@bollebuik, jammer meid, maar zolang die etterige duivels er nog niet zijn, is alles nog mogelijk!!! Duim duim duim duim!
Ik ben ook zo dat ik dat wil weten zo van past dat wel bij onze sterrenbeelden thuis nou ja als er maar een kindje komt dat vind ik ondertussen belangrijker. Blijft ook deze rondeaan de vloer ook genoeg negatieve testen gezien En ik pendel nog steeds @mamatje77: ziet er goed uit ik had vorige maand zo'n grafiek, helaas niet raak voor mij (niet dat ik weet iig, was toen voor mij een afwijkende cyclus). Duim voor je.
Heb je het heel druk Justfem ?? Had je een mail gestuurd voor een pendelaanvraag....ben echt benieuwd wat je door krijgt...Als je geen tijd hebt ook prima hoor, waarschijnlijk krijg je wel meer aanvragen .
@justfem: Ja ik dus ook, maar maakt mij intussen ook niks meer uit hoor. Vroeger zat ik te fantaseren dat als het nu is is het ook een visje of een kreeftje zoals vriend of chin. hond zoals ik en dan ging ik opzoeken hoe dat zou gaan hihi! Maar eigenlijk boeit het niet, je mag allang blij zijn als het raak is, he! Zijn we inmiddels wel achter! Ik dacht echt nou dat klaar ik wel even de eerste maand, hahahaa, wat naief! Houden we elkaar komende week met de voetjes aan de vloer! @mamaatje: Weet er niet veel van, maar ziet er goed uit die grafiek! Temp je elke dag op dezelfde tijd? Was voor mij echt onmogelijk, dan vergeet ik het gewoon weer een paar dagen. Ik probeer het maar op gevoel te doen en een beetje hulp van ovutesten op het moment dat ik mijn ei denk te voelen. xxx
Hoi suekes, Ja zoveel mogelijk temp ik rond hetzelfde tijdsstip. Justfem, Heb je me gegevens gemailt. Alvast bedankt!! Ja vind het extra spannend omdat ik ook dus bij die tempdip rozige afscheiding had. Nog ffies wachten .... Liefs van mamatje
@ justfem's pendels: tot op heden klopt de mijne! hahaha oh justfem: zou je evt nog keer kunnen pendelen? eindhoven is nog niet verkocht en april is bijna om....
@alle dames die een pendelaanvraag hebben gedaan ik ga vanavond weer pendelen afgelopen weekend was ik er een weekendje niet en de dagen daarvoor was ik druk met van alles en nog wat, dus nog een paar uurtjes geduld
@joyce81: stuur je gegevens nog maar een keer, kun je evt het adres er bij doen, zonder nummer mag ook, maar misschien dat het dan beter werkt. @suekes: ach al doende leert men, ik dacht ook dat ik gelijk de eerste ronde zwanger zou zijn, omdat de keren hiervoor ik ook zo zwanger werd... nu weet ik wel beter. En ik leer er wel door om met mijn voetjes op de vloer te blijven hahahaha
eyey meiden, alles goed hier?? heb ik vandaag al een mooie traktatie gegeven aan de testers?? zo jha gefeliciteerd... ik ben nu officieel 22 net naar t ziekenhuis geweest voor een echo...(hoopte op een mooi verjaardagscadeau) maar helaas...ik heb cyste...het moet uit zichzelf weggaan, krijg over 4 weken weer een echo dus we wachten ff af.. als het niet uit zichzelf weg is gegaan dan zoeken ze een andere oplossing.. fijne verjaardag dus net ook nog een ruzie meegemaakt... (de buren hebben ruzie en er was politie bij) weet niet waar het om ging maar onze buren hebben geregeld ruzie...(hebben ook een beebje, echt zielig voor de kleine) mss dat ze me vertellen wat er aan de hand is, maar ga t natuurlijk niet zelf vragen...
Hey Nailey, Nog gefeliciteerd met je verjaardag, 22...broekie, hihi. Vond het een heerlijke leeftijd! Balen van die cyste. Hoe zit het dan met zwanger worden, moet je dan wachten tot die weg is? Ik heb er helemaal geen verstand van hoor.....
dank je...voel me alleen niet echt meer jarig maar ach.. cyste zorgen ervoor dat je ongi wegblijft... en als je niet ongi wordt krijg je ook geen eisprong (tenminste lijkt me niet) en dan kun je helaas niet zw worden.. baal er echt van... ik weet er helaas ik niet super veel over maar weet wel dat je het niet hoort te hebben... mss dat iemand anders mij uit kan leggen hoe en wat??
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 &DrewB& Rebbel & Stapper & Lotte2005 & Knorretje84 4: anniepannie & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje 5: Tante Mars & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Suekes& kml 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe & 7: Roos1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Snoes4rx &Anne19791980 & Bink 10: Natjuh026 & zwitsal & Niki83 & Hummie & 123Janneke321 & Vissertje & jose1710 & Anne77 11: Patriez 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance & Lotte1987 & wgev & Matroosje 13: Koeky & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje & Nikita33 & wops & Line77 & beebiebregje 14: bapsie & mammie patricia 15: alina21 & Saz667 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje & Maartje84 & Aecatz & Saskia1984 & Nala79 17: Noobody79 & ricmar94 & Prisley & ivisser16 18: Einneh 2x & Jessy1983 & Niene & Lizze 19: Bootsy & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & ingearts 20: meggytje & Puk25 & Krokodieltje 21: Mexicang & Loontje4 & Mala & Yeira & Happy79 22: angelea & Love child & bollemieke & Maaikyb & Kris34 23: Susan27 & nadeke & Mamatje77 24: Ikkuh26 & sweetcandie & Smile17 25: JvS & Dingetje & Lauw & Iva & Janis & XX79 & Brabants meisje & Puk25 26: Mcellie & Yootje & Luukske & Sammie88 & PamPapilio & Lumea & Senna04 27: Esther1983 & Rapoenzel & Mermaid & Nicole1982 & Danif & 28: Moosje25 & suiske & Lynette84& Justfem& Jazy 29: Todavia & Koeky & Liedel 30: Ladypink & Jada1984 & Ninoshka & Noname & suekes TESTMARATHON 22 april: *Happy79 28 april: Jazy * Justfem * Yootje * Tetje 0885 * Danif 155 dames voor de ROZE AUDI 21 Zwanger, 64 Ongesteld, 4 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 17 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag , 1 vlindertje Hallo dames, ook hier zijn de duivels gekomen. Balen!!! Op naar mei!!
hmm.. die lijst is wel errug rood he...... * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG * HCG *
VANG VANG VANG VANG! Thanks Joyce, goed van je, we need more pink! Ga ook maar gelijk Pink aanzetten en verder met het huishouden! Naliey gefeliciteerd met je verjaardag! Balen van het slechte nieuws, hoop dat het vanzelf weggaat! xxx
vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang nu maar hopen dat ik nog op tijd ben met dat gevang! @nailiej, wat balen zeg dat je een cyste hebt, maar nu weet je wel waarom je ongi wegblijft! maar hopen dat hij snel vanzelf weggaat. @hier, ik ga een beetje hobbyen, kleding maken. ik heb trouwens laatst de knippe gekocht, heb er zo'n zin in om zelf kleertjes te maken voor een beebje! nu nog maar eerst voor mezelf wat dingetjes afmaken...