pfff, het lijkt wel of mijn nod deze week nog verder weg ligt dan vorige week! @fertility friend, geen verstand van, sorry!
Dames.. sorry.. maar een zwanger vrouw die er een ochtend niet is kan jullie absoluut niet bijhouden hoor! hahaha.. vertel! nog wat gemisT?
@ yeira,gefeliciteerd meid!! @hier ik had vorige week nega getest maar dat was dus voor mijn nod.gister weer getest met 3 dagen overtijd maar negatief..
Beetje bang hier......net een beetje bruin. Toch meer krampjes. Zoo vaag dit. Ga de rest van de middag het proberen zo veel mogelijk los te laten. Vanavond lekker wandelen met een vriendin. Morgenochtend zijn jullie de eerste die het weten (na mijn vriendje en mijzelf natuurlijk, en misschien de buren wel bij goed nieuws). Hoop dat jullie blijven duimen voor ons. Dikke knuffel!
yootje ik heb altijd een strrak cyclus schema..en op mijn nod roze vloed maar was binnen een dag weg,was maar heel weinig.
@hier wat last van rozig/lichtbruin verlies ...Heel apart.. Geen zere (.)(.) meer...alleen last van mijn linker tepel Voor de rest gaat het wel lekker...en FF heeft eindelijk een rood kruis geplaatst! En zit dus nu op 3DPO Dus maar weer lekker afwachten!...wat altijd zolaaaaaang duurt
laten we hopen dan dat jij tot een van de dames behoort die pas laat posi testen... die roze vloed, kan dat geen innestelbloeding zijn geweest?
laten we hopen dan dat jij tot een van de dames behoort die pas laat posi testen... die roze vloed, kan dat geen innestelbloeding zijn geweest?[/quote] ja dat weet ik dus niet of dat kan een innesteling op de nod dag?
Heb je een vip membership of de trial daarvan? Want dat had ik vorige maand ook en dan telt ie vanaf je door FF verwachte NOD 5 dagen bij de 14 standaard dagen op zodat je iig nooit te vroeg test. Morgen staat daar dan 4 en zo telt ie terug naar 1 en dan kan je volgens FF met grote zekerheid er van uit gaan dat je overtijd bent.
@Justfem: aha, stond volgens mij ook dat ik volgens FF pas op 26 april zou kunnen testen..... Thanks!
ja dat weet ik dus niet of dat kan een innesteling op de nod dag?[/quote] dat ligt eraan wanneer je ei is geweest, heb je die gevoeld, meestal begint de innesteling 6-8 dagen daarna
volgens fertily was mijn ei op 8 februari en en had ook slijmverlies.. Spannend ik ga morgen testen dan. Doen wij het samen, als die negatief is dan wacht ik gewoon totdat ik overtijd ben.