eyey meiden, alles goed?? met mij wel... gister best een drukke maar leuke dag gehad.. ik heb niet alles terug gelezen want 10 blz vind ik een beetje veel xxx
Hoi meiden, Heb niet alles teruggelezen, maar heb wel ff naar de foto van Einneh zitten turen: Ik zie ook een streep hoor! Spannend, morgen maar weer ff testen!! Hier alles verder rustig. heb volgens mij 2 dagen geleden mn ei gehad dus we hebben goed geklust en nu maar afwachten... Ik ga volgend weekend naar zweden dus hopelijk kan ik als ik thuis kom testen!! Bleh..duurt nog zo lang. Heb trouwens erg rugpijn, zal wel verkeerd gezeten hebben ofzo. Zijn er de afgelopen dagen nog zwangeren bijgekomen? Moet wel hoor meiden, die mooie auto kan nog een stuk voller met zwangere dames Liefs, liedel
@ Einneh; had je vandaag ook 'n test gedaan? Hoe zag die er dan uit? Foto? En bij de ha... er op aan spelen dat hij met het idee bloedtest komt.. dan betaald de verz als het goed is wel? (weet niet zeker hoor...) @ Liedel; goed zo! Klus maar raak! @ Nailey; wat heb je allemaal gedaan gister?
Yoehoee!! Daar is ze weer! Is het in NL ook z'on mooie dag? @Nailey: je hebt gisteren toch je verjaardag gevierd? Was het gezellig?? @Einneh: wat een spanning allemaal!! Ben benieuwd hoe je volgende test eruit zal zien!! Ik ga effe een paar blz lezen!
hey meiden daar ben ik ook maar weer es......verveel me...heerlijk. Ik lig nu lekker op bed met de laptop, dochterlief doet haar middagdutje. Ik zit ook te knikkebollen! Straks lekker erop uit als ze wakker is. Voel me wat moe en ben een enorme emo-muts, kan janken om niks...hahaha! zelfs als ik foto's terug zie van mijn dochter's geboorte word ik al week.....traantjes .....Wat een MUTS! Mijn cyclus begint op te schieten, heb geen idee of t raak is... dus wachtenwachten en misschien eind april wel testen? :-s groetjes Fijne zondag! nicole
HE! KRIS! LEuk! Volgens mij is de zon jouw kant op getrokken. Hier wordt het een stuk grijzer... TO bad!
me verjaardag gevierd... om 10 stond de eerste al voor de deur...(ze kwam ff de pc terug brengen en de andere pc ophalen...maar toen zei ik van als het hier kan dan mag je ook blijven hoor...en de volgende kwam om 2 uur
hey!! hier weer uitgewerkt.. oh ben het wachten zo beuh! had me nog zo voor genomen om pas te testen als me ongi op zich liet wachten, maar zit stiekum te denken of ik morgen al zal testen...alleen heb ik de digitale van CB en die kan eignelijk pas vanaf nod.. en als ik die van de kv wil halen kan het niet met ochtendur..moet nl altijd meteen als ik wakker ben.. XxX
even snel tussendoor, heb neit alles gelezen alleen even einneh haar test bekeken... ik zie zeker een streep, hopelijk is de volgende test bij de HA een stukje duidelijker, ik zal voor je duimen! hier is het prachtig weer, liggen lekker in de tuin... vanochtend gordijnen opgehangen bij mn zoontje in zn kamer. Hij had al luxaflex, maar hij werd steeds vroeger wakker, hebben nu verduisterende overgordijnen erbij gehangen, hopelijk helpt t... verder zit ik op de wachtbank, hopelijk kan ik testen over 2 weekjes... is er hier nog roze bij gekomen eigenlijk, zit nu steeds vaker bij mei, maar was even nieuwsgierig hoe het hier ging... hopelijk komt er de rest van de maand alleen nog maar ROZE ROZE ROZE...
Is het niet zo dat als je ochtendurine opvangt in een bakje en deze gesloten in de koelkast zet dat je het dan ongeveer een half uur kan bewaren? je zou dan ondertussen een testje kunnen halen
Jada1984 spannend zeg.... ben benieuwd... wat onze testen zullen worden. Ik kan niet wachten. Ik zit te denken om morgenvroeg te testen, heb namelijk nog een testje hier van kruidvat.
ik ben ff aan het zoeken geweest of CZ (mijn zorgverzekeraar) de bloedtest ook vergoed, kan helemaal nix vinden op hun site, dus maar een mailtje gestuurd! ben benieuwd!!!
TADUUU TADUUU!!!! Pattex hier in de aanslag! @ Sweetcandie! Je bent wel erg vroeg... kijk uit voor teleurstelling! Hou jezelf in gareel en maak jezelf weer vast met die riem op de achterbank! TAPE, Touw!!! alles ind e aanslag!Taduuuu! @ Maaikyb! Foei! Jij wilt ook te vroeg! Pattex, tape!!! TADUUTADUUU!!!
whaha muurtje goed bezig (zegt mijn verstand dan he) @einneh ik zie toch ook twee streepjes!! ben zooo benieuwd.. (en in een half uur heen en weer red ik helaas niet..)
@ muurtje klinkt trouwens als een geslaagd feestje ooh jij druk aan de klus!! moet lukken met je nieuwe coup toch
Dus..... blijven plakken op de achterbank... En anders wel ff laten weten wanneer je gaan testen... LIVE en dan foto nemen WANT wij willen streepjes staren!!! ZO!
hihihi zat me net te bedenken he...dit is me laatste ronde om met 24 zwanger te worden ben volgende week jarig hihi muurtje ik zal het zeggen..maarre geen streepjes turen bij digitaal (helaas van de ene kant, maar wel duidelijk van de andere kant)
Ik dacht eerst toen ik het hoorde... lach meditatie? Neee, da's toch saai... Maar het was echt wel leuk en toen die boot... Ben geen pannenkoek lief hebber maar het was inderdaad gezellig, behalve daq dat ik iets wat misselijk werd op de boot... hihi. En ze hadden gelukkig ook ander eten. Wat lekker was. En streepjes... ach joh! futiliteit! Dan wil ik gewoon zwanger zien staan, op een foto!