Ik zal 't eens proberen......Vang vang vang vang Vang vang vang vang Vang vang vang vang Vang vang vang vang Vang vang vang vang Vang vang vang vang Vang vang vang vang Vang vang vang vang.....Wie weet...
Joepie!!!!!!! Er is nix uit de chromosonen onderzoeken van mij en mijn man gekomen. Dat betekent dat het echt 3 x pech is geweest en we nu onze kinderwens kunnen blijven houden (en hopelijk snel vervullen!!) Wat een opluchting zeg..... Daar ga ik vanavond een borrel op drinken. x
Ik ben achter nog iets gekomen... we gaan NIET het eurovisie songfestival winnen. hihih Wat een bud nummer!
Gelukkig noname, het is verschrikkelijk dat het al een aantal keer fout gegaan is, maar gelukkig dus niks erfelijks. Zie ook dat jullie al een dochtertje hebben, dus het kan wel. Duim voor jullie! En....geen echte borrel dan he . Of hadden jullie een "stop" ronde?
Ik had het nummer tot vorige week nog niet gehoord. Snapte niet waarom ze het op de Duitse radio niet draaide maar vorige week ( waren wij even in NL) begreep ik ook waarom! Muurtje, je hebt absoluut gelijk: Wat een bud nummer!!!
He Hallo Allemaal, Ook aan het genieten van het mooie lenteweer? Ik kan helaas op rood, het bruinverlies heeft doorgezet en de zijn vannacht gekomen. Balen.. Nu op naar ronde 3, in de mooie roze hummer Nu ga ik lekker thuis balen op de bank, groetjes
@Chelle25: de gemenerikken!! Lig jij lekker te slapen, slaan ze toe!! ps. mooie lenteweer??? Het komt hier met bakken uit de hemel!!!
Hier ook prachtig Lenteweer !!!!! En over het songfestival... de liedjes die de laatste jaren winnen, zijn alleen maar stomme nummers, dus we kunnen dit jaar kans maken hahaha !!!!
@ Chelle; balen! De rotz*kken! @ Kris; hier is het idd heel erg zonnig. @ hier... oh oh.. mijn mannetje kan zo thuis komen enne ik heb nog niets hier gedaan... behalve hier lekker zitten kleppen... hihi
Whahaha! Daar heb je dan ook weer gelijk in. Maar volgens mij is het ook een behoorlijk politiek steekspel geworden dat "ES-festival"... Vind het echt niets meer... Vroeger... he vroeger toen was het anders... hihi
Ja, is het ook... Ze moeten het gewoon anders gaan aanpakken en er gewoon weer een jurypanel neerzetten en dan mensen van buiten Europa. Dat roep ik al jaren !! Zal wel eens eventjes bellen hihi !!!
Nee Rapoenzel! dat is niet de afspraak... iedereen zou op roze gaan!!!! Dus zolang er nog geen rood is.... is er nog hoop!