ik met even goed klagen hoor!! ik ben dus nog steeds niet ongi geworden..3 dagen overtijd en negatieve testen! verder had ik op mijn nod dag roze afscheiding,een drupje en dat was het.. rommelende darmen de hele dag door,zere (.)(.),af en toe beroerd en bij inspanning een soort spierbijn bij mijn buik. gisteravond hebben mijn man en ik sex gehad en toen ik (sorry voor de details) klaar was gekomen en een diepe zucht slaakte van ontspanning,kreeg ik een spiertrekking aan de rechterkant van mijn borstkas. iemand bekent? ik baal echt heel erg dat ik niet weet waar ik aan toe ben.. helemaal met die nega testen terwijl ik al weken het zwanger gevoel heb.. heel apart dus..
Na vrijdag 2 weken over tijd te zijn liet ik bloed testen.... daar vonden ze maar 6 hcg in.....moest het maar afwachten.... vanmorgen thuistest gedaan (3x) en die waren positief...... Zou het dan toch raak zijn?????? zou het dan toch blinven zitten???? ik hou het niet meer!!!! morgen weer bloedprikken.....dan weten we meer.... en volgende week woensdag een echo!!
succes chrisje!! lijkt me duidelijk dan,bedoel 3x een posi test achter elkaar kan haast niet mis zijn!!
Hoi hoi! @Tata: vage testen: spannend! @Jesje: Wat frusti dat je alsmaar negatieve testen krijgt. Hoop binnenkort wat POSITIEVER nieuws @Chrisje: Ik zeg RAAK! Mogen wij ook streepjes loeren? Verder hier alles rustig. Heb heerlijk gelopen en ben nu aan de studie (zakelijk duits.....) Katten zijn mega irritant want die willen aandacht, veel aandacht. Dus voor je neus lopen, voor het scherm gaan zitten etc etc etc. Schattig he?
Dar ken ik Kris, heb er hier maar 1, maar vraagt aandacht voor 10. Met de kont voor het beeldscherm staan, zie ik niets meer. Nu ligt ze op schoot en is mijn hele shirt nat, ze is aan het melktrappen, likken en de nagels staan in mijn armen. Dus weet hoe het is.
was behoorlijk overstuur hier. Huilen...Vriendin die zwanger is van tweeling is op genomen in het ziekenhuis. Met veel te hoge bloeddruk. Vandaag 28 weken. Over twee weken worden ze gehaald. 1 heeft achterstand van 2 weken en de ander 4 weken... iemand ervaring hoe dit kan aflopen?
kris ja tis erg irri zo!! heb echt zoveel klachtten!! zal ze ff op een rij zetten: VOOR NOD: *zere (.)(.) *misselijk met vlagen *zere rug *maagzuur *moe.. NA NOD: *nog steeds zere (.)(,) *duizelig *elke dag wel hoofdpijn *ongi krampjes *vreselijk moe,moet mezelf echt wakker houden *zeer slecht slapen,vooral het inslapen kan nachtwerk worden *soort spierpijn inmijn buik en ribbenkast *ok af en toe misselijk *last van mijn gewrichten,echt heel apart *opgezette buik *nergens zin in *soms erg honger,maar sohtends echt geen hap binnenkrijgen dus das al een beste lijst... maar jaaa
Wow, wat een shocker zeg! Ik geloof dat die allerkleintjes vanaf 26 weken levensvatbaar zijn. Ze kunnen tegewoordig heel erg veel met die kleintjes. Ik hoop voor je vriendin dat ze het twee weekjes uithoudt!!
Jeetje wat heftig, heb er geen ervaring mee. Maar zoals Kris zegt ze zijn al wel levensvatbaar. Ga duimen voor je vriendin.
Jesje: wat een lijst zeg! Echt het enige wat nog ontbreekt is die posi test!! (en dan zijn die kwaaltjes ook ineens niet meer zo erg toch?) Succes!!!
muuurtje jeetje wat schrikken zeg!! ik heb er geen ervaring mee maar de doktoren kunnen erg veel. bij mijn dochter werd ik met 29 weken zwangerschap opgenomen in het zkh in zwolle met weeen om de 5 minuten! echt alles stond al klaar,supergoede artsen en ze legden echt alles uit.ze zeiden wel dat het natuurlijk niet altijd goed gaat maar de overlevingskans van mijn dochter was toen 70%.dat gaf hoop. ik kreeg injecties voor de longetjes dat die gereipt werden.en weeen remmers die goed aansloegen en ik na een week naar huis mocht met nog een dikke buik! ik heb 4 weken de remmers moeten slikken en miijn dochter is toch nog tot 39 weken blijven zitten. het is heel eng maar heb hoop!! de artsen kunnen veel!
Muurtje: NOg even gezocht: De ondergrens van levensvatbaarheid ligt bij 24 weken met een overleving van 2548%. De overlevingskans stijgt naar 75% bij 25 weken, 81% bij 26 weken.... Dit moet je een beter gevoel geven toch? Hoop dat alles goed blijft gaan en dat je vriendin twee prachtige kinderen op de wereld mag zetten!!
*@*Re: NOD Mei 2009 Bericht door knorretje84 op ma apr 20, 2009 9:39 pm VRAAGJE: Wie ziet het zitten om eens met een club(je) meiden van het forum af te spreken??? Hierbij denk ik aan gezellig samen wat drinken, wat eten, misschien iets ondernemen? Kan me niet voorstellen dat er geen gespreksonderwerpen zijn, kunnen het altijd nog over zwanger worden hebben......Ben namelijk zo benieuwd welk persoon er achter alle berichten zitten, lijkt me leuk om elkaar "echt" te leren kennen..... WIE IS ER VOOR??? * Knorretje84 * Muurtje * * * Hoor graag van jullie!*@* Misschien ook een idee voor hier?