@ Einneh, wat spannend, streepjes loeren. Ik zie ook toch heel licht wat bij een van de twee. Ben heel benieuwd wat de evt. bloedtest uit gaat wijzen! @Krokodieltje, neee duivels! Wat jammer...... succes volgende ronde. @ Maaiky, ik duim voor je! Wat zwaar he dat wachten?! Hoe dichter bij je NOD hoe moeilijker. Ben benieuwd of 't lukt nog twee dagen uit te houden! succes! @ Muurtje, hahaha. Wat ben je goed bezig als NOD politie! Moest er erg om lachen! En wat lekker dat je naar Zweden gaat, heerlijk hoor! Veel plezier @Sweetcandie, ik weet het niet. Nog een klein weekje afwachten en dan mag je hopelijk op roze! @Hier weet ik 't ook niet. Heb nog steeds ongikramp gehad de hele dag. Vanochtend superenergiek wakker geworden en supervrolijk door het huis gesprongen en na 'n half uur lag ik opeens huilend op de bank om niets..?? Tja Ik ga de komende vier dagen op kamp als begeleider. Dus ben voorlopig niet aanwezig hier. Wel goed voor de afleiding gelukkig, gaat de tijd wat sneller! Ik ga duimen voor alle testers de komende dagen!! Als ik weer terug ben hoop ik veel nieuw roze te zien!!!
Zo hier ook weer een druk weekend achter de rug...pffff Nu lekker een beetje hangen op de bank enz...de afwas is weer weggewerkt en ga zo mijn 2de was ophangen Had gelukkig vanacht al het huissie opgeruimd na het feestje...dus kon rustig wakker worden vanmorgen...ipv eerst nog eens alles op te ruimen Dus dat was wel weer een voordeel Mijn temp is al een debiel weer omhoog geschoten en gister nog wel ff geklust toen de visite weg was en voordat de nieuwe kwam Maar het is voor een goed doel hihiihihi @ alle testers Heel veel succes met testen en ik ga duimen!! @iedereen die ongie geworden is... Echt balen zeg en heel veel succes in de volgende ronde
@einneh we gaan ons huis (maisonnette) verkopen want we willen graag een eengezinswoning met babykamer hihihi @ninoshka hmm irritant die schommelingen he...leuk op kamp!! en inderdaad dan zal de tijd heel wat sneller gaan!! @senna oh das wel lekkerder wakker worden als alles al aan kant is. was een druk (klus)dagje dan gister nu duimen!! dus lekker op de achterbank en vooral blijven zitten @hier eerst nog een rondje gelopen om de brochure even door de bus van de makelaar te doen en daarna koken en net eten op..hmm was jammie gaan nu benjamin button afkijken, zijn we gister mee begonnen maar duurde wel heeeeel lang en aangezien ik er vroeg uit moest... tot straks XO
hoi hoi, het is rustig geweest op het forum dit weekend... hier is alles rustig, we hebben onze tuin kippenhokklaar gemaakt, volgend weekend komt het hok en dan vrij snel de kuikentjes. ik kan niet wachten! wat betreft mijn lichaam, vandaag nog amper last gehad van krampjes, vanochtend even daarna niets meer!
@ Senna; jouw temp is echt weer heel erg omhoog geschoten. Komt jouw temp wel eens op de 37? @ Ninoschka; hoop dat de ongi niet door zet
@ Ninoschka; hoop dat de ongi niet door zet[/quote] Nee ik hoop het ook zeker niet, maar 't gekke is dat ik nog lang niet ongesteld moet worden. Zit tussen eisprong en ongi in, dus waarom krampen denk ik dan? Heb ik normaal niet. Nou ja de tijd zal het leren zoals altijd...
Jep, nu is het wachten geblazen met die hap. Pattex klaar liggen? Kan je jezelf vastlijmen aan de stoel. hihi Nou ik ben ook benieuwd hoe het hier zal gaan. Het lijkt mij best wel gaaf om in Zweden positief te testen...
Hey dames, na een heeeel druk weekend even tijd om te kijken hoe het hier gaat. Geen zwangeren bijgekomen?? Helaas zeg. Wel een paar naar de volgende maand zag ik, balen. Veel succes allemaal. Hier nog steeds aan het wachten. Morgen NOD, voel al krampjes dus zal morgen wel feest zijn. Balen zeg; heb je zo'n duidelijke eisprong (7 april), goed gevreeën, innestelingsbloeding (12 april) en nog niet zwanger zijn....Morgen een update..
hey Muurtje, ik ga ook volgende week naar Zweden! Wel grappig. Een vriendin van mij is daar vorigg jaar naar toe geemigreerd en nu gaan we eens bij haar op bezoek. Waar in Zweden gaan jullie naar toe
@ happy: ik duim voor je dat de weg blijven!! ik heb al bijna 2 weken krampjes in mijn buik (volgens mij zijn het mijn darmen) en nog geen ongi te bekennen!!!
Met dank aan zuurtje... Gevonden wat er kan gedaan worden bij een te korte lf Middelen voor de ondersteuning van de luteale fase. * natuurlijke progesteron in de vorm van tabletten (Progestan, Utrogest) of gel (Crinone). Vastgesteld is dat vaginale toediening vanwege opname, werkzaamheid en bijwerking (slaperigheid vooral bij het slikken van de tabletten) de voorkeur heeft. De dosering van de vaginale tabletten varieert van 400 mg/dag tot 600 mg/dag. Er zijn onderzoekers die meer geven, vaak verdeeld over meerdere malen over de dag. De dosering van de gel, die met een inbrenghuls wordt toegediend, bedraagt 90 mg/dag éénmalig toegediend. * hCG (zwangerschapshormoon). Dit stimuleert de "gele lichamen" in de eierstok(ken) tot productie van progesteron. Zoals uitgelegd bij de verhandeling over de "natuurlijke cyclus" gebeurt dit ook wanneer zwangerschap is ontstaan: de jonge vrucht produceert zwangerschapshormoon en vanwege de voortgezette aanmaak van progesteron, wordt de luteale fase verlengd en blijft de menstruatie uit. Er bestaan velen behandelschema's voor het gebruik van hCG (Profasi, Pregnyl) bij de luteale ondersteuning bij IVF: om de dag, om de 2 dagen; maximaal 2 tot 4 maal na punctie en doseringen die variëren van 1000 tot 2500 IE per dag. Een duidelijk "beste schema" is in de literatuur niet te vinden.
Gaaf Muurtje; leuke vakantie in het vooruitzicht. Zou gaaf zijn als je dan kon testen ja!! Testen mee onderin de weekendtas! Einneh; ik voel echt de krampen als normaal elke maand....ben bang dat het echt weer na de innesteling niet goed gegaan is....Las dat er bij jou een streepje te zien was? Spannend.