NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    oh en over banners...waar ik hem vandaan heb zitten ook leuke tussen, maar vooral de teksten :D hij zegt rond ovulatie nl we'll be babydancing :) en dan ook wanneer je testen kan / wilt (kun je zelf aangeven wanneer je zou willen testen)

2. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    whahaha kris, nog aan het werk ja? geniet van je choc..

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ik heb nog wel wat extra lijm en plakband mocht je dat nodig hebben! Het is idd echt super spannend nu!!! Ik duim me duimen er compleet van af!!! Niet te vroeg gaan testen he?!?

4. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Ho, before I go.....Maaiky....wel blijven zitten he?

5. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Ja... even saampjes erheen.
    Ik hoop zo dat alles goed is!

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Mmmm... dat zelfde zonnetje is een beetje verwarrend... LEuk! Moeten we extra goed kijken wie wat geschreven heeft!HIHI!!

7. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Zoiets :oops:

8. Kris34

Kris34 Niet meer actief

niet grappig! Tot 17:00 uur! Ga nu echt choc halen!!

9. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    haha jah zal ik doen!!! en ik wil ook niet te vroeg testen..kan nl mijn klok gelijk zetten op mijn ongi dus die klok wacht ik eerst af... dank jullie!!! heb alleen van die andere dan anders klachten...probeer me in te houden om ze niet op te sommen..of mag het voor deze ene keer?

10. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Ik weet hoe je je voelt en wij hebben niet eens een snoepautomaat :cry: ....

11. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Laat maar horen hoor... ;)

12. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    oh dat is wel heel fijn, nou wij gaan hier met z'n alle in de audi zitten duimen!!!

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @noname"]
    Voor jou heb ik nog wel extra duim over! Ik ga duimen voor jullie dat er niets aan de hand is!

trouwens... vriendin had een schot in het midden van haar baarmoeder staan. Vandaar dat zij steeds mk had... hebben ze dat al gecontroleerd? Nadat dat schot weg was gehaald was ze behoorlijk snel zwanger...

@ Maaikyb; het mag.... voor deze ene keer ;)

14. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    heb drukkend gevoel / steekjes in mijn onderbuik meestal links, meer afscheiding, vanmorgen zelfs melkachtig..vlagen van duizeligheid, wisselende stemming, obstipatie..aj aj aj zo en nu gooi ik de lijm van muurtje onder mijn voeten :)
    en ohja errrrig dorstig...

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0

Mmmmm, al vaker dit soort verschijnselen gehad? B.v. in je vorige lf periode?

16. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    zo en nu weer tot de orde van de dag...ik ga aan die crackes beginnen..willen jullie ook?

17. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Ja, ik denk het wel, maarja de tijd zal het leren over 13 dagen kan ik testen, spannend dus!!!!! Hoe is het met jou? Al last van kwaaltjes? Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend? Jij zat er toch mee dat je liever niet nu zwanger zou zijn (of je vriend) omdat je naar Bali gaat? Ik heb deze maand soortgelijke tweedeling... Ik wil wel heel graag maarja, ik ga over 2 maanden op vakantie. We zien het wel!

Ben gisteren naar de echo van mijn zusje geweest, ze is 12 weken vandaag en het zag er heel goed uit! Het beebje zwaaide zelfs naar ons op 1 van de foto's echt zooo mooi! Ik heb tranen met tuiten gehuild met haar! Alles was gezond! Echt wat een moooi wonder!

Dikke kus

18. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    nee juist niet., dit waren de dingen die ik andere rondes juist niet had.. dat ist em nou juist..heb ook zere borsten, maar dat heb ik elke ronde dus...maar goed ons lichaampje doet rare dingen als we proberen zwanger te worden.. :cry:

19. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    @suekes oh wat mooi dat je mee mocht naar de echo van je zus!! fijn dat alles goed gaat! en hoe gaat ie nu met jou? beetje bijgekomen van al het gebeuren?
    en vakantie? oh lekker waar gaan jullie heen??

20. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Maaikyb... *Duim,Duim,Duim,Duim,Duim,Duim,Duim,Duim,Duim,Duim,Duim,Duim,Duim,
    Duim,Duim,Duim,Duim,Duim,Duim,Duim,Duim,Duim,Duim,Duim,Duim,Duim,Duim,Duim,Duim!*

Deel Deze Pagina