NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Thanx hoor ;) hihi...
    Komt helemaal goed... :D

2. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi dames! ben er weer!

Afgelopen weekend nog lekker geknuffeld met mijn stiefschoonneefje ;) haha
    Stiefzusje van vriend heeft een zoontje ;)
    Kei leuk! vorige keer deedie alleen maar huilen bij mij op schoot dus nu kreeg ik hem toenie nog niet in huilfase was.. wel aardig van ze maar ja.. haha
    kei lief.. en mijn vriend dus ook afentoe ff er tegen praten (kleintje is paar maanden en vriend durft dan nog niet zelf vast te houden haha)
    Na tijdje mijn schoonzusje: wel goed opletten hoe het moet he! heb begrepen dat de kans er in zit dusse.. (mijn vriend heeft haar dus blijkbaar half ingelicht en ze heeft zelf de conclusie getrokken.. hoop dat ze niet vaker gaat hinten)
    Later de papa van het menneke: Goh leuk hoor die bezichtiging, dus als het dan zaterdag verkocht is krijgen we een maand later te horen dat je zwanger bent? .. Tja.. ik zei al: nou dat gaat niet zo snel hoor, moeten eerst nog ff oefenen he..
    En bij mijn schoonouders later, naar aanleiding van een advertentie van een babyfoon bij de aldi, probeerden ze uitspraken te ontlokken.. reactie van mijn vriend was wel mooi " hebben jullie toch niet nodig, ligt hier nog op zolder! " sja..
    Verder was mijn vriend nog bang gemaakt.. menneke had oorontsteking.. dus hadden ze paar heeeel korte nachten van 3 uur slaap gehad.... tja.. dat zagie toch niet zitten,, ik zei al: heb je ouderschapsverlof voor en als je belangrijke meeting hebt dan doe ik dat wel, kun jij slapen...

Mijn vriend was verder in sentimentele bui.. hij kon niet verwoorden hoeveel hij van me hield maar liep over zei die.. haha.. tja.. ik zei al: maak me dan deze maand maar gewoon zwanger, dan weet ik wel hoeveel je van me houd ;) ...

zo... dat was mijn weekendverslagje..
    nog nieuws hier?

3. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Goedemorgen dames,
    Ik ben zojuist bij de gynaecoloog geweest in het ziekenhuis hier. Ze heeft via een inwendige echo mijn baarmoeder en eierstokken bekeken en ze denkt dat ik PCOS heb. Echter is het nog te vroeg om dit daadwerkelijk direct vast te stellen. Als ik in augustus nog niet zwanger ben mag ik terug komen en gaan ze me helpen.

Ik ga dus in de wachtstand tot ik ergens een ongi spot.

Liefs esther

4. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    hey hey,

ik weer in klusfase verder geen bijzonderheden, hoe is het met de dames hier?!

5. bapsie

bapsie Niet meer actief

goedemorgen,

wat hebben veel dames al een ei gespot (vraagje, valt jullie nod dan niet in maart?) wil jullie niet weg hebben hoor, maar vroeg t me af :)

hier dag 9 van de cyclus, wil dag 20 beginnen met ovu testen dus nog fe wachten :)

liefs bapsie

6. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63

NOD lijst April 2009

1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12
    2: Mermaid & plienneling & Nana33 & berenbotje & Lynette84
    3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80
    4: anniepannie & knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini
    5: Lauw & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Anne19791980 & Joyce81 & Roosje01
    6: cristel1980 & kimbrasser & joma87
    7: Justfem & Lotte1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer
    8: Julied & Tessa8 & Mgwc
    9: MoederK & Nikita33
    10: Tante Mars & Dicky & Natjuh026
    11: Suekes & Patriez & Bink
    12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25
    13: Koeky & 123Janneke321 & Mercedes
    14: bapsie
    15: Krokodieltje
    16: Chantal78
    17:
    18:
    19: Bootsy & Saz667
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:Ikkuh26
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:
    31:

TESTMARATHON

1 april:
    * Maaikyb

5 april:
    * LadyJoey

7 april:
    * Justfem

11 april:
    * Suekes

.. april:
    *

.. april:
    *

.. april:
    *

.. april:
    *

59 dames voor de ROZE AUDI
    .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag , .. vlindertje

Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG]
    *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!

Hoi Dames,

Ik heb mezelf ff op de lijst gezet voor de 19e, ben zojuist ongi geworden en ben uitgegaan van 34 dagen zo'n beetje.. Op naar ronde 7!

Liefs!

7. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @LL: Heb afgelopen dagen verplicht moeten afkicken van het forum, omdat onze internetverbinding er mee opgehouden was :( en wat zie ik een heleboel bijgekletst. Ga niet helemaal teruglezen en stap gewoon vanaf hier weer in.

Wel zag ik dat MissMoneypenny toch weer mocht uitstappen: Gefeliciteerd en geniet ervan!

@Bootsy: wij wilde ook in eerste instantie liever geen kerstkindje, maar gaan er deze maand toch gewoon helemaal voor ;)

Hier gister eerste ovu testje gedaan van deze ronde en heb het idee dat mijn ei wat eerder al zijn, maar even afwachten, ben deze maand ook begonnen met temperaturen, dus ben benieuwd of ik daar mijn ei duidelijk mee gespot krijg.
    Wel al volop aan de klus natuurlijk ;)

8. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Nope, heb gemiddeld een cyclus van 33 dagen, grootste uitloop is 38 dagen, dus dan zit ik echt in april... komt omdat februari sowieso kort is...
    Maar vanaaf weer klussen, moet straks nog ff een ovutest doen, want heb al twee dagen (vanaf zaterdagnacht) positieve test... maar goed, we hebben in die tijd al 1 keer geklust, dus 10% kans dat ie pakt he ;)

Groetjes

9. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    hee meiden,
    Ik kom me bij jullie aanmelden! Zat bij maart en mocht naar de novembermama's maar helaas...

Ik heb geen idee wat mijn NOD is...ik denk iets van 9 april! Wil iemand mij op die datum zetten?
    Alvast bedankt...

10. joma87

joma87 Actief lid

11 mrt 2009
    305
    0
    0
    verpleegkundige
    ik had al 4 dagen een zeurende buikpijn en kon er niet echt wijs uit worden wat het was. Toch maar naar de dokter gegaan en zij vermoedt nu dat ik toch al zwanger ben. Heb de test hier naast me liggen, maar ben een beetje bang dat ik straks heel teleurgesteld ben. Maar ik wil ook wel weten of deze buikpijn voor een goed doel is. mmm nou misschien toch straks eens testen.

11. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    @ justfem... Ik ga ook echt niet minder mijn best doen, maar ik ga er gewoon deze maand niet zoveel mee bezig zijn... tis dat ik 's morgens meestal thuis mezelf aan het vervelen ben en hier gezellig vind om mee te kletsen of te koekeloeren ;)...
    Ik ben ook allang blij als ik wel zwanger ben en een gezond kindje in mijn handen heb, of dat nu in april, mei, oktober, november, december is of een hele andere maand... maakt me allemaal niet meer uit, maar als ik het voor het zeggen had.... ;)

Ik ben trouwens weer van de testmarathon af, weet niet hoe dat kan?

12. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Och meis, bah dat is ook niet leuk om te horen :( . Ik duim dat je voor aug gewoon allang zwanger bent! (ook met pcos kun je zonder hulp zwanger worden, zie verhaal van 5mare5 in nodjan). Veel sterkte!
    *Knuffel*

@Snoes: Ooow wat jammer dat het toch neit goed gegaan is :( . Ik ga voor je duimen dat het deze maand gewoon weer raak is en dan wel leker blijft zitten. *Knuffel* (Ik zal je zo even opde lijst zetten.)

@Joma: Spannend :D ! Gewoon testen anders bouwen de zenuwen zich alleen maar meer op. Ik duim hard voor je!

@all: :( was er zo goed als zeker van dat ik gister mn ei voelde, echter mn temp is nog steeds laag :rolleyes: . Mn bm is ook alweer harder aan het worden en ik heb geen vruchtbaar slijm meer. Heb mn ei al heel vaak gevoeld en de dag erop heb ik altijd een temp stijging, dus wat er nu weer aan de hand is....

13. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0

NOD lijst April 2009

1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12
    2: Mermaid & plienneling & Nana33 & berenbotje & Lynette84
    3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80
    4: anniepannie & knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini
    5: Lauw & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Anne19791980 & Joyce81 & Roosje01
    6: cristel1980 & kimbrasser & joma87
    7: Justfem & Lotte1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer
    8: Julied & Tessa8 & Mgwc
    9: MoederK & Nikita33 & Snoes4rx
    10: Tante Mars & Dicky & Natjuh026
    11: Suekes & Patriez & Bink
    12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25
    13: Koeky & 123Janneke321 & Mercedes
    14: bapsie & mama patricia
    15: Krokodieltje
    16: Chantal78
    17:
    18:
    19: Bootsy & Saz667
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:Ikkuh26
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:
    31:

TESTMARATHON

1 april:
    * Maaikyb

5 april:
    * LadyJoey

7 april:
    * Justfem

11 april:
    * Suekes

19 april:
    * Bootsy

.. april:
    *

.. april:
    *

.. april:
    *

64 dames voor de ROZE AUDI
    .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag , .. vlindertje

Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG]
    *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!

@Bootsy: Heb je weer bij de marathon gezet.

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ nana: Jaja, weer tegelijk. Ik heb de mijne al weggehaald.

@ all: als je de lijst bewerkt, let er dan goed op dat je de laatste lijst gebruikt, anders kopt er niks meer van ;)

15. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Mermaid: :) daar gaan we weer teglijkertijd...

16. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Thanx.....

Ik durf zelf echt niet aan die lijst te komen, dan staat niets meer goed denk ik ;) hihi

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

haha en weer tegelijk. Je bent alleen vergeten mammie patricia er weer op te zetten. Moet op dezelfde datum als bapsie en ook cyclus van slag. Pas jij jouw lijst nog ff aan?

18. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Misschien een idee om een lijstverantwoordelijke aan te stellen, en dat diegene die op de lijst willen die persoon pb'en, zodat de lijst goed blijft?

Groetjes

19. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    bedankt voor het plaatsen van mijn naam!
    Hopelijk wordt het een roze maand!

20. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Mermaid: is gedaan :D . Ik tel alweer 64 dames in de Audi - heb het net even aangepast. Ondanks dat het in Maart zo goed gaat, wordt het langzaam toch steeds drukker hier.

Deel Deze Pagina