NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    We gaan er gewoon met z'n allen voor...
    Maart heeft al laten zien hoe het moet... (al deed ik daar gewoon eigenwijs niet aan mee ;) haha)

2. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Marsika: :) Ja, heb mn mannetje net alvast even subtiel op de hoogte gebracht dat ie maar beter veel zin kan hebben vandaag en morgen ;) .

3. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Haha hier nog zo,n eigenwijze.

ik mis trouwens de kleurtjes in de NOD lijst
    Zal hem proberen aan te passen.

4. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Heeeeeeelp, krijg het niet voor elkaar. Ben aan het prutsen nu :oops:

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hai,

vamorgen merkte in ineens dat ik rekbaar slijm heb dus ik denk dat mn ei misschien ook wel eerder komt! Hoop alleen niet TE snel, want we zijn nog niet begonnen met klussen :oops:. Kan het denk je ook zijn dat t dan nog wel een paar dagen duurt? Vorige maand had ik niet echt rekbaar slijm, maar wel een eisprong. Hoe kun je je baarmoeder voelen? Ik bedoel, hoe weet je wanneer je je baarmoeder aanraakt...haha leuke vraag he :oops: :oops: Heel misschien moet ik dan ook terug naar maart. Klinkt gek, maar hoop toch hier te blijven, want anders hebben we te weinig geklusd straks!

6. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Heej bedankt Mariska! Ik sta d'r weer bij!
    Fijne zondag voor iedereen! :D

7. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    vanacht getest voor ovu na thuiskomst en een ei is opkomst, dus meteen ff daarop antwoord gegeven... straks nog een ovutest, morgen nog een... wie weet!

EINDE EGO..................................

Hoe is het hier dames?
    Goeiemorgen trouwens, hihi, net wakker vandaar! Is er nog positief nieuws te melden, behalve dat de zon schijnt?!

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    NET WAKKER!!!

:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

Wacht maar totdat je kindje er is...... :) :) :)

PFf hier al vanaf 7 uur op....en ook nog eens buikgriep...hele nacht naar de wc moeten rennen...gelukkig nu maag leeg..dus kan er niets meer uit komen...niet van boven maar ook niet van ondere whahaha

En zon? Hier niet hoor...stuur ff hierheen?!?!?!

9. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Als je rekbaar slijm hebt kan het best nog 2 tot 3 dgen of soms zelfs nog langer duren, maar je kunt hem ook al dezelfde dag hebben. Dus voor de zekerheid vandaag toch maar snel aan de klus ;) .
    t is een beetje moeilijk uitleggen hoe je je bm kan voelen, want afhankelijk v/d tijd v/d maand zit ie op een andere plek (hoger of lager) en is ie breder en zachter of kleiner en harder. Hij is soort van rond met een klein openingetje erin en de meeste meiden kunnen hem wel voelen als ze hun vinger diep genoeg naar binnen steken. Anders moet je maar even op bm googelen, dan krijg je ook plaatjes met uitleg, da's misschien handig. Ik vind het zelf altijd wel handig om mn bm te checken omdat ik dan in combinatie met mn slijm toch een heel aardig idee krijg van wanneer mn ei er ong. aan zit te komen (zonder dat ik ovutesten hoeft te kopen). Succes!

@Ladyjoey: Fijn dat jouw ei ook onderweg lijkt te zijn. :D Blijf ook maar gezellig hier hoor, dna test je iig ook niet te vroeg ;) .

10. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    hallo,

mag me helaas hier aanmelden.Mijn NOD is 13 april. Wie wil mij toevoegen.

11. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Mercedes: Ik hoorde dat het toch mis gegaan was, och meis :( . Wat jammer. Ik wens je alvast heel veel succes in de Audi! (zal je er ook ff bijzetten).

@miranda: Balen dat je buikgriep hebt :( . Het heerst echt volgens mij - heel veel mensen in mn omgeving hebben het... Beterschap!

12. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0

NOD lijst April 2009

1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12
    2: Mermaid & plienneling & Nana33 & berenbotje
    3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80
    4: anniepannie & knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini
    5: Lauw & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Anne19791980 & Joyce81 & Roosje01
    6: cristel1980 & kimbrasser & joma87
    7: Justfem & Lotte1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer
    8: Julied & Tessa8 & Mgwc
    9: MoederK & Nikita33
    10: Tante Mars & Dicky & Natjuh026
    11: Suekes & Patriez & Bink
    12: Nonja & Pearl29 & Doortje79
    13: Koeky & 123Janneke321 & Mercedes
    14: bapsie
    15: Krokodieltje
    16: Chantal78
    17:
    18:
    19: Bootsy
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:Ikkuh26
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:
    31:

TESTMARATHON

1 april:
    * Maaikyb

5 april:
    * LadyJoey

7 april:
    * Justfem

11 april:
    * Suekes

.. april:
    *

.. april:
    *

.. april:
    *

.. april:
    *

56 dames voor de ROZE AUDI
    .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag , .. vlindertje

Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG]
    *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ooh welkom mercedes...mis gegaan alweer!?

Heel veel sterkte meis deze maand...

Groetjes,
    Miranda

14. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Helaas is het weer misgegaan,ben vrijdag het vruchtje verloren en sinds gisteren heeel licht ongesteld,toen ik deze ochtend wakker werd,was het goed doorgebroken. (ene kant ben ik blij dat ik niet al te lang op mijn ONGI hoefde te wachten en nu weer verder kan).

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    oh okee. Ik gebruik wel ovutestjes dus ik kom er snel genoeg achter of mn ei er al aan zit te komen ;) Zit er vooral mee dat ik niet weet of ik dan beter elke dag kan klussen vanaf nu of om de dag omdat ik niet weet of mn ei er al aan zit te komen! Kan op google ook niet duidelijk vinden wat nou beter is om te doen (om de dag of elke dag).

Bedankt voor je uitleg, dan klopt t toch wat ik voelde haha. Heb wel een aantal keer gevoeld, maar wist niet of t klopte. Het voelt nu zacht en nat (sorry voor uitleg :oops: ) en diep (al weet ik niet goed wat wel en niet diep is).

16. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Pfoe... volgens mij voel ik mijn ei!
    Heb lichte steekjes in mn rechterzij... maar dan is het toch nix waard, want daar heb ik geen eileider meer... volgens mij. Heb namelijk nooit geen biologie gevolgd... domme ik! haha!

17. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Hoi Hoi

Ik ga mee voor de NOD voor 2 april :D hopen dat er weer veel roze namen komen te staan :D

Groetjes

18. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0

NOD lijst April 2009

1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12
    2: Mermaid & plienneling & Nana33 & berenbotje & Lynette84
    3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80
    4: anniepannie & knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini
    5: Lauw & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Anne19791980 & Joyce81 & Roosje01
    6: cristel1980 & kimbrasser & joma87
    7: Justfem & Lotte1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer
    8: Julied & Tessa8 & Mgwc
    9: MoederK & Nikita33
    10: Tante Mars & Dicky & Natjuh026
    11: Suekes & Patriez & Bink
    12: Nonja & Pearl29 & Doortje79
    13: Koeky & 123Janneke321 & Mercedes
    14: bapsie
    15: Krokodieltje
    16: Chantal78
    17:
    18:
    19: Bootsy
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:Ikkuh26
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:
    31:

TESTMARATHON

1 april:
    * Maaikyb

5 april:
    * LadyJoey

7 april:
    * Justfem

11 april:
    * Suekes

.. april:
    *

.. april:
    *

.. april:
    *

.. april:
    *

57 dames voor de ROZE AUDI
    .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag , .. vlindertje

Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG]
    *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!

@Lynette: Ik heb je erbij gezet. Welkom en veel succes! :D

19. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Lotte: zie mijn album ;) is makkelijker vinden. Staat alles over slijm en bmm enzo!
    Mariska: hoe kom je aan je troetelbeertje? kei gaaf! woehoe! geef je me de link ff aub?
    nana: ja blijf maar lekker hier hangen!

Verder ben ik er weer van door.. wilde ff snel spieken ;) hehe..
    Doeg en tot morgen!

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    thnx heb t meteen opgeslagen op pc :D

Deel Deze Pagina