Dat is wel vervelend! We hebben daar nog geen last van.. Kan misschien nog wel gaan komen hoor, wanneer het lang gaat duren voordat het raak is. Maar ik denk wel dat het goed is, om niet te vertellen wanneer je in je vruchtbare dagen zit. Succes er in ieder geval mee.
uhm sja.. daar heeft de mijne eigenlijk geen problemen meee... Heb hem gezegd datie deze week niet teveel handwerk mag verrichten... of nou ja, mag wel.. alsie het resultaat dan maar in me deponeert.. haha.. We zagen nl programma dat je 3-4 dagen per week end at vondie veel , maar stiekem doetie wel vaker met zichzelf.. en mag ook, maar ja... ze zeggen dat het in deze week om de dag dus dan telt het zelf doen ook he.. Dus toen ik later zei dat dat niet mocht deze week zei hij al datie dat niet kon garanderen.. Sowieso is mijn mannetje er niet vies van en ik merk dat het bij mij ook weer begint te pieken (woehoe).. Maar ja.. we maken der gewoon grapjes over en doen gewoon lekker vrijen en sexen als we willen.. en das rond deze periode best vaak en toch zonder dwang.. De mijne komt soms ook minder makkelijk, maar dan hoef ik maar paar woordjes te zeggen (dirty talk) en dat helpt vaak.. maar ja.. moetie dan wel van houden he.. en komtie niet en ikke wel en zijn we dan klaar dan is dat zo.. soms heb ik ook geen zin om nog door te gaan en wilde hij gewoon alleen ff voelen.. nou ja.. so be it then enig idee waarom hij niet wil? of waarom het niet lukt? maakt hij zich ergens druk om? is het normaal dat hij niet makkelijk klaar komt? hm.. ben wel erg openhartig he? hmmm... sja.. sorry.. ken jullie niet dus dat scheelt..
ja soms baal ik ervan, hij heeft dat altijd al gehad, maarja nu is het toch wel praktisch als hij in mij klaarkomt.. haha anders gaat het niet lukken. vroeg me gewoon af of jullie mannen wel gedwee meer sex hebben in de vruchtbare periode. hij heeft zoiets van tja als we die dagen geen zin hebben dan de volgende maand maar weer hoor. terwijl ik zoiets heb .. kom mee nu!
Hoii, ik wil me hier ook voorzichtig melden. Na mijn curretage en een beetje vage menstruatie begin maart, wil ik er toch vanuit gaan dat mijn NOD 4 april is. Ik heb geen idee wat mijn cyclus eigenlijk is omdat ik in november zwanger ben geraakt door de pil heen. We waren verrast, maar zeer blij met de komst van ons 1ste kindje. Helaas heb ik een miskraam gehad en ben ik op 03-02-2009 gecurreteerd. 30 dagen na mijn curretage ben ik 'ongesteld' geworden, dit was 30 dagen na mijn curretage. Ik zet het tussen haakjes omdat het een beetje rare menstruatie was. Ik verloor 6 dagen lang een beetje bloed. Na overleg met de VK ben ik er nu toch vanuit gegaan dat het een menstruatie was. We willen er nu helemaal voor gaan, op naar een nieuwe ronde dus.
Is heel begrijpelijk hoor, dat jij op zo'n moment heel graag wilt, zeker omdat je ook nog eens hoopt op een mooi resultaat.
Wat erg voor je meid! Maar leuk dat jullie er nu weer helemaal voor willen gaan. Ik heb in november ook een curretage ondergaan. Bij mij is uiteindelijk mijn menstruatie opgewekt, omdat die niet meer op gang wilde komen. Ik bleek ondertussen al weer een mk gehad te hebben, en met die pillen is het vruchtje er uitgekomen. Dus 30 dagen na je curretage al weer wat bloedverlies is wel fijn. Ik wens je veel succes met het zwanger worden. En hopenlijk wordt april ook voor jou een roze maand. Dikke knuffel voor jou! Ik vind dat we gewoon allemaal op roze moeten. Op voor allemaal december kindjes! Dan wordt december pas een feestmaand!
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Maaikyb & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & Nana33 & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 & aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 4: anniepannie & knorretje84 & Lautjuh85 & Josjo & Charmedknorrie & Dini & wennepennie 5: Lauw & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Anne19791980 & Joyce81 & Roosje01 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 7: Justfem & Lotte1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje 9: MoederK & Nikita33 & Snoes4rx 10: Tante Mars & Dicky & Natjuh026 11: Suekes & Patriez & Bink 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje 13: Koeky & 123Janneke321 & Mercedes & Lin71 14: bapsie & mammie patricia 15: Krokodieltje 16: Chantal78 17: 18: 19: Bootsy & Saz667 20: 21: 22: 23: 24:Ikkuh26 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 1 april: * Maaikyb 5 april: * LadyJoey 7 april: * Justfem 11 april: * Suekes 19 april: * Bootsy .. april: * .. april: * .. april: * 68 dames voor de ROZE AUDI .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen, gebruik de LAATST gewijzigde lijst: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! @ wennepennie, ik heb je op de lijst erbij gezet!
Dank je wel voor je lieve berichtje. Ondanks dat het niet gepland was heb ik er veel verdriet van dat het is misgegaan. Maar ik ga met een positieve instelling een nieuwe ronde in. Ik hoop eigenlijk dat het snel weer raak is, maar ik blijf reëel hoor. Ik ben zelf op 21 december jarig en ik testte op 20 december positief, een leuk kado dus. Nu hoop ik natuurlijk dit jaar weer op zo'n kado rond mijn verjaardag maar nu geen test, maar natuurlijk een beebje in mijn armen.
Dat zou dan helemaal een mooi verjaardagscadeautje zijn. Dat is het mooiste cadeau wat je kan krijgen!
@ wenniepennie: jeetje, door de pil heen? pff.. en dan nog mis gaan ook.. wat k u t ! Hopelijk voor jou een leuk verjaardagskadootje! Succes deze ronde!
@wenniepennie: Allereerst welkom bij de roze audi-meerijdsters! Wat een nare ervaring heb je achter de rug. Voor mij is het nu bijna 4 jaar geleden dat ik ondanks de mirena zwager raakte, toendertijd absoluut niet gepland, maar nadat we er achter kwamen wel gewenst helaas na het verwijderen van de mirena, bleek dat het hartje gestopt was met 8 weken en moest ik uiteindelijk een curretage ondergaan. Omdat mijn vriend er toen niet klaar voor was om er gelijk weer voor te gaan hebben we het 'er weer voor gaan' uitgesteld. Ik denk er nog steeds weleens aan, het verdriet is minder geworden, maar de herinnering blijft. In mijn beleving heb ik al 2 kinderen, ondanks dat niemand in onze familie van de 2de zwangerschap af weet. Ik hoop dat je snel mag gaan genieten van een nieuwe zwangerschap en dat je met je verjaardag een heel mooi cadeau zult mogen ontvangen @berenbotje: ja ik ga voor een complete roze lijst, doe je mee???
@anne19791980: die van mij is net als die van jou, maar toevallig denkt ie er deze maand net zo over as die van jou en lijkt een kerstkindje hem wel wat.
ja dat van de kerst trekt hem toch aan. tis wat met die mannen haha. @wennepennie; jee zeg dat is niet niks. wel fijn dat je weer ongesteld bent geworden, dan kun je weer verder.. veel sterkte en dikke knuffel van mij.
oh ik doe ook mee voor een kerstkadootje..mijn ventje is jarig op de 24e...kerstavond kindje! Zijn mama vertelde dat de dokter had gezegd dat ze met kerst niet mocht bevallen whahaha..alsof je dat tegenhoud. Want hij had een feest! Toen op de dag voor kerst de weeen in de ochtend begonnen ging ze naar het ziekenhuis...en haar gynae zei haar dat die baby vandaag geboren ging worden....anders miste hij zijn feest..... whahaha nou hij had geluk...snachts is mijn ventje geboren nog net voor 12 uur.... de kerstman kwam hem brengen...om op 1e kerstdag goed te bewonderen...net als een kadootje.. Dus dat zou wel leuk zijn..een kerstkindje...voor de papa zijn verjaardag. Groetjes, Miradna
Jeetje, bedankt voor alle lieve reacties. Het moeilijkste van de hele situatie vind ik dat ik er nu echt mee bezig ben. Toen ik erachter kwam dat ik zwanger was, was ik al anderhalve week over tijd. Door alle drukte rondom de feestdagen heb ik er weinig aandacht aan geschonken. Aangezien ik toch in de stad was, heb ik een test gekocht en uiteindelijk de test gedaan. Het was alsnog een verrassing dat hij positief was, ondanks dat ik al een ruime week overtijd was. Ik had er gewoon echt niet bij stil gestaan. Ik had ook helemaal geen klachten verder, alleen 2 puistjes die ik werkelijk nooit heb. Nu we er bewust voor gaan ben ik er veel meer mee bezig. Ik zou nu echt geen anderhalve week kunnen wachten tot ik test. Ook ben ik veel meer bezig met wat ik voel in mijn lichaam. Eerlijk gezegd zou ik graag weer willen dat ik 'ineens' zwanger ben. Ik bedoel dit allemaal niet negatief, maar ik kan soms aan niets anders meer denken. Ook de seks is anders als je voor het eggie gaat. Je blijft in je achterhoofd houden waarmee je nu werkelijk bezig bent. Zeker omdat ik nog niet weet hoe mijn cyclus precies is, proberen we toch zoveel mogelijk te klussen. Niet dat dat vervelend is, maar ik mis het spontane. Maar goed...het is voor een goed doel!
Hee dames! Het wordt steeds drukker in april! Ben zo benieuwd of mn ei echt eerder zal komen! Nog geen posi test gehad maar gister wel doorzichtig rekbaar slijm en vandaag ook. We zullen zien! Deze maand (april bedoel ik eigenlijk) gaan we lekker met zo veel mogelijk op rozeeeeeeeeee
Hallo allemaal, Ik ga samen met mijn man voor ronde 2. Het is nog vroeg maar natuurlijk hoop ik op goed nieuws op 3 april! Ik ben nog vrij nieuw op deze pagina, maar vind het leuk om deze spannende tijden (positief spannend) met anderen te delen. Ik ga nu alles maar eens even lezen op dit forum.....ben ik nog wel even zoet mee volgens mij. :-k gr M-loes
hallo iedereen. ik ben niet meer ongesteld en ga me dus op het klussen richten. Hopen dat het deze maand raak is.