AH! U wordt 25...mooie leeftijd.... mooie leeftijd... Heb ik ook gehad... hihi. Al ietsjes voor bij die leeftijd. whahaha! Welke dag gaat u een kwart eeuw worden?
euh ik mag de helft van sarah begluren op maandag de 27e en jij hebt ook een mooie leeftijd, 23 lijkt me heerlijk
Whahaha!! 23... geweldige leeftijd idd. Oh dan kan ik je niet feliciteren op de dag zelf. Dan zit ik in Zweden als het goed is. Wij gaan zaterdag weg. Mag ik het nu al doen? Trouwens.. net een ovu test gedaan en deze is positief!!! Ben ik blij dat we hebben geklust vanmorgen... hihi.
oh goed bezig!!vooral zo doorgaan ! en lkkr hoor naar zweden! tenminste neem aan voor plezier?? hoelang gaan jullie?
en nee, ik mag van jou niet te vroeg testen mag jij mij niet te vroeg feliciteren whahahahahahaha maar wel bedankt
We gaan idd op vakantie naar Zweden toe eh... ongeveer anderhalve week. Met de camper en we gaan samen met mijn ouders. Lijkt ons super gezellig. Gelukkig kunnen we allemaal rijden. En als we ff alleen tijd willen dan duiken we gewoon in een boek. Dus het gaat volgens mij een heel leuk avontuur worden. misschien dat ik wel mijn laptop mee neem... Misschien hebben ze daar van die internet punten... zou toch wel leuk zijn. Kan ik toch bij bijven. hihi EN als de duvels niet door zetten kan ik testen in Zweden... *DUIM DUIM* voor mijzelf!
Ok, dan doe ik dat nu niet! En doe ik dat als ik terug kom offff als ik in Zweden een computer met internet bemachtig...
hihihihi maar lekker joh even helemaal er tussen uit!!! dan gaat de tijd vast ook sneller! en wat zou dat toch een top vakantie worden als je daar posi mag testen!! (ps neem je wel een test mee...die bijsluiters daar lijken me zo lastig lezen)
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 &DrewB& Rebbel & Stapper & Lotte2005 & Knorretje84 4: anniepannie & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje 5: Tante Mars & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Suekes& kml 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe & 7: Roos1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Snoes4rx &Anne19791980 & Bink 10: Natjuh026 & zwitsal & Niki83 & Hummie & 123Janneke321 & Vissertje & jose1710 & Anne77 11: Patriez 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance & Lotte1987 & wgev & Matroosje 13: Koeky & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje & Nikita33 & wops & Line77 & beebiebregje 14: bapsie & mammie patricia 15: alina21 & Saz667 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje & Maartje84 & Aecatz & Saskia1984 & Nala79 17: Noobody79 & ricmar94 & Prisley & ivisser16 18: Einneh 2x & Jessy1983 & Niene & Lizze 19: Bootsy & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & ingearts 20: meggytje & Happy79 & Puk25 & Krokodieltje 21: Mexicang & Loontje4 & Mala & Yeira 22: angelea & Love child & bollemieke & Maaikyb & Kris34 23: Susan27 & nadeke & Mamatje77 24: Ikkuh26 & sweetcandie & Smile17 25: JvS & Dingetje & Lauw & Iva & Janis & XX79 & Brabants meisje & Puk25 26: Mcellie & Yootje & Luukske & Sammie88 & PamPapilio & Lumea & Senna04 27: Esther1983 & Rapoenzel & Mermaid & Nicole1982 & Danif & 28: Moosje25 & suiske & Lynette84& Justfem& Jazy 29: Todavia & Koeky & Liedel 30: Ladypink & Jada1984 & Ninoshka & Noname & suekes TESTMARATHON 28 april: Jazy * Justfem * Yootje * Tetje 0885 * Danif 155 dames voor de ROZE AUDI 21 Zwanger, 58 Ongesteld, 4 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 17 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag , 1 vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst:
kan ik me voorstellen einneh..lig ook voor pampus hier op de bank..wil al wel me bedje in maarja dan zal ik wel om 2uur vanacht wakker worden ofzo.. Maarre even doorzetten? dan kan je vanavond tevreden jezelf lekker op de bank laten zakken
Heb even de april lijst op gezocht. Gaat nog steeds goed hier. Veel roze toch nog naast al dat rood. Helaas komen er nog veel dames door naar de Mei Hummer. Ach in mei leggen niet alleen de vogeltjes een ei.....
hmmm das wel een idee maar ja de bank ligt/zit nu ook wel erg lekker hoor!! en ja met een verslaving erbij is het nog veel moeilijker om er van af te komen
He!!! ik kom er net achter dat als ik morgen mijn ei heb... ik de 30 april zou kunnen testen... HE! Dus ik zit hier niet illegaal! Ik mag op de lijst er bij alllllsss ik mijn ei heb.... morgen. En anders wordt het de 1e mei en ben ik hier heel illegaal aan het zijn. Hihi
Ja, ik denk dat ik nog eventjes wacht, volgens mij kan ik al over 3 dagen testen.. dus snap er niets van... Mijn nod in maart was 23 en mijn cyclus was 32.. ok dan wachten wij wel af.. Ik heb wel gevoelige boobs en af en toe steken. Maar dat had ik vorige keer ook en toen ben ik gewoon ongesteld geworden. Deze keer heb ik hoop omdat ik volgens feritly friend mijn ei heb gehad op woensdag 8 april. Dus 14 dagen later moet ik ongesteld worden. En ik had rond die tijd goed geklust.. Wat denken jullie dames.
Er ligt hier nog een hoop strijk... whahaha ik zei al tegen mijn man... doe het zelf maar. En net op dat moment toen hij dus idd begon was de stomer leeg. Whahah. Dus nu kan ik hier hangen... bank... goed idee. Ik ga ook ff verplaatsen!