Muurtje: STRIJKEN!! Tot 11:00 willen we je hier niet meer zien! Tot zo! (ps. ikook aan het werk hoor!)
@ Chicken: http://www.pregnancy-duedate.com/stepone/conceive.html en om zelf te maken: http://www.pregnancy-duedate.com/stepone/event.html @ Kris Sorry! sorry! ik ben weg! Sorry!
Hallo Muurtje en andere dames, Ja KV om de hoek hier!! Zal ik dan maar testen in de pauze??? Groetjes
Goedemorgen dames, He chicken, geweldig meid dat je er weer bent, wij maakte al zorgen om je. Maaiky, heb je getest wat is het geworden, En voor alle wachters ik wacht mee. Wou bijna testen vandaag, maar heb het toch niet gedaan. Mijn temp is aan het schommelen en vandaag weer gezakt naar 36.8 gisteren 36.9 Betekent toch niet dat ik ongesteld word.
ja ben ik ook wel benieuwd naar. Zo dames ik ga even de was ophangen en wat opruimen ik zie jullie zo.
Ik kan het niet laten! Nu pas gedoucht en aan gekleed... ben alleen mijn bril kwijt. ARG!!! gelukkig wel lenzen in maar toch! Oh ja antw op vraag: TESTEN!!!
Oh wordt er live getest? Ik ben voor, hoe laat gaat het plaatsvinden???? @de lijst: hey moet jij niet eens wat meer roze worden ipv van rood [-X Zo ik ga zo ff teruglezen ik was er het weekend niet, maar heb zo te zien geen nieuwe zwangeren gemist @de dames die ongi zijn geworden, echt balen, heel veel succes in de volgende ronde, ik duim voor jullie.
@ Chicken, ik het verliezen van een vreemde substantie met een ondefinieerbaar kleurtje gestopt? Hope so! @ ik ben nu echt om 11 uur pas weer terug! Ik lees later wel terug! KUS!
Hallo Dames, Ik heb rond 12 uur pauze!!! Dan ga ik toch maar testen!!! AAAAAH vind het spannend!!! Ik laat het jullie weten!! Groetjes
bolle buik,spannend!! hou het zeker allemaal in de gaten hiero!! ikzelf ben nu 4 dagen overtijd maar op mijn nod had ik roze afscheiding. en de dag erna was het weer weg,was echt hooguit een druppel! kan dit nog een innestelling zijn?want de testen zijn negatief namelijk..
@ jesje: ik had dat ook, voor nod.. en dacht: ok dan komt het nu! had 2 dagen voor nod negatief.. en ongeveer 5 dagen erna: positief! wanneer heb je voor het laatst getest?
Oh wat spannend zeg Weet niet of ik dat wel kan zo 'live'. Als je onverhoopt teleurgesteld bent moet je dat ook laten weten daar zou ik zó van balen