NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Snoes en PSje, wat naar voor jullie dat het mis is gegaan bij jullie. Ik weet wat het is. Het valt af en toe niet mee. Sterkte....ik hoop voor jullie dat er snel een gezonde baby op komst is!

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Suekes: Ik ben blij dat ik niet zo'n lange cyclus heb idd. Lijkt me echt vreselijk. Ik vind t nu al zo moeilijk om mijn geduld te bewaren. Kan je nagaan als mijn cyclus nog minstens 10 dgn langer zou zijn. Sterkte dus met wachten meid.

3. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Maar dat hoop ik voor de andere meiden hier ook hoor!

4. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Ja, jij ook he! ;)

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Haha, ga ik zeker doen!

6. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Thanks Mermaid, lief van je! Het is niet anders jammer genoeg. Als het deze maand niet lukt wordt het alweer eind mei en daarna pas weer begin juli, echt zwaar kl*te! Niet teveel aan denken eigenlijk...

@PSje: was je vergeten erbij te zetten, ook voor jou mijn kaarsje! Sterkte!

xxx

7. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @Snoes en PSje: een knuffel voor jullie beiden, ook ik weet helaas wat het is, ik duim voor jullie dat jullie allebei nog een 2009 mama mogen worden [-o<

@berenbotje: succes met het klussen ;)

@bootsy: ik hou me er ook niet te veel mee bezig (gaat me steeds iets beter af), maar het kletsen op het forum dat is gewoon gezellig.

@lle nieuwe: [​IMG] en laten we er samen voor zorgen dat er op het NOD april forum een ware roze golf zal zijn.

@suekes: echt vervelend dat je zo'n lange cyclus hebt :(, ik zal nooit meer klagen dat ik lang moet wachten ;)

@joma87: balen van die nega test, in april een positieve afgesproken?! ;)

8. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    thanx, we gaan ons best doen ;)

9. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    @justfem: Neejoh! Hahaha! Ik geloof in lot en levenslessen die geleerd moeten worden en dit is er echt typisch 1 voor mij; geduldgeduldgeduld! Normaal 'pitbullmanage' ik dingen zodat het zo snel mogelijk gebeurt en dit is zo'n fijn ding wat je dus niet kunt managen. Dus boontje komt om zijn loontje voor mij. Boehoehoe!

Dikke kus!

10. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    nee, eitjes houden we zelf. we gaan alleen info uitwisselen en elkaar ondersteunen niet gek te worden in die 11 tot 17 dagen na dat waarschijnlijk het eitje is gelegd ;)..
    Dan zeggen we gewoon: meid je hebt leuke symptomen, maar die kunnen ook bij een ongi horen dus ga er maar vanuit dat het nog beide kanten op kan..
    En als we dan 1 dag overtijd zijn dan zeggen we: goh meid, is het niet tijd om even een testje te wagen? als hij negatief is, weet je dan iig dat de :evil: er aan komen en je dus voorzorgmaatregelen moet nemen (als in tampons in de tas doen haha)
    Goed idee? :p

11. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Vervelend hoor zo'n lange cyclus. Laten we hopen dat het het wachten helemaal waard is. En dat je geen cyclus meer hoeft te wachten, maar dat je in april een positieve test in handen hebt.

12. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Goed plan. Zorgen jullie er dan voor, dat mijn voetjes op de grond blijven....als ik eenmaal op het wachtbankje zit, ben ik daar heel slecht in! ;)

13. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    ja een lange cyclus lijkt me echt niet leuk. moet je zolang wachten tot je je ei hebt. terwijl mensen met een korte cyclus eigenlijk al meteen na de menstruatie aan de klus kunnen. pfff. het is allemaal wat.

ben deze maand aan het temperaturen ben benieuwd wanneer mn ei is.

14. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Hier ook aan het temperaturen geslagen....ben benieuwd of dat het overeenkomt met de ovulatietesten....

15. anne19791980

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    ovulatietesten had ik de vorige keer, maar daar kwam ik niet helemaal uit, kreeg niet echt een donkere lijn. vandaar nu temperaturen.

16. anne19791980

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    mannetje van me vond het wel een leuk idee om een kerstbaby te hebben, dus hij wil veel vrijen deze maand in mn vruchtbare dagen haha.
    eindelijk..... mn mannetje wilde de vorige maanden niet zo hard, veel uren gedraaid, moe, studie enz...

17. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ berenbotje.. das het idee er achter inderdaad..
    Of heb je liever dat we zeggen: berenbotje, meid, hier blijven! die roze wolk die zit VEEEL te hoog en je kunt niet vliegen dus wacht nou rustig tot de ooievaar je komt halen en je op de wolk zet...

18. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Die ovutesten zijn ook niet altijd even duidelijk, daarom combineer ik het maar met temperaturen.

19. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    ja, zoiets bedoel ik! En je hebt gelijk, ik kan niet vliegen... :)

20. anne19791980

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    hoe zit het eigenlijk met jullie mannen. die van mij wil soms echt niet... ook al is het mijn vruchtbare periode of hij wil wel sex maar dan niet in mij zeg maar, meer wat handwerk. hij komt ook niet zo makkelijk klaar, en ooit lukt het ook niet. vind het moeilijk.... en zeg ook niet altijd dat ik mn goede dagen zit want dan heeft hij het idee dat hi jmoet presteren en dan lukt het al helemaal niet.

Deel Deze Pagina