NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
  2. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    enne ik ben zo blij dit forum gevonden te hebben!! me moeder weet wel dat we bezig zijn (tja een paar rondes terug was het eerst ook raak en had het al verteld alleen mocht het niet zo blijven) maar die lacht me elke keer uit als ik met me klachtjes kom hihi gelukkig kan hier er geoorloofd mee bezig zijn, want er niet mee bezig zijn is onmogelijk!!
    ojee ben van de lange teksten aant worden geloof ik... :oops: :)
    oh fijn muurtje!! nou leesze ;)

3. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    he joyce!!! ik had het gister geloof ik al gevraagd maarre jij ging toch nog naar een concert? met buikband?!! :D :D :D

4. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Maaiky, lekker lullen op een forum. Zo kom je de dagen/weken tenminste door!!
    Bij ons weet niemand dat wij voor het echie gaan. Maar mijn man ziet me elke dag al aankomen: "schat ik voel (n)iets" Ik zeg: Lang leven het forum!!

5. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Leuk zo forum, WAAR IEDEREEN NU FOETS IS.....
    JOEHOEEEEE, is daar iemand? and and and and .....Hoe mezelf in een echo o o o o o

6. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    whaha idd..nou mijn mannetje is sinds het raak geweest is omgeslagen van hier tot gunder en zit me steeds vragent aan te kijken en en en hihi is wel heel grappig..maar het blijft een man he..ja gelukkig kunnen we hier ons hart luchten ;) ja dat wachten duurt elke keer zooo lang he..die eerste periode gaat wel, maar die lf..pfff zat gister al voor de grap aan me navel te draaien om te kijken of ik in me buik kon kijken, maar helaas :D

7. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    whaha muurtje zit denk ik met d'r neus tegen 't beeldscherm om te lezen over etos zwanger :D hihihi

8. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Goed hoor! moe, buikpijn, etc.. maar verder valt get reuze mee! 14 december.. dus tussen sint en kerst he! haha.. nou ja.. bali is minder praktisch, maar ach ja.. we vinden eht toch wek hartstikke leuk hoor!! haha...

@ maaike: jep.. U2.. maar moet nog ff wat bedenken.. is 20 juli dus!

@ jazy en maaike: als het anders is dan normaal kan het goed nieuws betekenen. heb je hetzelfde maar heftiger of minder heftig ws niet, maar kan nog steeds goed nieuws zijn..

9. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    ja is het al helemaal doorgedrongen joyce?!!!!!! hihi moest denken aan je mannetje die je niet wou laten testen...heef ttoch wel mooi geresulteerd in een vette posi ;)

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ben er weer!

Heb wel deze lijst mooi gevonden... veel zwanger na ie keer gebruiken... mmmm geeft wel weer moed moet ik zeggen..

ZWANGEREN

Ronde 1 Etos
    Natasssie, 2e cyclus na mk
    Niesje1980, 3 rondes
    Misspiggle, 1 ronde
    Pluys vanaf juni 2006 bezig
    Jeldou, 6 rondes
    Lauwie, 14 rondes
    Chantico, 2 rondes
    Snoozie 5 rondes
    Ryanne, 2 rondes
    Sarahfreely, 3 rondes
    Gerlinde1, 4 rondes na MK
    Pipikippie, 2 rondes
    Lievelief, 2 rondes
    Jimmy, 23 rondes
    Mariaatje, ? rondes
    Inspiratiebron, 24 rondes na mk
    Daydreamy, 4 rondes
    Wybje, 2 rondes
    London1122, 2 rondes
    Queenie, 8 rondes
    Sophie, 1 ronde
    Jules, 4 rondes
    Libra, 2 rondes *20-5-08*
    Dayenne, 5 rondes na pauze *24-5-08*
    Mama2801 ronde 1 na mk
    Duimelijn, 11 rondes
    Lammetje, 1e cyclus na bevalling
    Jo79, 2 rondes
    Pooh69, 5 rondes
    Vanillivi, 5 rondes
    Booboo22, 1ste ronde

Ronde 2 Etos
    Zomaar,4de ronde 1ste na mk
    Natas1, 3 rondes na MK
    Jetty, 3 rondes
    Suusje D, 2 rondes
    Spijkervrouwtje, 3 rondes
    Nony, 2 rondes
    Linda26, 3 rondes, 12-11-08
    Jipper, 2 rondes
    Dieselientje, 2 rondes
    Manny82, 6 rondes
    Juffie1984, 4 rondes
    Patriesie, 2 rondes
    Jewel, 4 rondes
    Pookie66, 4e cyclus en MA
    Michelle, 2e cyclus
    Sylvia, 2e cyclus
    Sweepy, 2e cyclus, 28-11-08
    Rose
    Inggrid 5e cyclus
    Wendelaa 2e cyclus
    Marieken, 7e cyclus

Ronde 3 Etos
    Marloes80, 5e cyclus

Ronde 4 Etos
    Nrg50
    Gaby83, 6e cyclus
    Sucre, 2e cyclus na MA
    Danabelle, 11e cyclus

Ronde 7 Etos
    Inger 1979, 10e cyclus na mk

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ik BEN NIET verSLAAFD!!!

12. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    whahahaha nee net zo min als ons :p

13. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey Maaiky!
    Ja he! Vond het helemaal te gek dat ik erbij mocht zijn. Ik was er telefonisch bij toen ze testte en ik stond meteen voor de deur met boeken en een knuffel dus ze had zoiets van, ik kan het allemaal niet zonder jou, please stay with me. Keilief! En ik laat me graag mee op sleeptouw nemen, kan ik het allemaal van heel dichtbij meemaken.
    Met mij is alles nu goed, stiefpa is alweer een week thuis en gisteren van de advocaat gehoord dat er waarschijnlijk niets meer gaat gebeuren, moeilijk te geloven maar hij geeft aan dat er zoveel fouten zijn gemaakt en tot op de dag van vandaag zijn de verklaringen van mijn mama en mij nog niet naar de advocaat gestuurd, dus het zaakje stinkt sowieso en de media zwijgt het ook dood, van alle processen hoor je de uitslag en updates behalve hiervan.
    Wij gaan 12 juni naar Kreta! Kheb er zin in, ik had griek moet worden, de ooievaar is in het verkeerde land geland toen ik geboren werd hahaha. Heerlijk ouzo en olijven en thijmhoning en feta aaaargh kan nu al niet wachten!

En hoe is het met jou? Al verschijnselen? Nog maar 4 dagen tot testen spannend! Jij hebt eigenlijk wel een heel korte cyclus, heerlijk joh, gaat lekker rap dan! De mijne is ook kort ineens. Het lijkt wel of ze daarboven bedacht hebben, ach die Sue heeft zoveel shit in haar leven laten we haar maar een korte cyclus geven zodat ze niet overal over hoeft te klagen. hahaha!

Veel succes met wachten! Ik kom bij deze voor de 2de keer in April (juich!) op het dak van de audi zitten! Is er nog een plekkie naast jou? Ik kan eigenlijk ook weer op de lijst, haha, de 30ste of de 1ste van mei testen! Ik zal vanaaf de lijst opzoeken en aanpassen of kunnen jullie dat doen als ie toch aangepast moet worden?

Nu moet ik echt gaan vliegen! Dikke kus en alvast een fijn weekend!
    Kusjes Sue

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Eventjes een afspraak maken...
    DEze mag niet meer langs komen hier! JA?!?

15. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ maaike: goed he! haha.. en nee.. ;) is echt heeeel raar!! vooral als je het tegen de ha ofzo moet zeggen..

16. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    fijn weekend sue! en tot later!! fijn dat het allemaal voorbij lijkt te zijn en dat het goed met je gaat!! gaaf dat je zo close met je zus bent, is al een voorproefje voor jezelf straks!!! kruip er maar lekker bij op het dak en dan brengen we je ;) ik zal kijken of ik de lijst vinden kan en zet je lkkr op de 30e :p :p
    XxX lfs

17. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Muurtje: wat een lijst zeg!! en nu?

18. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    @muurtje goeie afspraak hoor ik stem voor!!!!
    @joyce oh leuk joh, maar het gaat straks wel komen als je naar de vk bent geweest en als het hartje hebt gehoord!! leuk man! de mooiste tijd komt eraan ;) (nouja bijna mooiste tijd, denk dat ie nog moooier is over 9mnd ;P )

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Suus, gaat je stiefpa de politie nog aanklagen ivm inkomsten derving enzow? Hij heeft natuurlijk nu niet kunnen werken. En er is een grote smeer op zijn naam komen te staan...

20. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ikke.. slikken ...hopen... en bidden!
    (mmm ik word er bijna gelovig van... hihi)
    Zal toch wel tegek zijn als dat zou kunnen...

Deel Deze Pagina