IK heb een huwelijk achter de rug van bijna 20 jaar heb daaruit een fantastische zoon en dochter . Mijn ex zat volledig aan, de drank zowel tijdens de week als het weekend ,hij was nooit meer thuis .Hij wilde niet zeggen wat zijn problemen waren waarom hij zo dronk.Na herhaaldelijk praten hielp niets we werden alsmaar vreemder voor elkaar .Ik had niks meer aan hem .Toen op een dag hij mijn zoon bij de keel greep (ex was stomdronken ) en zei kga je vermoorden was dat de druppel die de emmer deed overlopen .Niemand raakt mijn kinderen.Ik ben toen bij mijn ouders ingetrokken (wat ook niet alles was ) en heb na een tijdje mijne man leren kennen .Hij was héél lief raakte geen druppel aan .Was wel even wennen voor mij kon nie geloven dat dit bestond.Hij had dochter en zoon ,zijn relatie liep ook op de klippen en we besloten samen te gaan wonen .Zijn kinderen bleven bij zijn ex ,mijn dochter bleef bij mij en zoon bij zijn vader omwille van school. Na 1 jaar zijn we getrouwd en nog altijd héél gelukkig. In mijn vorig huwelijk had ik problemen met de pil dus werd sterelissatie aangeraden .Mijn ex wilde niet dus deed ik het maar)Ik had 2 gezonde kinderen en mocht omwille van mijn ziekte (Von hipple lindeau) tumors in de hersenen geen kinderen meer krijgen. Ik had altijd nog een kinderwens ik wist dat mijn geluk niet compleet was.Dus na lang spreken met mijn man en dokters in gent hebben ze mijn sterelissatie ongedaan gemaakt in november 2007.Rechts was dichtgekleefd links open dus de dokter zei dat ik ooit nog zwanger zal zijn.We zijn nu 18 maanden aan het proberen met alle tegenslagen vandien .En zeker de laatste maanden valt het mij vooral héél zwaar .Ik heb nu besloten om er een punt achter te zetten gezien mijn leeftijd ook ik wordt er 43 volgende maand .Wordt ik alsnog zwanger dan kan mijn geluk natuurlijk niet op IK werd verleden jaar door mijn genycologe voorgesteld om misschien via ivf te proberen maar heb dit geweigerd omdat je dan na al die behandelingen toch niet zeker bent dat je zwanger raakt en ze gaf mij gelijk. Zo da was beetje in het kort mijn verhaal Groetjes Mieke
oh maaikyb, wat vervelend zeg! maar wat niet is kan nog komen (geldt trouwens voor ons allemaal!) geen bloed geeft moed! (kan niet vaak genoeg gezegd worden.) heb je wel al ergens last van, ongi-krampen of zw-kwaaltjes?
Lieve Mieke, wat een verhaal..kan me voorstellen dat jullie samen nog een klein wondertje hadden willen hebben, heel zwaar dat het dan niet zo mag zijn..dit moet een heel moeilijk moment voor jullie zijn..heel veel sterkte, knuf & lfs
ik voel van alles en had daarom eigenlijk best goede hoop..maarja dat rare vrouw lichaam van ons...we wachten verder gewoon af #-o
Bollemieke, jij hebt het totaal niet makkelijk gehad, dat leest ik wel, jeetje wat is jou rugzakje gevuld zeg! ik vind het wel superfijn voor je dat je nu een man hebt, die zo lief is en wel tijd en aandacht voor jou heeft. het zou wel erg jammer zijn als jullie je geluk nu niet compleet kunnen maken met nog een beebje, maar jullie hebben het in ieder geval geprobeerd. en wie weet, als je je er nu bij neerlegt, en er niet meer zo mee bezig bent, komt dat geluk mischien vanzelf nog! ik wens je in ieder geval veel geluk toe! dike kus
hey lieve meiden ik spring onder de douche, moet zo nog weg.. zal wel de hele dag broekloeren worden XO
Maribomba, gefeliciteerd!! Goede NOD dag de 21e april! Jeetje Mieke, wat een verhaal. Hoop dat je rust kunt vinden in hoe de situatie nu is...Misschien is er toch ruimte voor een klein wonder!
hej meiden, ben een beetje stout geweest! heb een test gedaan hhahah en er staat een heel licht 2de streepje! binnen de tijd! dus ik ga zo naar de kruitvat! en dan kan ik morgen ochtend nog een test doen! xx jazy
@ Mieke, Alle me maggies! Da's heftig. Hebben jullie ivf nog een keer overwogen? En zo oud ben je nog niet! Dus... zo! @ Maribomba GEFELICITEERD!!! @ Jazzy WHOEEEEE!! GAAF! Waar is de foto?!? We willen streepjes loeren.. ook al zijn ze nog zo licht! @ terug bij de kapper vandaan. Ik geloof dat ik die maar af ga schieten... Ben opnieuw gekleurd. Ziet er weer goed uit. Maar nu heeft die truthola die verf-band op mijn voorhoofd laten staan. Ze heeft niet de moeite genomen om 'm ff weg te wassen. Ben daarom naar huis gekomen om m ff weg te halen. Had t namelijk niet gezien bij de kapper. Baal.
Maar eh... Kris... wanneer ga jij dan testen?... ben niet nieuwsgierig of zo.... wil het gewoon weten... hihi (Hoop zo voor je dat het zo is...!)
Nou... ik kom dicht in de buurt van de kleur van je bootje.... hihi Ik dacht ik ga ff knallen... heb toch een korte kop. Kan best... hihi