Het duuurrrrrtttt ook zoooo lang! Nog 15 minuten! voordat ze bij de kv is! ARGGG (ik leef niet mee hoor.... hihi)
Wel te hopen dat ze meteen kan plassen...anders krijgen we dat weer...moeten we weer watervalgeluiden gaan maken enzo....
hey meiden!! ikke ook gauw nog naar de kv geweest maar hij bleef wel ernstig wit..tja moet je ook maar niet zo dom doen he..dus nu gewoon wachten, wachten wachten... vond het trouwens wel een fijne test!! zon pipetje is handig!! (ben normaal altijd bang dat ik mis pies of alsk al in een potje doe of ik dat wel lang genoeg doe of juist te kort..) heb de test maar gauw weg gegooid want ging em al tegen het licht houden enz...(heel even d8 ik iets verdachts te zien tegen dat licht) maar gewoon normaal gezien is ie echt witter dan wit.. @chicken, fijn dat je er weer bent!!!!!!!! oh hoop dat je gelijk een echo krijgt @bollebuik oh spannend!!! succes hoor!
Ik heb in geen eeuwen meer gestreken en nu wil ik opeens alles gestreken hebben. Heel naar. Alleen het gevoel dat nu alles gestreken moet zijn is nu eigenlijk wel heel erg over... hihi SPANNING!!!
ben nu bij mijn moeder, ga zo d'r haar verven, broodje eten en dan snel naar m'n werk..maar hoop de uitslag nog te kunnen zien van bolle buik!!!! **duim duim duim duim duim duim**
innesteling is pas in week 7 ofzo compleet.. daarvoor issie bezig ermee zeg maar. van kv kunnen volgens doos en bijsluiter beiden niet voor nod.. maar die van 5 euro gebruiken velen voor nod.. @ maaike: vind in potje houden handiger dan met dat pipetje hoor.. haha.. maar ja ieder zijn ding.
@Maaikyb....spannend meid, maar er kan nog van alles gebeuren he.....NIET TE VROEG TESTEN!!! (zeg ik....het toppunt van ongeduld...)
En hoe lang duurt het nog??? @Maakyb: herkenbaar dat van in het licht houden en denken wat te zien en dan maar snel weggooien voor ik steeds meer er op ga zien terwijl het witter dan wit is.
hey meiden ik kom ook even om het hoekje gluren!! ben nu 6 dagen overtijd, en nog niks van ongi te bekennen, heb net een test gedaan van de kv en die was echt negatief ik snap er niks meer van hoor...voel me ook heel anders, heb een mega pukkel op mn borst heb ik nog nooit gehad!! misselijk/duizelig, spierpijn aan de zijkanten van mn borst, zere tepels. ben al 9 maand van de pil af...daarom vink het zo raar allemaal. heb vanmorgen wel erg veel thee gedronken en niet met ochtendurine getest kan het daaraan liggen????? mn urine was meer wat dan geel zeg maar. xxx
Ohhh... ik heb even bijgelezen van vanmorgen! Wat kunnen jullie kletsen zeg.....haha!! Maar ondertussen ben ik zelfs zenuwachtig voor de test van Bolle Buik.... Oh....waarom duurt het toch zo lang als je moet wachten?
Nou dames daar ben ik weer!!! Net een test gedaan van CB daar stond op dat je al voor je NOD kon testen maar helaas hij geeft aan niet zwanger. Maar het voelt zo anders.... Ik heb echt wel het idee dat het toch wel zo zou kunnen zijn en ik ben nog steeds niet ongie!! Ik hou moed!! Over 2 of 3 dagen dan toch maar weer testen en dan thuis met die pipetjes!! Jammer jammer jammer maar wie weet zit het er toch nog in!! Thanks voor jullie support word ik echt blij van. Groetjes Bolle Buik