NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 &DrewB& Rebbel & Stapper & Lotte2005 & Knorretje84 4: anniepannie & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje 5: Tante Mars & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Suekes& kml 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe & 7: Roos1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Snoes4rx &Anne19791980 & Bink 10: Natjuh026 & zwitsal & Niki83 & Hummie & 123Janneke321 & Vissertje & jose1710 & Anne77 11: Patriez 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance & Lotte1987 & wgev & Matroosje 13: Koeky & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje & Nikita33 & wops & Line77 & beebiebregje 14: bapsie & mammie patricia 15: alina21 & Saz667 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje & Maartje84 & Aecatz & Saskia1984 17: Noobody79 & ricmar94 & Prisley & ivisser16 18: Einneh & Jessy1983 & Niene & Lizze 19: Bootsy & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & ingearts 20: meggytje & Happy79 & Puk25 & Krokodieltje 21: Mexicang & Loontje4 & Mala 22: angelea & Love child & bollemieke & Maaikyb & Kris34 23: Susan27 & nadeke & Mamatje77 24: Ikkuh26 & sweetcandie & Smile17 25: JvS & Dingetje & Lauw & Iva & Janis & XX79 & Brabants meisje & Puk25 26: Mcellie & Yootje & Luukske & Sammie88 & PamPapilio & Lumea & Senna04 27: Esther1983 & Rapoenzel & Mermaid & Nicole1982 28: Moosje25 & suiske & Lynette84& Justfem& Jazy 29: Todavia & Koeky & Liedel 30: Ladypink & Jada1984 & Ninoshka & Noname & suekes TESTMARATHON 17 april: * Prisley * Line77 * ivisser16 18 april: * ricmar94 * Chelle25 19 april: * Bootsy 28 april: * Jazy * Justfem * Yootje * Tetje 0885 152 dames voor de ROZE AUDI 21 Zwanger, 49 Ongesteld, 5 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 15 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag , 1 vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!
Dus......de komende dagen zijn de volgende aan de beurt: 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Maartje84 & Aecatz & Saskia1984 17: Noobody79 & ricmar94 & Prisley 18: Einneh & Jessy1983 & Lizze 19: ladytijger & Lieselke Let' go PINK!!!
volgens mij had eacats aangegeven ongie te zijn geworden. Van de rest??? niets gehoord nof gezzirn niet tikken met pruim in mjn hand
Ik zie in de lijst al veel rood rond mijn NOD (de 20e).......moet roze bij vind ik (wat denk je Kris, zullen wij dan maar als niemand anders het doet )! Hier, lijkt het alsof ik ongesteld moet worden, heb bruinverlies en "krampjes". Verder niks eigenlijk....Wel balen als het niks is, want die innestelbloeding van de 12e was toch echt iets wat ik nog nooit eerder gehad heb....Grrrr....als het moet komen laat het nu dan maar beginnen...Ben het wachten weer meer dan beu!
Haar temp was gedaald maar nog geen ongi melding. Ze verwacht zelf dat het dit weekend zover zal zijn. We wachten af!!!
Ai Happy is niet zo Happy... gemene woord speling hè? Zal ik niet meer doen. Tja.. zolang het niet doorzet... Super spannend dus.... ik heb nog nooit zo'n innesteling gevoeld.... Ik duim heel hard voor je! Dat je niet ongie wordt!
Ik wil ook helemaal niet meer ongesteld worden!! Vind het klote, bah... Nog 3 nachtjes......................................
Ik ook niet! Voel uberhaupt weinig. Moest van de week wel lachen. Ik had voor het eerst gevoelige tepels hahahahahaha Waar je maar blij mee kan zijn toch?
Hallo meiden, Ik kom weer eens even spieken hier en wat zie ik, pas 21 zwangere! dat is veeeeel te weinig meiden dusse zet'm op! Voor de zekerheid zal ik nog maar even strooien dan: HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
Ik lees trouwens op een ander forum dat Tata (16de) een heel licht tweede streepje heeft.....en dat komt ze dan niet effe melden!! Morgenvroeg gaat ze opnieuw testen. Tata: Succes!!!!
Whahahahah! Ik zit net naar radio 538 te luisteren. Komt daar een liedje voor bij.... F*ck you verry mutch... Whahaha! Geweldig hoe bedenkt ze het?
Tja, inderdaad veel te weinig zwangeren tot nu toe!! Ik heb vandaag heel licht bruinverlies, dus ik verwacht morgen de duivels. Helaas. Ik ken mijn lijf inmiddels, dit is niet 'geen bloed geeft moed', maar wetend dat de ongi eraan komt Op naar ronde 8 alweer.... Al kunnen we die niet benutten, manlief is precies in de vruchtbare periode op zakenreis
Balen Mexicang...Vervelend dat je mannetje er dan niet is...Wie weet; soms hoor je wel eens dat goed zaad een week leeft! Dat klinkt goed voor Tata ! Ik heb die innesteling ook niet gevoeld hoor dames; had een helder druppeltje bloed vorige week zondag. Stond er zelf ook verbaasd bij te kijken, echt een druppel.... Niks geen krampjes ofzo... Al die stomme symptomen ook. Wou dat nog nooit iemand iets gevoeld had voor NOD...hoefden wij ons daar ook niet zo gek om te maken... Wie is er nou inderdaad blij met gevoelige tepels, haha ! (nou wij....)