Ik sta op de 30e, maar heb mijn ei waarschijnlijk eerder gehad volgens FF. Dus daarom mijn banner maar even aangepast. Weet echt nog niet wanneer ik ga testen.
Oh Einneh, het streepje op test 1 zie ik iets duidelijker dan op test 2. In principe geeft kv nooit vals positief, dus streep = streep. Wel raar dat hij zo licht blijft. Dinsdag moet hij er dan ook echt vanaf knallen. Succes!
Einneh; Idd test 1 is duidelijker... ik zie een heel licht streepje! Hopen dat ie in de loop van... steeds duidelijker wordt! Vandaag allebei genomen? (datum staat volgens mij niet goed bij de foto's 04/19/2009 of 19/04/2009...) Groetjes
ook ik zie een hele vage streep. ben benieuwd wat je huisarts zegt, wel jammer dat hij het nut niet ziet van een bloedtest, daaruit kan je namelijk de hoeveelheid HCG meten en dat kan met een urine test niet. Ik DUIM!!
Einneh; Je kan idd naar je ha gaan en bloedtest eisen hoor. Is n.l. anders dan urine test! Krokodieltje; Hé jammer! Door naar de achterbank van de Hummer?
hey ja ik zie het.... sorry zijn de testen van 17 april (vrijdag dus!) de foto's van deze testen waren het beste gelukt! vandaar
wat vreemd dat je HA geen bloedtest wil doen. Daar heb je gewoon recht op hoor. Ik zou het gewoon eisen
Ff wat uit de wereld helpen (niet verkeerd opvatten hoor!!) Heb ik ergens vermeld dat mijn HA geen bloedtest wil doen? sorry daarvoor dan want ik heb het er nog niet met hem over gehad hoor! moet morgen nog een afspraak maken dus zal dinsdag wel heen moeten gok ik....
Die van ons niet, want je wilt zo'n test zelf vaak. Ik bleek toen niet zwanger te zijn, dus was blij dat ik hem niet via de huisarts had gedaan haha... Als ik zwanger was geweest, dan had die 45 euro niet uitgemaakt