Had trouwens nog een ovutest gedaan. Donderdag en vrijdag superdonker (vergeleken bij de controlestreep) en vandaag weer lichter dan c, dus heb em toch echt gehad dit weekend. Jeetje wat een mazzel met die korte cyclussen! Hoop dat de trend zich aanhoud en anders dat de cyclus voor een periode van 9 maanden maar helemaal wegblijft! Hihi!
jha gelukkig heb ik nu zekerheid...nu hopen dat het snel over is en dat ik weer ongi ben en we weer verder kunnen klussen...
hoi hoi, ik ben ook wel nieuwsgierig wat je voelt, of juist niet? wanneer je van plan bent om te testen etc.....
Misscien kunnen we haar ook gelijk even doorgeven wanneer wij denken online te zijn, vanwege live testen .... hoezo nieuwsgierig, ongeduldig, meelevend???
Weer testen? Heb nog niets gedaan..... Ik heb niet het idee dat er voor mij deze maand een testje inzit. Temp heeft vandaag zich laten zakken...
Ow...da's balen. Maar wie weet he....Houdt moed! Knap hoor dat je nog niet getest hebt...Ik doe het ook niet meer voor NOD, was die ene keer zo verdrietig dat hij negatief was...Nu wacht ik maar wat langer!
ik wil ook testen, volgens kalender.net kan dit woensdag al. maar die zijn uitgegaan van het gemiddelde van mijn cyclussen, ik ben zelf van mijn laatste cyclus uitgegaan, testen maandag. ik heb wel voor beide goed geklust. ben dus wel benieuwd. hoop dat ik kan wachten tot de testmarathon van de 28ste
@naliey Wat balen dat je cycste hebt...en dat nog op je verjaardag ook nou hopen dat het vanzelf weggaat Ps. Nog gefeliciteerd met je verjaardag
@hier Mijn temp is weer omhoog gegaan...dus mijn ei is al geweest! en nou hopen dat we goed geklust hebben Ik kom bij jullie op de achterbank zitten om te wachten hihihhih
@nailey: nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Wat naar dat je een cyste hebt, ik hoop dat hij uit zichzelf weg gaat, ik geloof dat als ie niet uit zich zelf weggaat je medicijnen krijgt om te kijken of ie dan weggaat. Sterkte er mee en hopelijk kun je snel naar de volgende ronde. @Senna04: welkom op de achterbank
hallo! zou iemand mij de kleur roze willen geven? ik sta in het rijtje op 10 april heb afgelopen weekend getest (3x) en alle drie waren ze positief! als het goed is zou ik nu 6 weken zijn (vanaf eerste dag laatste menstruatie) over 2 weekjes mag ik voor het eerst naar de verloskundige, ben benieuwd ! liefs Niki83
@yootje: bij mij geeft menstruatiekalender aan dat ik a.s. zaterdag kan testen, maar ik denk niet dat dat klopt doordat ie van het gemiddelde uitgaat en van een ei dat een aantal dagen eerder was dan in de werkelijkheid, ik ga volhouden tot de 28ste (hoop ik). Hier heb je iig nog wat kit @Niki83: Gefeliciteerd!!!!!! Hoera eindelijk weer wat roze voor op de lijst =D> =D> =D> =D>
Hey Naleiy! Ja wel goed eigenlijk. Het is weer rustig allemaal! Werd tijd! Al die persoonlijk drama's de laatste tijd voor iedereen, het moet maar eens afgelopen zijn! Ik steek de hele dag kaarsjes voor iedereen . En met jou, afgezien van het slechte nieuws? Leuke verjaardag gehad verder? Ik las daarstraks iemand die zei dat 22 jaar het beste jaar was, dat is voor mij ook zo! Heerlijke leeftijd! Lekker genieten schat! xxx Sue
ik moet zeggen dat mijn nuchterheid van de afgelopen dagen mij in de steek laat..... maar goed dat ik goede afleiding heb (mijn jurkje is bijna af), en dat ik geen klachten heb, anders nam de testdrang een loopje met me... waahhhh, zp-politie hellup!
Gefeliciteeeeeerd Niki! Jeuh! Roze!!!! Woehoeeee! Niet vergeten af en toe wat hcg te strooien he? xxx