NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 &DrewB& Rebbel & Stapper & Lotte2005 & Knorretje84 4: anniepannie & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje 5: Tante Mars & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Suekes& kml 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe & 7: Roos1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Snoes4rx &Anne19791980 & Bink 10: Natjuh026 & zwitsal & Niki83 & Hummie & 123Janneke321 & Vissertje & jose1710 & Anne77 11: Patriez 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance & Lotte1987 & wgev & Matroosje 13: Koeky & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje & Nikita33 & wops & Line77 & beebiebregje 14: bapsie & mammie patricia 15: alina21 & Saz667 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje & Maartje84 & Aecatz & Saskia1984 17: Noobody79 & ricmar94 & Prisley & ivisser16 18: Einneh & Jessy1983 & Niene & Lizze 19: Bootsy & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & ingearts 20: meggytje & Happy79 & Puk25 & Krokodieltje 21: Mexicang & Loontje4 & Mala 22: angelea & Love child & bollemieke & Maaikyb & Kris34 23: Susan27 & nadeke & Mamatje77 24: Ikkuh26 & sweetcandie & Smile17 25: JvS & Dingetje & Lauw & Iva & Janis & XX79 & Brabants meisje & Puk25 26: Mcellie & Yootje & Luukske & Sammie88 & PamPapilio & Lumea & Senna04 27: Esther1983 & Rapoenzel & Mermaid & Nicole1982 28: Moosje25 & suiske & Lynette84& Justfem& Jazy 29: Todavia & Koeky & Liedel 30: Ladypink & Jada1984 & Ninoshka & Noname & suekes TESTMARATHON 17 april: * Prisley * Line77 * ivisser16 18 april: * ricmar94 * Chelle25 19 april: * Bootsy 28 april: * Jazy * Justfem * Yootje * Tetje 0885 152 dames voor de ROZE AUDI 21 Zwanger, 49 Ongesteld, 5 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 15 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag , 1 vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!
Hallo dames, hoe is t hier? t roze al wat uitgebreid want dat stond wel heel erg stil hé! liefs bapsie
hihihi moeten we al een rozenkrans voor je zoeken? duim en hoop iig dat het nu heel snel raak mag zijn voor jullie!!! @hier ben zo weg..de makelaar komt om 2uur de brochure brengen, nouja concept dan..en daarna even naar mijn nichtje en vanavond verjaardag van mijn broer (die wordt eind mei papa!! kindje ligt al met hoofdje naar beneden en is al begonnen aan de indaling hoorden we gister) lieverds tot later!!! XO
Af en toe ook een zakelijke email eruit sturen, dan lijkt het net ofdat ik vandaag nog iets anders gedaan heb dan hier babbelen...
Krijg zowaar vierkantje oogjes van het turen naar....... maar we hebben de werkweek er bijna opzitten!! Nog spannende plannen voor het weekend?
Ga vanavond eten bij stel die ondertussen verhuisd zijn en we allean niet meer hebben gezien enne ik heb morgen een vrijgezellen feest.... ben benieuwd
meiden goed nieuws...naja hoop ik... krijg maandag een echo om te kijken of ik zw ben of mss een cyste heb ben benieuwd...
vanaaf eten bij me schoonzus, daarna diploma van sabi ophalen, en dan naar de buren een bakkie doen... morgen vier ik me verjaardag en zondag weet ik niet wat we gaan doen... jij/jullie??
@ Naliey; zow... goed zo een echo. Dan kom je er misschien achter wat er aan de hand is. ZOdat er wat aan gedaan kan worden. Maar niet druk om maken! Heeft toch geen zin. EN als je zw bent helemaal te gaaf! En morgen ook nog jarig. GEniet er van!
ik ga me zeker geen druk lopen maken al genoeg gedaan deze week.. maar morgen ben ik nog niet jarig maar vier t wel morgen... ben maandag pas jarig...
@ Kris wat ga jij eigenlijk doen? Oh... vergeten... ik moet ook zien dat ik mijn man verleid krijg... anders hebben die pillen nog geen nut. hihi. DUs ik ga klussen... Kom maar mijn ridder... hihihi
Hier begint het bierseizoen met de gebruikelijke voorjaarsfeesten en daar ga we eens kijkje nemen. Voorproefje op de oktoberfesten. Vanavond: op de bank met m'n vent fimlpje koekeloeren. Zondag: sporten (zwemmen) en daarna HELEMAAL NIKS
Kijk, daar heb je wat aan! Succes!!! Ik hoop op goed nieuws voor je! Het zou toch een leuk verjaardagcadeau zijn!!
Mmmm, ik zou niet aan het bier gaan als ik jou was... maar die worsten... hihi dat zou wel kunnen denk ik...
Zopas bijna alles terug gelezen...knalt internet eruit...aaaahhhh Heb nu hele erge buikpijn...en voor de rest gaat het wel goed Moet nog veel in huis doen want morgen een feesie Strakkies nog maar ff voor de zekerheid klussen...want ik snap niks meer van mijn tempkaartje Nu gaat de temp weer naar beneden Nou misschien dat ik zo nog weer ff langs kom Tot later allemaal
Spannend zeg! Wel goed dat je een echo krijgt en ik ga heel hard duimen dat je toch gewoon zwanger bent