NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bolle Buik

Bolle Buik Actief lid

21 feb 2009
    281
    0
    0
    Hallo Dames,

Vandaag mag ik testen maar ik durf niet! Zondag gister dus had ik mijn NOD en nu ben ik ook nog niet ongie WOOHOO.
    Donderdag ruim voor mijn NOD had ik getest ik kon me niet inhouden en daar was echt niks op te zien, gistermiddag ook nog een testje gedaan omdat ik niet ongie werd maar wel een zeurend gevoel in mijn buik en rus had. En de test van gister was na 10 minuten een heel licht streepje te zien....
    Vandaag ga ik denk ik maar niet testen wacht wel even tot morgen aangezien ik nog wel steeds het gevoel heb dat ik ongie ga worden.
    Zijn er meer dames die wel dit gevoel hadden maar toch zwanger zijn?
    Ik hoop zo dat het raak is deze ronde!!

Groetjes Bolle Buik

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Kris; goed plan

@ Chicken; hoe gaat het met jou? We hadden het verontrustende nieuws gehoord dat je bruin verlies had? Maar er is toch niets aan de hand toch?

3. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Vage streepjes en dan niet live testen??? Wat doe je ons aan? ;)
    Wij duimen [-o< voor je dat je snel een dikke vette positieve test in handen hebt!!!

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Bolle Buik, ja er waren dames die hetzelfde ervaarde als jij en toch zwanger zijn.( Joh.. als je een test hebt liggen gewoon nog een doen. We zijn heel nieuwsgierig... ;))
    En naders morgen live test??? ;)

5. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    jep hier eentje!!!!!
    Ik had ook vrijdags 3 april getest terwijl ik pas dinsdag 7 april had mogen testen,en toen was er ook niets op te zien.
    Dinsdags had ik toen zoiets van er zal toch wel niets zijn!
    En zie mijn banner!!!!!

Succes ermee!!!!

6. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Hoop dat er voor jou ook een mooie roze streep op de test staat woensdag!

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Ik hoop dat ook!!!!

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Heel even, wanneer gaat er gewerkt worden en wanneer komen we dan weer hier gezamelijk ff terug? Ik krijg namelijk geen re*t zo gedaan... hihi

9. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Ik ga echt aan de slag inderdaad. Rond de middag even terug...

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    goediemorgen!

hoe gaat het hier? nog nieuw roze erbij?? ik hoop het, want er gebeurt niet veel hier op het roze vlak de laatste tijd...
    hier alles ok, heb een beetje duwend buikpijnig gevoel en mn borsten voelen iets groter... heb vandaag mssn mijn innesteling, in ieder geval volgens mijnkalender, maar volgens anderen is de innesteling pas op dag 8 na de bevruchting en dat zou pas woensdag of donderdag zijn, wat denken jullie?
    pff, ik lees me weer helemaal suf over de ontwikkeling van de cellen enzo, heb allerlei boeken thuis van mn vorige zwangerschap. Ze staan al zeker een jaar ongebruikt in de kast, maar had gister opeens weer heeeeel erg de behoefte om het te gaan lezen...
    hoe is het hier verder??

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    o.k. tot dan!
    lfs.

@Kris en Surf;
    ik wil jullie graag gezelschap houden maar ... ik wil die kl*te strijk uit mijn huiskamer weg... Ik ben om 11 uur weer terug! Lfs!

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    okeej, succes met de strijk, ik ben om elf uur alweer weg, moet naar het cb, want de kleine moet weer een prik..., maar mssn spreken we elkaar later nog :)

13. Bolle Buik

Bolle Buik Actief lid

21 feb 2009
    281
    0
    0
    Hallo Dames,

Ja eigenlijk kan ik ook niet wachten met testen maar ik zit nu op me werk!
    Ga continu naar de wc om te ckekken of ik echt niet ongie ben geworden.
    Ik hou jullie op de hoogte!! Ik hoop het zo!!!
    Nog een vraagje over die test van gister... Na tien minuten stond er een heel licht streepje op. terwijl je eigelijk na 5 minuten kon aflezen zoen zag ik nog niet zoveel maar na tien minuten echt een licht streepje! Wat denken jullie daarvan???

Groetjes

14. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Muurtje...ja achhhh....ik zit net alles terug te lezen. Ze waren zo ongerust. En ik was het hele weekend vrij en heb alleen maar geslapen....Ik had inderdaad telkens wat bloedverlies. Niet echt bruin en niet echt rood, beetje ertussen in. Had ook een drukkend gevoel in m'n buik. Ik heb de VK gebeld en het kan gewoon nog oud bloed zijn van bijvoorbeeld sex van een week eerder. Als het aanhoudt, dan moeten we gewoon de eerste tijd wat voorzichtiger zijn. Ik heb nu 28 april m'n eerste afspraak. Voel me nu weer beter, wel bizar moe, maar dat hoort er bij. Was best even stress....

Hoe is het met jou?

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Bolle buik, gewoon nog een keer testen... kv in de buurt? in je pauze het er van nemen...

@ Chicken... wij ook ongerust... ben blij te horen dat je er weer bent. KUS!

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Krijg toch ti*ten! Weer twee keer! Grrr

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0