Jongens & Meisjes opgelet!! Ik heb (sinds ongeveer een half uurtje) zeer scherpe pijnscheutjes in mijn (rechterkant) onderbuik.(bij mij lies in de buurt) WAT MOET IK DAAR NU WEER MEE.....???? Volgens mij de hoogste tijd om naar huis te gaan! Mijn lichaam geeft dat gewoon aan..... op een rare plek , ja dat wel.....
Op aanraden vaan Muurtje: http://www.pregnancy-duedate.com/stepone/conceive.html en om zelf te maken: http://www.pregnancy-duedate.com/stepone/event.html
oh oh... innesteling? Baarmoeder die aan het uitrekken is? Of je ongi die er aan komt Blinde darm? Of gewoon tijd om naar huis te gaan? sterkte! !!
Rustig blijven kris....Dikke knuf en ga maar lekker naar huis dan . Na het weekend heb je weer duidelijkheid...
Muurtje: We zien wel wat er allemaal gaat gebeuren. Mocht het niets worden deze maand, is er nog een plekje vrij in de hummer? Voor vandaag zeg ik: houdoe en bedankt! Jullie hebben mijn dag weer onzettend leuk gemaakt!! Ik ga naar huus. Tjuus!! XXX
jha indd...een beter cadeau kun je je niet wensen dan... (alhoewel me moeder erg blij was toen ik werd geboren "op haar verjaardag haha") dat is in het begin wel leuk maar zodra het kind (in dit geval ik) ouder wordt is het niet leuk meer...
Whahaha, zo word een werkdag idd erg gezellig! Geniet van je weekeind! En ik hoop dat t niet is wat je denkt... maar er is plek in de hummer. Je mag naast mij zitten als je wil..
meiden, me huis is weer brand schoon (op de afwas na) moet nu wachten tot de vloer droog is... wilde ff pauze houden haha dus vandaar dat ik de afwas nog niet heb gedaan.. maar goed maakt niet uit... is me huissie wel weer lekker schoon voor morgen... ook nog een half uur met me moeder gebeld.. ik had een paar vraagies namelijk...daarna weer lekker verder gewerkt...en nu zit ik pauze te houden...
Oh! Ships ik dacht dat ik vanavond moest koken.. maar we gaan eten bij anderen. En nu moe'k toch ff gaan koken... want anders kan ik t vlees weg gooien. Niet goed. Dus ik ben ff weg. Tot straks! lfs! Muurtje
Ik hou deze wel gewoon, want hij doet het niet hahaha !! Althans, ik voer de datums goed in, maar hij geeft heel wat anders aan Hij geeft dan aan dat ik over 3 weken en 6 dagen moet ovuleren... maar wil zien dat ik over 10 dagen mijn NOD heb haha
thnx haha, dit is een goede pauze plek haha... gezellig kletsen enz dan alleen thuis zijn... me ventje is bijna klaar met werken gelukkig, ben ik niet meer alleen haha...
Ik heb ook bijna weekend!!! Nog 4 minuten en dan ben ik er van door. Druk druk druk, verjaardagen, familiedagen, dus dit weekend weinig online helaas. Tot maandag in ieder geval (kom zondag vast wel even spieken hoe het met iedereen is hoor. Dikke knuffel!
hallo, het is weer gezellig geweest hier vanmiddag! en goed nieuws, nailiej wat fijn dat je een echo krijgt, ben wel benieuwd wat daar uitkomt. noname, gelukkig dat er niets uit het onderzoek gekomen is, kunnen jullie fijn verder klussen voor een beebje, succes ermee. @hier, ik werd me vanmiddag toch even misselijk zeg! was met mijn vriend bij zijn vader op bezoek, kreeg eerst weer een steekje onder in de buik, daarna misselijk, het is nu gelukkig wel minder maar nog niet helemaal weg. kan dat ook bij een innesteling horen. jeetje, wat maak ik mezelf weer gek zeg! maar probeer nu weer rustig met beide beentjes op de grond te komen.
Hier ist drukker dan druk .Heb weinig tijd mensen om alles bij te lezen stiefkinderen zijn op bezoek maar na het weekend ben ik der weer fijn weekend iedereen en ik hoop op meer roze Groetjes Mieke
@naliey oh fijn dat er actie komt!! ga maandag heel hard duimen dat er iets moois in je buikje zit!!! @noname oh super!!! dat betekend dat jullie verder kunnen!!! oh wat lijkt me dat een opluchting! nou zet em op! @chelle oh balen meid, ga jezelf maar lkkr verwennen vandaag!! en dan vol goede moed naar mei, de maand van het bevruchte ei voor iedereen die nu weekend heeft; FIJN WEEKEND!!!! lekker genieten van het weer, de lente kriebels en van onze mannetjes natuurlijk!!! ohja muurtje..tip; zet gewoon een emmer sop met doekie ergens in huis alsof je druk aan het poetsen bent geweest (de meeste mannen zien de stof toch niet ) @yootje op de achterbank!! goed vasthouden, dan gaan we met z'n allen hard duimen voor elkaar! (geen idee of die symptomen bij een innesteling zouden kunnen..) fijn weekend mieke!