Hé meiden alles goed hier? Er zijn vast wel wat nieuwe meiden bijgekomen dit weekend, dus.....Welkom! Gisteravond lekker uit eten geweest met mijn man. Net van 14.30 uur tot ong. 18.00 lekker met vrienden in een kroegje gezeten. We moesten E 100,-- afrekenen en gaan zo ook nog ff met hun een pizza'tje eten. Maar ach, t was wel hartstikke gezellig. Hier verder eigenlijk geen nieuws. Mijn eisprong zit er aan te komen volgende week, dus hopen dat t raak is deze x. Nou meiskes, ik ga er weer vandoor, lekker naar de italiaan. xxx
Heey Joyce, miste je al vanmorgen. Ging mooi de mist in met de Nod lijst. Alle kleurtjes waren weg Maar ik zag alweer een mooi gekleurde lijst voorbij komen. Gelukkig! En ja de troetelbeer is leuk he, heb ik via google gevonden. Zoeken op afbeelding en dan onder de naam carebears. Hoop dat ie mij geluk brengt. Welkom voor de nieuwelingen, heel veel succes deze maand. Ego bericht, vanmiddag op verjaardag bij mijn vriendin geweest. De kleine is 1 jaar geworden. Hartstikke leuk. Nog meer vriendinnen met hun kleine kereltjes. Toch wel erg confronterend. Moet dan zo mijn best doen, om maar te blijven lachen en mee te kletsen. Toch wel weer blij om weer thuis te zijn, zie er steeds meer tegen op om naar verjaardagen etc te gaan. Einde Ego.
Mariska: ik herken het gevoel! Een maar weken geleden vertelde een nichtje van me dat ze zwanger is, natuurlijk vind ik het super leuk voor haar maar aan de andere kant willen wij ook zo graag.... Maar ja dit is pas ronde 2 dus ik mag nog helemaal niet zeuren
Hai Nana, Voordat ik zwanger was, had ik altijd een mooie cyclus en mijn ei kwam altijd rond dag 12, 13 of 14. Maar ja, als ik nu nog HCG in mijn lijf heb, denk ik niet dat er de aankomende dagen een eitje zal komen. Dus we zien wel.
@Tinkerbell: Tja zo snel zal het dan wel niet gaan . Zal voor je duimen dat ie toch zsm komt! Ego stukje: Volgens mij was mijn eitje plotseling vanmiddag al. Voelde ineens heel erg steken bij mn rechter eileider die nu weer helemaal weg zijn - meestal betekent dat dat eitje geweest is. Dat was helaas toch wel een beetje sneller dan verwacht , nu maar hopen dat we genoeg heben geklust, want gisteravond was ik pas super laat thuis en hebben we een dagje overgeslagen en vannacht is mannetje pas heel laat thuis - dus da's dan wsl al te laat Nou ja, ik ga dan maar hopen dat ie sterke zwemmers heeft. En misschien was het mn ei toch niet, morgenochtend zal ik het wel zien aan mn temperatuur...
Hoi Babylove, T is met name erg rustig hier, hihi. Ik dnek dat ik zo ook maar eens achter mn computertje vandaan kruip... Alvast weltrusten voor straks!
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & Nana33 & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 4: anniepannie & knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini 5: Lauw & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Anne19791980 & Joyce81 & Roosje01 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 7: Justfem & Lotte1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer 8: Julied & Tessa8 & Mgwc 9: MoederK & Nikita33 10: Tante Mars & Dicky & Natjuh026 11: Suekes & Patriez & Bink 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 13: Koeky & 123Janneke321 & Mercedes 14: bapsie 15: Krokodieltje 16: Chantal78 17: 18: 19: Bootsy 20: 21: 22: 23: 24:Ikkuh26 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 5 april: * LadyJoey 7 april: * Justfem 11 april: * Suekes .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * 58 dames voor de ROZE AUDI .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!
Zou iemand mij ook op de testmarathon kunnen zetten? Voor de 19de? Hoop dat ik dat ga vol houden hoor... Dus nog meer dan een maand pffff
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & Nana33 & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 4: anniepannie & knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini 5: Lauw & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Anne19791980 & Joyce81 & Roosje01 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 7: Justfem & Lotte1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer 8: Julied & Tessa8 & Mgwc 9: MoederK & Nikita33 10: Tante Mars & Dicky & Natjuh026 11: Suekes & Patriez & Bink 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 13: Koeky & 123Janneke321 & Mercedes 14: bapsie & mammie patricia 15: Krokodieltje 16: Chantal78 17: 18: 19: Bootsy 20: 21: 22: 23: 24:Ikkuh26 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 5 april: * LadyJoey 7 april: * Justfem 11 april: * Suekes 19 april: * Bootsy .. april: * .. april: * .. april: * 59 dames voor de ROZE AUDI .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!
Hoi, Zou iemand me op de 14de willen zetten en tevens een kleurtje(cyan) willen geven cyclus van slag. Alvast bedankt!
Heb je erbij gezet hoor! Suc6 met wachten En als je t echt niet meer kan houden, dan moet je je hier maar melden en slepen wij je er door heen
@ Babylove: T is hier rustig @ Patricia: Graag gedaan. @ hier: Ik moet ff snel een akte maken, dus ga er vandoor. Kom strax wel weer terug.
Alles goed! En met jou? Ik zit nog teveel in maart te kijken, maar moet ook april in de gaten houden...zit met één been in maart en één in april. Kan wel merken dat ik op en rond de eisprong zit.....vriendje heeft het zwaar....of juist niet natuurlijk..hihi
hihi dat heb ik ook zit ook te veel in maart ipv hier gaat wel was wel goed misselijk nu gaat het wel weer zit nou op men ei te wachten ben zo benieuwd hoe het deze maand gaat