hoi hoi, even alles bijgelezen, is bollebuikje verdwaald in de kv of zo? wat fijn dat chicken weer gesignaleerd is en er waarschijnlijk niets aan de hand is. @hier, een half dagje gewerkt, vanmiddag lekker genieten van het zonnetje... verder voelt mijn rechterborst een beetje vreemd, nog nooit gehad, als ik erop druk doet het zeer! verder geen enkele lichamelijke klachten!
@Bolle buik: is het er zo 1 met indicator of niet? Wel jammer maar geen bloed We duimen gewoon even verder voor je
@ bolle buik: jammer, maar wie weet... Afwachten, op ongi of een positest,, handig he je weet: geen bloed geeft moed!
Vind het ook super jammer, en als het dan toch echt niet zo is kom dan maar op met die duiveltjes dan kunnen we er weer voor gaan in de volgende ronde!!!
Ahhh bolle buik, wat jammer!!! Weet je, die nod lijst ziet er niet uit! Er moet echt meer roze op!!! Aangezien ik deze maand 2 kansen heb moet het er maar gewoon van komen vindt ik!
oh jammer bollebuik...maar we wachten al duimend verder!!!! ik moet er nu vandoor lees vanavond weer wat jullie allemaal gekletst hebben geniet van het mooie weer!! knuf & lfs
helemaal mee eens!!! dit is ook mijn 2e april nod, lijkt me wel supre om samen toch door te gaan naar de dec mama's!!!
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 &DrewB& Rebbel & Stapper & Lotte2005 & Knorretje84 4: anniepannie & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje 5: Tante Mars & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Suekes& kml 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe & 7: Roos1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Snoes4rx &Anne19791980 & Bink 10: Natjuh026 & zwitsal & Niki83 & Hummie & 123Janneke321 & Vissertje & jose1710 & Anne77 11: Patriez 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance & Lotte1987 & wgev & Matroosje 13: Koeky & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje & Nikita33 & wops & Line77 & beebiebregje 14: bapsie & mammie patricia 15: alina21 & Saz667 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje & Maartje84 & Aecatz & Saskia1984 & Nala79 17: Noobody79 & ricmar94 & Prisley & ivisser16 18: Einneh 2x & Jessy1983 & Niene & Lizze 19: Bootsy & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & ingearts 20: meggytje & Puk25 & Krokodieltje 21: Mexicang & Loontje4 & Mala & Yeira & Happy79 22: angelea & Love child & bollemieke & Maaikyb & Kris34 23: Susan27 & nadeke & Mamatje77 24: Ikkuh26 & sweetcandie & Smile17 25: JvS & Dingetje & Lauw & Iva & Janis & XX79 & Brabants meisje & Puk25 26: Mcellie & Yootje & Luukske & Sammie88 & PamPapilio & Lumea & Senna04 27: Esther1983 & Rapoenzel & Mermaid & Nicole1982 & Danif & 28: Moosje25 & suiske & Lynette84& Justfem& Jazy 29: Todavia & Koeky & Liedel 30: Ladypink & Jada1984 & Ninoshka & Noname & suekes TESTMARATHON 22 april: *Happy79 28 april: Jazy * Justfem * Yootje * Tetje 0885 * Danif 155 dames voor de ROZE AUDI 21 Zwanger, 63 Ongesteld, 4 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 17 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag , 1 vlindertje
@ Bolle buik! Volgende keer beter! Woensdag hoorde ik... nog een keer! DUIM!! KUS ! Ben nu weg! Tot vanaaf!!
Jaaaaa idd! We gaan het gewoon doen, maar ik moet je wel zeggen, als ik over 10 dagen test en het zou positief zijn dan kom ik uit in januari.. de 2de om precies te zijn... En jij? xxx
@suekes: oh wat leuk dan zouden we gelijk oplopen, ik heb ook mijn 2de NOD in april en zou tussen de 1ste en 5de januari uitgerekend zijn (verschilt per calculator). Steenbok wordt het dan.
Hahaha oke, steenbok dus.... Lekker slim. Maar dan is het nog wel een osje (chinees). Ja erg he, ik wil dat allemaal weten. Maar ik zit niet te springen om een beebje, nee hoor, pomtidomtidom...
Hallo dames, Hier weer ook even een berichtje van mij kant af!! Zit ook nog steeds op het wachtbankje... Heb een goeie stijging in me temp en heb volgens mij een klein innestelingsbloedingtje gehad dat was eergisteren. Toen is me temp ook weer hoger geworden. van 36.9 naar 37.3 Hopelijk een goed voortekenen. Verder ben ik erg kribbig op het moment en als iemand een opmerking maakt ben ik meteen van slag....Moet wel zeggen bij de vorige maand dat het mis is gegaan had ik al heel snel last van hoofdpijn en erg duizelig en nu niet... Nog een paar dagen wachten... Hoop dat me link het doet in me onderschrift..wat denken jullie?? Dames die zwanger zijn gefeliciteerd en die ongie zijn geworden balen.... Liefs van mamatje
Hey justfem! Ja gaan we samen naar de jan. mama's deal? hihi! Oh stel je voor, dan kom ik je opzoeken en knuffel ik je te pletter want dan zou je pendel goed zijn en eerst dacht ik dat het niet kon vanwege geen ei in april. Echt heel spannend! Maar ik blijf wel aan de vloer van de audi plakken hoor, heb al genoeg negatieve testen gezien! Bolle Buik vroeg mij of ik wilde pendelen, maar dat kan ik dus niet, hihi. Ik heb haar verteld dat ze een pb naar jou zou kunnen sturen als je het nog doet? xxxxxx