HE! SHIPSSSSS!!! En dat is zacht uitgedrukt! Nou... misschien over een paar dagen weer testen? Als die weg blijft... Hoe voel je je nu?
jammer Kris! miscjien over een paar dagen meer geluk, en wie weet, testen die duitsers pas een week na NOD! haha
Prima. Ik ga nu een overheerlijke kop koffie halen hier in de bistro. Dat heb ik wel verdiend! (grappig hoe een plasje doen nu ineens een enorme klus is.. )
Lieve dames... ik ga met mijn rode kop... naar de winkels. Mijn vriendin heeft eisen voor als ik langs wil komen. ik ga straks naar m'n vriendinnetje in ziekenhuis. Ik vertel vanaaf wel hoe alles is gelopen! Kus!
Oh! gompie! Helemaal vergeten. Ben gewoon van de leg. Moet ook zo veel nog doen...Goed dat je het zegt. Anders liep ik daar nog met mijn rode band hoofd dinges door de winkels. En ik maar afvragen waarom mensen zo staren... hihi! Ga ff schrobben en dan door met duimen in de auto en in de winkels enz.... LATERRRR!!!
ik ga zo meteen lunchen bij een vriendin, zij probeert ook zwanger te worden, pff ze zijn al bijna 2 jaar bezig, ze is nu sinds een paar maanden met ovutesten bezig, ben benieuwd of ze al nieuws heeft...
Nou, gedoucht en weer redelijk schoon. Niet normaal hoeveel verf er nog uit mijn haar kwam. En het is niet eens zo veel haar!... Nou ik ga shoppen en gelijk door! KUS! Tot vannaaf!