NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ bolle buik: welke test heb je? met plusje van de kv?
    Gewoon nu plassen anders hoor! ff dingetje erinhouden.. meenemen naar je bureau.. ff wachten ;).. :D.... Of je doet of het een grote boodschap is....

2. jesje08

jesje08 Niet meer actief

joyce,ik heb gisteren getest en die was negatief..
    normaal is mijn ongi heel strikt maar nu dus niet..
    mijn buik is ok helemaal opgezet,heel irri.

3. Bolle Buik

Bolle Buik Actief lid

21 feb 2009
    281
    0
    0
    Ik moet de test nog halen straks in mijn pauze!
    Welke is beter die 2 voor 5 euro of die roze verpakking van de KV???
    Wie heeft daar ervaring mee?

4. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ bolle buik: hier roept iedereen die van 5 euro.. ikzelf had die roze verpakking die was in kassa test ook op 1. maar eigenlijk maakt het niet uit, beiden goed als je na je nod zit

@ jesje: welk merk heb je gebruikt?

5. Bolle Buik

Bolle Buik Actief lid

21 feb 2009
    281
    0
    0
    Ik kan me helemaal niet meer concetreren op me werk!
    Kan aan niks anders denken!!!
    Nou nog even een uurtje volhouden en dan weten we meer!!!

6. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @Bollebuik: oh spannend, ik zit elke keer hier tussen mn werk en de site te switchen of je al getest hebt ;) Nog even volhouden tot je pauze ;)

@Iva: ik vroeg me dat zelf net ook af of ik dat wel zou kunnen. Ach ik denk dat het ook wel prettig is dat iedereen met je mee leeft. Lijkt me wel een raar idee dat de meiden van het forum het dan nog eerder weten dan mijn mannetje. :(

@Jesje08: spannend meis, geen bloed geeft moed, kan nog dat je wat later positief test, bij mijn eerste zwangerschap testte ik pas met 8 dagen overtijd positief, terwijl ik 2 dagen overtijd nog negatief testte en een dag voor mijn NOD wat bruinverlies had. Dus kan nog alle kanten op voor je.

@chicken1975: gelukkig las ik dat je weer terug bent gevonden en dat alles goed met je gaat, hopelijk is het vloeien weer gestopt.

@Maakyb: spannend meis, ik duim voor je dat je alsnog een positieve test hebt straks.

@Muurtje: worden we gezellig samen januari mama? Ik heb 2 kansen op een januari baby, of het wordt 1-2 januari of ergens rond de 26ste.

7. jesje08

jesje08 Niet meer actief

joyce ik had de test van predictor.
    is altijd wel goed geloof ik..

justfem,ja is erg lastig zo maar idd geen bloed geeft moed!!dus je kiunt zo laat nog wel posi testen?
    maar kan de innesteling dan ook pas rond je nod komen?
    want die was dus op mijn nod dag..

8. angelea

angelea Actief lid

20 dec 2007
    228
    0
    0
    Flevoland
    hoihoi,

live test, ben beniewd. Streepjes willen we zien.
    Hier gaat het voor mij helaas niet worden deze
    maand, roze verlies is begonnen. Ik mag op rood :evil:
    Veel succes nog.

9. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Muurtje....het is nog niet helemaal over, soms nog met afvegen, maar ik maak me eigenlijk nu geen zorgen meer. Heb ook geen pijn, dus het zal allemaal wel goed zijn.

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Chicken, ben blij dat je je geen zorgen meer maakt. Alles komt goed!
    @ justfem; dan gaan we lekker met z'n tweeen naar januari! Whoei!
    @ Bolle Buik, let wel! die van 2 voor 5 is goed maar dan moet je werken met een pipetje! Je kan er du niet over heen plassen. En misschien is het slim om zo'n test te nemen die je voor je nod kan gebruiken? Die zijn toch extra gevoelig?
    ls!

11. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Spannend een live test; hoop dat je nu duidelijk een streepje hebt Bolle buik!

Jij ook Jesje, balen van je negatieve test, maar houdt moed!

@chicken; fijn dat je een beetje gerustgesteld bent . Wanneer heb je de eerste echo?

Hier...nog steeds af en toe kramp, geen bloed gelukkig [-o< . Ook nog geen bruinverlies vandaag; terwijl dat de afgelopen week heel erg was! Moet me niet gek maken....als het komt, dan komt 't. Nog even geduld (zegt ze tegen zich zelf....) Wou dat ik meer symptomen had...kotste ik alles maar onder :) ...

12. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    Oh help :D, ik word zelf ookzenuwachtig als ik jullie lees, alleen moet ik nog minstens 10 dagen wachten :)

13. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @happy79, ik moet 28 april voor het eerst naar de VK. Ik weet niet of ik dan ook meteen de eerste echo heb...niet alle vk's hebben namelijk zo'n ding. Maar ik wacht het maar af...misschien heb ik geluk.

Spannend he meid die dagen voor je NOD...ik duim met je mee dat die rot duivels :evil: wegblijven!! [-o< [-o<

Hier dames, wat HCG!!

HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Haha! ik moet ook nog minimaal 10 dagen wachten... moet zelfs nog eh... klussen hihi

15. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Spannend Chicken; zou wel erg gaaf zijn he, meteen een echo! Ik vang maar weer een beetje HCG van je, wie weet helpt het deze keer! Bedankt voor het duimen, hoop dat het niet voor niks is!!

Ja Muurtje; je hebt een drukke week voor de boeg!

16. Bolle Buik

Bolle Buik Actief lid

21 feb 2009
    281
    0
    0
    Welke zijn dat die je voor je NOD kan gebruiken? dan haal ik die zo even!!

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    ik zou het niet weten... even vragen daar?
    Staat ook op het doosje had ik de laatste keer gezien. Weet alleen het merk niet meer.

18. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Oehhhhhhhh spannend....bijna een testerrrrrrrr

19. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @Jesje08: je innestelling kan laat zijn volgens mijn vk toendertijd kan het ook zijn dat de innestelling al begonnen is en dan pas ronde je NOD volledig is ingenesteld... kan zelfs nog na je NOd verder gaan, alleen test je pas positief als er voldoende HCG aanwezig is en bij de ene vrouw bouwt het HCG zich sneller op dan bij de andere.

@Iva: hier de tube kit voor jou, snel je voetjes aan de vloer lijmen voor je weg zweeft ;)

@Muurtje: lijkt me gezellig met zijn tweeën bij de januari mama's ;) En voetjes nog even aan de vloer

*Vangt een heleboel HCG-tjes voor de aankomende 7 dagen*

20. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @bollebuik: hoever zit je vanaf de KV? ;) ik wordt al helemaal zenuwachtig voor je :)

Deel Deze Pagina