hoi danif, de pendel bedoel je? ik heb door een aantal dames op de site laten pendelen (een soort voorspellen) wanneer ik zwanger zal zijn. en toevallig hebben bootsy, justfem en femmy bij mij hetzelfde gependeld, dat ik in mei zwanger zal zijn. ben echt ontzettend benieuwd of dat uitkomt...
@ Hoe is het hier? Nog zwangeren erbij??? Hope so! @ Egoën; gister vrijgezellenfeest gehad. Was gezellig. Leuke groep met meiden. Eh... lachmeditatie-workshop gehad en een vrijgezellen spel gedaan. En daarna op de pannenkoekenboot 3 uur rondgevaren door de haven van R'dam. Was leuker dan ik dacht. Was wel misselijk... evenwichtsstoornis... lastig Vanmorgen aan de klus gegaan...
Goedemorgen! kzal zo ff terug lezen maar eerst ff update: weer zo'n vage test.... bah krijg er wat van!!! morgen de HA maar eens bellen geloof ik...... HCG nodig......
@ Einneh; Wat is er vaag aan? Zet dan eens een foto in je album. Kunnen we mee kijken en mee beslissen... Je heb nu al 3 vagen testen gehad... zal het dan niet toch waar zijn dat je zwanger bent?
kan je de test niet inscannen? of op foto zetten? kunnen we meekijken een streep is een streep zou je zeggen
Misschien een beetje rare vraag maar wat is pendelen en hoe kun je dat doen? Lijkt me nl erg leuk om te doen. Of moet iemand anders dat voor je doen? x
Thanx Muurtje.. ga meteen ff checken. Einneh. er is absoluut een streepje te zien, dat is geen indrooglijn dus er is HCG gevonden in je urine. Maar vaak moet het streepje na een paar dagen wel wat donkerder worden. Ik wil je niet onnodig bang maken en hoop dat het ook echt hartstikke goed is!!!! Want er zijn ook ervaringen dat men pas later in de zwangerschap een vet positieve test krijgt. Ik ben daarom erg benieuwd wat de HA morgen zegt... Sterkte met de onzekerheid! x
Ik weet dan mijn moeder bij mijn zusje pas na 14 dagen goed positief teste... kweet niet of dit familiair aangelegd kan zijn hoor!!
Volgens mij kan dat erfelijk zijn.....spannend hoor! Ik ga heeeeeeel hard voor je duimen en dan komt de HCG vanzelf helemaal los!! DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM
Einneh, ik heb zitten turen en ik weet niet of iknou wel of niets zie. Eerst dacht ik wel wat te zien, toen weer niet. Jij zal het in werkelijkheid beter kunnen zien. Dus ik hou het in het midden. Ik ga ook duimen voor je