NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Yootje: De nieuwe collega's bevallen goed tot nu toe. Iedereen is erg aardig.

2. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Fijn he? Volgende week kom bij ons een nieuwe langs. Ze is nu twee weken op proef bij de buren en dan gaat ze ook bij ons aan de slag. Buren zijn erg positief. Yippie!!

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Kris; goed zo! Ik heb proef gedraaid met de onze en de buren hebben haar ook in dienst genomen. Ze gaat alleen volgende maand 6 wk op vakantie. Terug naar eigen land... Bummer!

Kris hoe is het trouwens met je temp? En je blaar?

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    *@*Re: NOD Mei 2009

Bericht door knorretje84 op ma apr 20, 2009 9:39 pm
    VRAAGJE:

Wie ziet het zitten om eens met een club(je) meiden van het forum af te spreken???

Hierbij denk ik aan gezellig samen wat drinken, wat eten, misschien iets ondernemen? Kan me niet voorstellen dat er geen gespreksonderwerpen zijn, kunnen het altijd nog over zwanger worden hebben......Ben namelijk zo benieuwd welk persoon er achter alle berichten zitten, lijkt me leuk om elkaar "echt" te leren kennen.....

WIE IS ER VOOR???

* Knorretje84
    * Muurtje
    * Crash
    * Bolle Buik
    * Chicken1975
    * Kris34 (als ze in het land is...;))

Hoor graag van jullie!*@*

Misschien ook een idee voor hier?

GEZELLIG CHICKEN GA OOK MEE! We zijn nu gewoon aan het kijken wie interesse heeft. Later pas kijken waar en wanneer. ;)

5. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Temp is gelijk gebleven, blaar/bult al weer een stukje minder. (daar gaat mijn kwaaltje!!)

6. Kris34

Kris34 Niet meer actief

[-X Het zou verboden moeten worden! ;)

7. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    erg he hoe je alles als een eventueel kwaaltje ziet! heb dat ook hoor! En dan idd balen als het weer weggaat! haha je gaat gewoon hopen dat je eens even lekker moet kotsen ofzo!
    x

8. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Fijn dat je nieuwe werk bevalt Mermaid.

Ik heb hetzelfde als jij gehad...tegen je NOD een feestje (Verjaardag van mijn lief, en zelfs carnaval!). Ik ben er alleen altijd vanuit gegaan dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Voor je NOD negatief testen geeft natuurlijk geen zekerheid dat het niks is....Jus of een cola-tje is toch ook lekker?! Het is je eigen keuze natuurlijk hoor...Wilde alleen even zeggen ook vaak met het zelfde dilemma te hebben gezeten.

@ Muurtje; hopelijk kunnen ze je vriendin nog een tijd in het ziekenhuis onder observatie houden, zodat de kindjes nog een beetje extra kunnen groeien; elke dag is er weer 1. Hier wordt aan ze gedacht hoor...

Hier, nog steeds rustig. Heb wel al de hele dag (en gisteren eigenlijk ook als ik er nu aan denk) het idee dat mijn eten niet wil zakken. Echt achterin mijn keel zit het....niet misselijk ofzo, maar gewoon een "vol" gevoel...

9. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Mijn blaar/bult op mijn lip zag ik niet als serieus kwaaltje hoor.....ik zit gewoon te wachten op de echt kwaaltjes waarvan ik denk: JA nu is het menes....Maar helaas, hier geen kwaaltjes, geen zwangerschapskwaaltjes, geen ongiklachten. Ben gewoon aanwezig, maar verder noppes. (dat klinkt zielig :) :) :) )

10. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Ik voel ook niks hoor Kris, misschien gaan we volgende week gewoon lekker samen naar Muurtje toe in mei....

11. Kris34

Kris34 Niet meer actief

@Happy: Klinkt misschien lullig en niet op z'n plek, maar het lijkt me gezellig!

12. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgiƫ
    Ik heb zondag mijn NOD, en zaterdag ook een feestje! maar ik wil dus eigenlijk toch echt wachten met testen tot dinsdag, mits mijn ongi wegblijft. het feestje is bij ons thuis, dus ik kan niet echt zeggen dat ik de BOB moet zijn, of zo! ik denk dat ik het er maar op gooi dat ik zondag moet werken (ze weten niet dat ik pas om 14.30 hoef te beginnen)

13. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Je kunt ook gewoon een glaasje voor jezelf inschenken en dan heel drukbezig zijn met het bedienen van je gasten. Je komt er dan gewoon niet aan toe om je glas op te drinken. Af en toe een klein ienniemienie slokje voor de show.

Of je maakt een "special" drankje voor jezelf.

14. Dingetje

Dingetje Lid

23 mrt 2009
    62
    0
    0
    Tjee.. nog steeds 21 zwangeren.. ik hoop dat er snel meer bij komen!!
    Hier lijkt het er nog niet op.. heb koppijn en gerommel in de buik, zal wel niet lang duren voor de rode duivels zich melden vermoed ik...

15. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Maar jij zit nog kei ver van je NOD af. Kan het toch niet iets anders zijn?? Wanneer heb jeje ei gehad?

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0

WHAHAHAH!!!
    Bult lip geval... hihi! Kwaaltje! hihi! :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Echt wel!

Dropjes trouwens ook... hihi

18. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Zit je me nu gewoon uit te lachen???

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0

Ik zou niet durven!!! :) hihihih Maar heel zachtjes ok?

20. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ik vond de reactie van Anna123 zo leuk! Daar lach ik eigenlijk om. hihihi
    Totaal niet negatief hoor! ;) GEwoon leuk!

Deel Deze Pagina