Hallo ben er weer even... @ Einneh; Foto! of testen! @ hier; eh... keuken opgeruimd... zit nu in mijn kontzak. hihi Enne verder haar in model proberen te krijgen. Kost mij steeds langer. Maar ik kan er mensen behoorlijk mee pijn doen, met mijn stekels... Gister nieuwe ervaring opgedaan... mijn haar blijft in model ondanks dat ik een motor helm op had gehad... Deed wel pijn die helm op hebben.. hihi.
dat sexy setje is wel een goed idee, hoor muurtje, heeft bij mij vorige week ook errug goed geholpen!! zit nu op mijn werk, alle kids hebben even een rustmoment op hun kamer, ik dacht even spieken of er nog zwangeren zijn, maar zo te zien valt dat vies tegen!!
Hey meiden! Ik heb net de lijst gezien, thanks dat ik erop ben gezet! Jeuh, tweede poging april! Hoe is het hier? @Tante Mars, wat erg meid, da's toch niet normaal meer!!! Ik hoop dat het snel goed komt met je, niemand verdient het meer dan jij hoor! Dikke knuff!
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 &DrewB& Rebbel & Stapper & Lotte2005 & Knorretje84 4: anniepannie & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje 5: Tante Mars & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Suekes& kml 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe & 7: Roos1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Snoes4rx &Anne19791980 & Bink 10: Natjuh026 & zwitsal & Niki83 & Hummie & 123Janneke321 & Vissertje & jose1710 & Anne77 11: Patriez 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance & Lotte1987 & wgev & Matroosje 13: Koeky & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje & Nikita33 & wops & Line77 & beebiebregje 14: bapsie & mammie patricia 15: alina21 & Saz667 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje & Maartje84 & Aecatz & Saskia1984 & Nala79 17: Noobody79 & ricmar94 & Prisley & ivisser16 18: Einneh 2x & Jessy1983 & Niene & Lizze 19: Bootsy & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & ingearts 20: meggytje & Happy79 & Puk25 & Krokodieltje 21: Mexicang & Loontje4 & Mala 22: angelea & Love child & bollemieke & Maaikyb & Kris34 23: Susan27 & nadeke & Mamatje77 24: Ikkuh26 & sweetcandie & Smile17 25: JvS & Dingetje & Lauw & Iva & Janis & XX79 & Brabants meisje & Puk25 26: Mcellie & Yootje & Luukske & Sammie88 & PamPapilio & Lumea & Senna04 27: Esther1983 & Rapoenzel & Mermaid & Nicole1982 & Danif & 28: Moosje25 & suiske & Lynette84& Justfem& Jazy 29: Todavia & Koeky & Liedel 30: Ladypink & Jada1984 & Ninoshka & Noname & suekes TESTMARATHON 28 april: * Jazy * Justfem * Yootje * Tetje 0885 154 dames voor de ROZE AUDI 21 Zwanger, 53 Ongesteld, 5 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 15 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag , 1 vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! Grr, helaas rood voor mij die rot zijn gekomen. Zwangeren gefeliciteerd, geniet er maar lekker van En allen die op het wachtbankje zitten.. SUCCES!!!!!!!!!![/quote]
[quote="joyce81]Goed hoor! moe, buikpijn, etc.. maar verder valt get reuze mee! 14 december.. dus tussen sint en kerst he! haha.. nou ja.. bali is minder praktisch, maar ach ja.. we vinden eht toch wek hartstikke leuk hoor!! haha... [/quote] Had ook niet anders verwacht helemaal geweldig toch!!! Ik had het wel willen uitstellen, maar mijn schat was het er niet zo mee eens, die wilde er gewoon voor gaan. We hebben maar halve bak geklust hoor, het is idd altijd welkom eigenlijk! Ben vooral heel blij dat ik lekker in april kan blijven plakken! Maar ik test pas op 1 mei, dan zou het volgens de pendel goe moeten komen, hahaha, ik ben eigenlijk anti-bijgelovig...
Hey Muurtje, had er bijna overheen gekeken :0. Ja dat gaan we allemaal zeker doen, sowieso voor de harde aanpak (blauwe plekken), en de schade voor mijn stiefvader, ja! Op zijn werk roddelen ze nu over hem en hij zou gepromoveerd worden tot lijnchef en nu is dat allemaal verloren. Ze korten zijn salaris met 900 euro, niet normaal. Ik begrijp dat wel, hij was niet ziek en had geen vrije dagen. Ze hadden hem eigenlijk willen ontslaan, maar dat ging niet vanwege geen ontslagvergunning. Ik ben benieuwd of het allemaal gaat lukken want ergens zijn we gewoon blij dat we allemaal thuis zijn.. Stom gedoe allemaal, bah! Hoe is het met jou? Dikke kus!
Tnx suekes niks aan te doen. Tot nu toe ook nog geen duivels gehad, maar goed mijn cyclus die wisselt zowiezo wel eens van de 19 tot de 27, dus inderdaad nieuwe ronde nieuwe kansen. jij iig succes met het wachen tot je kunt testen.. verder iedereen heel veel succes hier
He meiden Ik heb sinds gister ontzettende hongerrrrrr. Ik eet echt alles, heb naast mijn gewone brood al 2 stukken suikerbrood en een halve reep chocolade op. (en het is pas half 3) en ik heb nog steeds trek. En gister heb ik een heel doosje toffee opgegegeven ( die met caramel noten en chocolade) en het eerste deel van de mega reep chocola. Is dat normaal????? Heb ik niet eerder zo heftig gehad. Mijn NOD is 27 april
Nou rose dames waar blijven jullie... staat al een paar dagen op 21.. Ik als audi-gek heb er zeker baat bij gehad dat dit een mooie rose Q7 is.. Net nog een test gedaan, omdat ik het nog niet goed kon geloven.. De 2e streep komt nog net niet omhoog zetten... echt mega dikke strepen... II Whaaaaaaaaaa...
He Mariebel Gefeliciteerd meid, wat super voor je. En zie ik dat goed, gelijk in ronde 1???? Kun je wat van je vruchtbaarheid hierheen stralen, dat kan ik wel gebruiken
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 &DrewB& Rebbel & Stapper & Lotte2005 & Knorretje84 4: anniepannie & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje 5: Tante Mars & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Suekes& kml 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe & 7: Roos1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Snoes4rx &Anne19791980 & Bink 10: Natjuh026 & zwitsal & Niki83 & Hummie & 123Janneke321 & Vissertje & jose1710 & Anne77 11: Patriez 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance & Lotte1987 & wgev & Matroosje 13: Koeky & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje & Nikita33 & wops & Line77 & beebiebregje 14: bapsie & mammie patricia 15: alina21 & Saz667 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje & Maartje84 & Aecatz & Saskia1984 & Nala79 17: Noobody79 & ricmar94 & Prisley & ivisser16 18: Einneh 2x & Jessy1983 & Niene & Lizze 19: Bootsy & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & ingearts 20: meggytje & Happy79 & Puk25 & Krokodieltje 21: Mexicang & Loontje4 & Mala 22: angelea & Love child & bollemieke & Maaikyb & Kris34 23: Susan27 & nadeke & Mamatje77 24: Ikkuh26 & sweetcandie & Smile17 25: JvS & Dingetje & Lauw & Iva & Janis & XX79 & Brabants meisje & Puk25 26: Mcellie & Yootje & Luukske & Sammie88 & PamPapilio & Lumea & Senna04 27: Esther1983 & Rapoenzel & Mermaid & Nicole1982 & Danif & 28: Moosje25 & suiske & Lynette84& Justfem& Jazy 29: Todavia & Koeky & Liedel 30: Ladypink & Jada1984 & Ninoshka & Noname & suekes TESTMARATHON 28 april: * Jazy * Justfem * Yootje * Tetje 0885 * Danif 154 dames voor de ROZE AUDI 21 Zwanger, 53 Ongesteld, 5 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 15 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag , 1 vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! Ik doe ook mee aan de testmarathon, ik hoop dat ik het deze keer wel volhou
Ik had het vorige maand ook al minstens een week voor de 'NOD', en na vijf dagen overtijd nog steeds. Ik dacht ook echt dat ik zwanger was, want vanwaar anders die honger? Maar helaas. Maar goed, het zegt niks, want alle zwangerschappen werd ik gek van de honger, alleen kwam het achteraf bezien wel iets later denk ik, zo in week 5 van de zwangerschap, een paar dagen na testen dus. Overigens net die lijst gekeken, wel erg veel rood hoor balen zeg! Ik hoop dat er vanaf nu alleen maar roze bijkomt. [-o<
wat is het rustig hier! iedereen op zoek naar ROZE? het is echt een beetje ver te zoeken de laatste dagen. nu maar hopen dat de testmarathon van de 28ste veel goeds met zich meebrengt.
Ik denk dat ik alle kleine kwaaltjes interperteer als zwanger zijn omdat ik het zoooo graag wil. Maar ja je moet toch echt wachten tot de volgende NOD
Hey meiden! Ook ik moet weer op rood... NOD staat hier op 21 April, was dus inderdaad 18 April. Het was te verwachten, we hebben minimaal geklust door een veel eerder gesprongen ei en ziekte van mij, maar toch is de teleurstelling er niet minder om! Op naar ronde 8, alweer... Alleen deze ronde zal moeilijk worden, manlief is net op zakenreis tijdens de vruchtbare dagen . Tenminste...als ei net zo vroeg springt als de afgelopen ronde. Dames die zwanger zijn...gefeliciteerd, super! Rode dames.... balen,balen,balen! Wij willen ook roze!! Groetjes, MExican
Ik kwam weer even om de hoek gluren, @ aecatz, Maartje en beebiebregje en Mexicang, vervelend dat de duivels langs kwamen bij jullie, bah! Succes voor jullie! Hopen op meer geluk in de volgende ronde. @ Tante mars, heel vervelend nieuws voor jullie joh. Ik wens je veel sterkte en ik ga voor je duimen dat het toch snel goed komt! @ Mariebel Gefeliciteerd met die dubbele strepen! Geniet ervan, wat heerlijk voor jullie! @Yootje, Heb jij nog steeds last van ongikrampen na je eisprong? Ik heb het nog steeds af en aan. Normaal niet dus ik ga er natuurlijk weer vanalles bijdenken. oh oh oh, hopeloos....
@ninoshka, ik heb inderdaad nog wel last van krampjes, maar omdat ik dit vorige ronde ook had, ga ik er niet vanuit dat het met een eventuele zwangerschap te maken heeft. ze zijn deze ronde wel een stuk minder dan de vorige keer. de 2 rondes daarvoor had ik er geen last van, daarom dacht (hoopte) ik dat het de vorige keer raak was, daarbij was ik toen ook 5 dagen overtijd. ik ben er nu (vandaag dan!) vrij nuchter in, vraag me af hoelang ik die nuchterheid volhoud.
haha.. Mijn "vruchtbaarheid" wil je niet... Dit was een pure Lucky shot... Want voor mijn zoontje zijn we 2 jaar bezig geweest.. MMM En ik zou eind april hier weer mee gaan beginnen...