskosten helaas... was een goeie optie geweest maar beetje te duur... ach kan er nu toch niet meer heen, en als er een volgende afspraak komt dan heeft iemand anders wel tijd...en vanaaf voor de zekerheid ff met me ventje de route en alles in me kop stampen
jha heb al aangegeven van dat ik wel heb gezegd niet ziek te zijn omdat ik zoiets had van dat hoort niet onder ziek zijn...en toen zei ik telefonisch van als jullie dat onder ziek zijn verstaan nou dan ben ik wel ziek...ik zit overspannen in de ziekte wet, of het nu onder ziek zijn of niet ziek zijn staat dat maakt niet uit....je weet wat er aan de hand is dus dan kun zelf wel bedenken dat ik "nog" niet in staat ben te werken.. ach jha ik kijk ff wat ze nu weer gaan doen... ben iig blij als ik weer mezelf ben...
@ Nailey, Zin om over leukere dingen te kleppen dan je werk? Beetje afleiding zoeken? Doe jij b.v. ook een cursus creatief met kurk? (ikke doe dat trouwens niet....)
Taxi kan goed ook door zorgverzekeraar worden vergoed! die zijn er ook niet voor niks En anders bij de belastingen opgeven als reiskosten artsenbezoek. .. verveel me dus als we het over leuke dingen gaan hebben hier: ik ben voor!
Oh... iedereen weer braaf terug aan het werk? Hoe dan ook ik ga mijn nieuwe hairdo proberen in het gareel te krijgen... Schrik van mijzelf als ik in de spiegel krijg. Het lijkt steeds meer oranje te worden... En voorheen was het zwart... Ben mezelf gewoon niet meer... hihi Ik ga straks werken! DAg dames!
nee ben het met je eens...vind t allang fijn dat er mensen zijn die met me mee denken... het ging er mij alleen om dat ik me verhaal ff kwijt kon dus thnx allemaal... maar cursus creatief met kurk?? heb ik wat gemist haha
Oh lieverd... moet helaas gaan. ik moet mijn hoofd nog in model strijken en ff mij verkleden zodat ik naar mijn werk kan. Ik zie er nu te veel uit als een rode schooier... Doei doei!