Trouwens onze banner houdt er dus mee op. Ik heb nu alleen nog maar "until my NOD" . Ziet er best zielig uit. Mijn zonnetje is ook al weg....
sorry dames maar krijg um er niet op! hopelijk heb ik morgen of van het weekend een duidelijkere en dan krijgen jullie hem natuurlijk te zien!! xxx jazy
Heb een test in bezit. hahahaha. Ben effe snel naar de winkel geweest. Geen flauw idee ofdat het een "goede" test is want alle de merken hier zeggen me helemaal niets. Nu ken ik alleen de namen die hier gebruikt worden dus verder dan Kruidvat, Clearblue en Matcare kom ik niet. Die laatste heb ik gisteren besteld en zullen morgen hier zijn. Kan ik nog meeer testen testen testen testen
Ik hoop zo dat je zwanger bent!!! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< Oh ja... ben er weer. hihi Ogen zitten weer op zijn plek en zijn niet meer waterig. hihi
Echt wel! Maar eh... je heb ons een beetje voor het o-tje gehouden? Je gaat niet nu, op dit moment, stante pede eh.. testen? MAar waar Om niet??? Straks? Morgen? hoe laat???
Ok... wie heeft er een goede tip om die rode band op mijn voorhoofd (en misschien in mijn nek ook...) weg te krijgen. Aceton doet prik... enzow...
Bedankt voor de tip... ships moet ik dat wel eerst gaan halen in de winkel.. K*t... Heb je nog een specifiek merk zeep?