zo het eten weer op... strax nog ff opruimen nu geen zin in ff een vraagje: krijg steeds meer witte bultjes rond rond mijn tepels....., op de tepels komen rode/witte bultjes... wie weet wat dit is????
Euhhh...dames.....wat denken jullie ?? Ahhhhh!!! Kan het niet geloven. Ik mag op ROZE!!!!!! Zoooooo gaaaf
oh my god happy het was te verwachten he, wat GEWELDIG voor jullie!!!!!! Van harte meid, leve die innestelingsbloeding!! XXXXXXXXXX
@hier Ik heb de banner gelijk gezet met de eisprong...en moet nog 11 dagen wachten met testen Maar dan kom ik in mei uit Maar blijf toch gezellig hier kletsen hihihhi
Bedankt voor alle felicitaties meiden. Ben zooooo blij! Moet zo even weg, maar kom zeker straks even kijken...Die test is positief he, niet normaal! Kris je komt me achterna he morgen!!
Tuurlijk! Dat hoop ik ook hoor. Blijf voor iedereen duimen. Zou morgen pas testen tegelijk met Kris....maar we waren veel te nieuwsgierig!!!
happy: wat gaaf!!!echt super!!gefeliciteerd bink: wat enorm balen, en verdrietig voor je!echt een hele dikke knuf voor jou!! verder waren er nog meer zwangere bij gekomen....meiden echt gefeliciteerd!!SUPER!!
Nou ik zal ff een happie eten...zit al een tijdje op vriendlief te wachten... Maar die is nog steeds niet thuis... Tot later
goeieavond dames zo al even een tijdje niets laten horen,maar kon het allemaal niet meer bijhouden @bink wat ontzettend klote voor je zeg,veel sterkte! @alle zwangere gefeliciteerd en geniet er lekker van!!! * ego* hier sinds een dag of drie anders slecht slapen doordat ik s nachts kotsmisselijk wakker wordt. dan weer voor dag en dauw wakker.. ik zag ze al langer maar gisteren zag mijn mannetje ineens 2 mooie blauwe aders over mijn borst lopen.. sinds gisteren het gevoel alsof mijn maag tegen mijn middenrif aan wordt geduwd..iemand hier ervaring mee? en dan niet te vergete de rommelende vulkaan in mijn buik!!! *einde ego*
happyyyyyyyyyyyyyyy! gefeliciteerd!!! Wat goeoeoeoeoed! Kom je naar december mama's?? @klein chrisje&yiera: jullie ook gefeliciteerd!! Joepie!
ojaaa en heitje: mis je ons? Lees wel veel mee hier hoor, maar heb al weinig tijd om december mama's bij te houden haha! Hoe is t met jou? en je knie?