ben er weer!!!! @ zwangeren: gefeliciteerd!!!! @ ongi:balen! op naar de volgende ronde!!! @ hier: vanmorgen gestest.... kon maar 1 streepje ontdekken.... weet niet wat mijn lichaam doet... (heb nu wel een andere vage test gebruikt die ik nog had liggen en waar ik niet zo heel veel vertrouwen in heb), denk dat ik maar ophou met testen en volgende week de ha maar ga opzoeken dit schiet ook niet echt op.... weet het niet meer!!!!!!!!!!!!!!!!
@ Brabant meisje & Jazy: gefeliciteerd meiden. Helemaal super. @ Yootje: Balen meid. Ik ga voor je duimen dat t in mei raak is. @ hier: Heb een heerlijk dagje gehad. Mijn nagels laten doen, even in de stad geweest en heerlijk in de zon gelegen. Wat dan wel weer balen is, is dat t jurkje dat ik voor de bruiloft van een vriendin gekocht heb aan de onderkant stuk is. Pffff, moet ik weer terug naar de Steps. Ik heb gelukkig de bon nog en t kaartje zit er ook nog aan. Hopen dat ze niet te moeilijk doen, want dan ben ik genoodzaakt boos te worden @ symptomen: Ik heb een raar gevoel in mijn onderbuik en vanmorgen voelde ik me wat raar. Nog tot zaterdag de 25e wachten en dan ga ik testen.
ik ga nu ook echt wachten met testen.. Ik denk dat ik ook zaterdag ga testen mermaid, mochten de ongie nog niet komen.. Testmarathon voor 25 april Sweetcandie mermaid
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 &aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 &DrewB& Rebbel & Stapper & Lotte2005 & Knorretje84 4: anniepannie & Lautjuh85 & Josjo& Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje 5: Tante Mars & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Suekes& kml 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe& 7: Roos1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Snoes4rx & Anne19791980 & Bink 10: Natjuh026 & zwitsal & Niki83 & Hummie & 123Janneke321 & Vissertje & jose1710 & Anne77 11: Patriez 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance & Lotte1987 & wgev & Matroosje 13: Koeky & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje & Nikita33 & wops & Line77 & beebiebregje 14: bapsie & mammie patricia 15: alina21 & Saz667 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje & Maartje84 & Aecatz & Saskia1984 & Nala79 17: Noobody79 & ricmar94 & Prisley & ivisser16 18: Einneh 2x & Jessy1983 & Niene & Lizze 19: Bootsy & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & ingearts 20: meggytje & Puk25 & Krokodieltje 21: Mexicang & Loontje4 & Mala & Yeira & Happy79 & maribomba 22: angelea & Love child & bollemieke & Maaikyb & Kris34 23:Susan27 & nadeke & Mamatje77 24: Ikkuh26 & Sweetcandie& Smile17 25: JvS & Dingetje & Lauw & Iva & Janis & XX79 & Brabants meisje & Puk25 26: Mcellie & yootje & Luukske & Sammie88 & Lumea & Senna04 27: Esther1983 & Rapoenzel & Mermaid & Nicole1982 & Danif & Maja22 & PamPapilio 28: Moosje25 & suiske & Lynette84& Justfem& Jazy 29: Todavia & Koeky & Liedel 30: Ladypink & Jada1984 & Ninoshka & Noname & suekes & Muurtje & Clowntje TESTMARATHON 22 april: *Happy79 25 april: * Sweetcandie * Mermaid 28 april: * Jazy * Justfem * Tetje 0885 * Danif 158 dames voor de ROZE AUDI 27 Zwanger, 68 Ongesteld, 5 Negatieve test, 2 Twijfeltest, 16 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag , 2 vlindertjes
@ Sweetcandie: Ik vind t wel echt spannend om te gaan testen. Ik heb nog nooit getest, heb elke keer braaf gewacht tot ik ongesteld werd. Nu echter heb ik zaterdag een vrijgezellenfeestje en ik ga dus eigenlijk alleen testen om te weten of ik kan drinken. Mijn NOD is maandag de 27e, maar met de kv-testen van 2 voor 5,-- kan je volgens mij wel 2 dgn voor NOD testen.
Hallo Meiden, Daar ben ik weer na een lange tijd. Nog steeds niet ongie... Ben nu wel erg benieuwd of het dan toch raak zou zijn. Zondag was mijn NOD maar maandag had ik een negatieve test. Morgenochtend nog maar eens testen en hopen dat die positief is!! @ alle zwangeren GEFELICITEERD =D> =D> =D> =D> =D> @ Alle ongie dames: volgende ronde beter 2010 is ook een mooi jaar om mama te worden. @iedereen wanneer gaan we meeten ik kon de lijst van Muurtje niet meer vinden! Groetjes Bolle Buik
@Brabant meisje & Jazy: GEFELICITEERD!! @ Yootje ships...balen meis.. @Mermaid spannend hoor..maar of ze 2 dagen voor NOD kunnen?! dat hebben we al gezien aan joyce he... JOYCE hoe is het met jou??? @bollebuik spannend hoor, hopelijk is de test morgen wel positief!!! ga voor je duimen! @sweetcandie ja hier ook een nega test gehad...de hele dag broekloeren maar ook nog geen te bekennen, heel verdacht. XxX
Oeh... spannend Bolle Buik... Ik duim roze voor je! @ego... ik zit vandaag een beetje in een dip. Heb je soms... Dus ga denk ik maar mijn zelfgemaakte taart plunderen... hihi.. En lekker lang onder de douche want heb erg las van mijn rug. Ik dacht eerst dat het spierpijn was van het sporten maar nu blijk ik een wervel te hebben verschoven en een ontstoken spier te hebben. Vandaag bij de fysio geweest maar ben nu helemaal beurs.... x
Hey dames, Kwam net deze lijst tegen met symptomen, alle roode heb ik last van. Zou het dan toch zo zijn???? 1. Areola rond tepel wordt donkerder - Dit kan eén van de eerste symptomen zijn. Het kan al eén week na de conceptie verschijnen. Dit symptoom is het gevolg van een toename van het hCG hormoon, welke begint bij implantatie van de bevruchtte eicel. 2. Basale lichaamstemperatuur blijft hoog - Als je je basale lichaamstemperatuur bijhoudt (je temperatuur zodra je wakker wordt in de morgen) en je ziet dat deze meer dan 18 dagen boven de coverlijn blijft ben je waarschijnlijk zwanger. 3. Brandend maagzuur - Twee redenen: De baarmoeder is erg opgezet en begint naar boven te drukken. De toename van het hormoon hCG zorgt ervoor dat de maag minder leeg is dan normaal waardoor meer maagzuur aanwezig is. 4. Braxton Hicks weeën - Deze starten zo rond je zesde week, maar je voelt ze pas rond de helft van je zwangerschap. 5. Constipatie - Zwangerschapshormonen vertragen de spijsverteringfuncties om een maximale absorbtietijd te geven voor opname van vitaminen en voedingstoffen.. 6. Depressie - Naast de spanning die de zangerschap met zich mee brengt kan dit veroorzaakt worden door vermoeidheid, slaapproblemen, emotionele veranderingen en gewichtstoename. 7. Duizeligheid - De groeiende baarmoeder drukt tegen aders in je benen waardoor je bloeddruk daalt. Dit maakt dat je je licht in je hoofd voelt. 8. Een positieve zwangerschapstest hebben - De meest voor de hand liggende, behalve natuurlijk het hebben van een enorme buik. Thuistests zijn 99% nauwkeurig, maar bezoek een huisarts om 100% zeker te zijn. 9. Gemiste periode (Amenorrhea) of een periode met een lichtere bloeding dan normaal - Zodra je zwanger bent stoppen je menstruaties. Zie ook `Lichte bloeding` 10. Gevoelig voor luchtjes - Het geringste kan je misselijk maken. 11. Gevoelige of gezwollen borsten - Dit symptoom kan al eén of twee weken na bevruchting optreden. Het houdt waarschijnlijk de gehele zwangerschap aan. Gevoelige of gezwollen borsten zijn het gevolg van het aanwezige hCG hormoon dat direct na innesteling van de eicel aangemaakt wordt. 12. Hoofdpijn - De frequentie en hevigheid van hoofdpijn wisselt met de fluctuatie van hormoonniveaus in je lichaam. Ongeveer twee van de vijf vrouwen hebben een toename van hoofdpijn gedurende de eerste maanden van de zwangerschap. 13. Lichte bloeding - Een lichte bloeding kan voorkomen ongeveer 4 tot 10 dagen na de ovulatie. Het is roze of bruin van kleur en gaat soms gepaard met lichte buikkramp. Het is het gevolg van de implantatie van de eicel in de baarmoederwand. Veel vrouwen zien dit aan voor een gewone menstruatie. 14. Lichte buikkramp - Maagkrampen in combinatie met een lichte bloeding. Zie `Lichte bloeding` 15. Misselijkheid - Misselijkheid is zeer gebruikelijk. De meeste vrouwen hebben ten minste een lichte vorm van misselijkheid, ongeveer een derde moet ook overgeven. 16. Neigen naar voedsel - Rond de 85 procent van de vrouwen heeft tenminste eénmaal tijdens hun zwangerschap een aandrang tot eten of snoep. Dit is het gevolg van hormonale veranderingen in het lichaam. Zoete of zoute snacks zijn het meest populair. 17. Overvloedig spuug - Als gevolg van hormonen werken je speekselklieren harder tijdens de zwangerschap. Het spugen stopt zo rond de zestiende week. 18. Prikkelbaarheid - Hormonen zorgen voor vele humeurveranderingen en overgevoeligheid gedurende een zwangerschap. 19. Regelmatig urineren - Dit symptoom komt door hormonale veranderingen. Dit kan na zes weken de kop opsteken en het kan de rest van de zwangerschap aanhouden. Dit is het gevolg van hormonale veranderingen en een groeiende druk op de blaas. 20. Uitputting of vermoeidheid - Dit kan na zes weken de kop opsteken en het kan de rest van de zwangerschap aanhouden. 21. Vermoeidheid - Je lichaam ondergaat hormonale veranderingen. hCG vormt zich in je lichaam, je lichaamstemperatuur is hoger als gevolg van de hoeveelheid progesteron die in je lichaam circuleert. Dit maakt dat je je vermoeid voelt. Doe het rustiger aan, eet meer calorieën. (300 extra per dag) 22. Zwanger voelen - Noem het een zesde zintuig, sommige vrouwen `voelen` zich gewoon zwanger. Spannend!!! Groetjes Bolle Buik
@bollebuik dat klinkt wel heel spannend hoor!! aj aj ging je nou binnenkort nog een keer op nieuw testen?? **duim duim duim** en wat las ik? een voorzichte roze in mei?? moet eens even gaan spieken geloof ik
@ Maaikyb jij mag ook al bijna testen!! Wanneer ga jij testen?? Ik morgenochtend maar eigelijk zou ik nu al willen testen!! Maar ik ga me inhouden.
Senna? hoelang heb je nu al bruinverlies dan?? Want ik dacht dat innesteling alleen een paar drupjes konden zijn? zal ik wel verkeerd hebben hoor.. wanneer ga je testen?? En nog ff antwoord op degene die aan mij vroeg wanneer ik wil testen, ergens gewoon de 27e.. maar ik word de laatste dagen altijd gek van elk krampje.. helpt als ik dan al een nega test gezien heb denk k Ik zie t wel.. wacht t zolang mogelijk af..
@bolle buik ik had vanmorgen een nega test...dus wacht minimaal 2 dagen af..wel heel vreemd, ik heb al een poos een hele stipe cyclus, kan er de klok normaal gesproken gelijk op zetten...dus wacht gewoon af...
*@*Re: NOD Mei 2009 Bericht door knorretje84 op ma apr 20, 2009 9:39 pm VRAAGJE: Wie ziet het zitten om eens met een club(je) meiden van het forum af te spreken??? Hierbij denk ik aan gezellig samen wat drinken, wat eten, misschien iets ondernemen? Kan me niet voorstellen dat er geen gespreksonderwerpen zijn, kunnen het altijd nog over zwanger worden hebben......Ben namelijk zo benieuwd welk persoon er achter alle berichten zitten, lijkt me leuk om elkaar "echt" te leren kennen..... WIE IS ER VOOR??? 1* Knorretje84 (Zuid-Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? Geen voorkeur 2* Muurtje (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? juni/juli in een wk-eind 3* Crash (Gelderland) 4* Bolle Buik 5* Chicken1975 6* Kris34 (als ze in het land is ) 7* Justfem 8* Wgev (drenthe) 9* BB10 (brabant) 10* Maaikyb 11 Einneh (ligt er wel aan waar...... moet over de grens vandaag komen ) Hoor graag van jullie!*@* Misschien ook een idee voor hier? Zet jezelf maar op de lijst erbij! Nu eerst kijken wie interesse heeft. Later kijken waar en wanneer.
Vanochtend weer een positieve test. Vanmiddag tijdens vergadering ineens krampen en helder rood bloed bij het afvegen, was helemaal in paniek. Heb de huisarts gebeld en ben in een waas naar huis gereden. Was om 5 uur thuis en sinds die tijd bruin bloedverlies. Ik moet morgenochtend naar de huisarts, maar heb echt het gevoel dat het mis is, ik loop al heel de dag te huilen.
*@*Re: NOD Mei 2009 Bericht door knorretje84 op ma apr 20, 2009 9:39 pm VRAAGJE: Wie ziet het zitten om eens met een club(je) meiden van het forum af te spreken??? Hierbij denk ik aan gezellig samen wat drinken, wat eten, misschien iets ondernemen? Kan me niet voorstellen dat er geen gespreksonderwerpen zijn, kunnen het altijd nog over zwanger worden hebben......Ben namelijk zo benieuwd welk persoon er achter alle berichten zitten, lijkt me leuk om elkaar "echt" te leren kennen..... WIE IS ER VOOR??? 1* Knorretje84 (Zuid-Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? Geen voorkeur 2* Muurtje (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? juni/juli in een wk-eind 3* Crash (Gelderland) 4* Bolle Buik 5* Chicken1975 6* Kris34 (als ze in het land is ) 7* Justfem 8* Wgev (drenthe) 9* BB10 (brabant) 10* Maaikyb (Gelderland) / waar? maakt niet uit / wanneer? geen voorkeur 11 Einneh (ligt er wel aan waar...... moet over de grens vandaag komen ) Hoor graag van jullie!*@* Misschien ook een idee voor hier? Zet jezelf maar op de lijst erbij! Nu eerst kijken wie interesse heeft. Later kijken waar en wanneer.
oh yeira wat #*&@$@# hele grote knuf meis!! hopelijk kan stopt het gauw en kan de HA je gerust stellen dat het niets ernstig is... **knuf**