NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 &aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 &DrewB& Rebbel & Stapper & Lotte2005 & Knorretje84 4: anniepannie & Lautjuh85 & Josjo& Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje 5: Tante Mars & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Suekes& kml 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe& 7: Roos1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Snoes4rx & Anne19791980 & Bink 10: Natjuh026 & zwitsal & Niki83 & Hummie & 123Janneke321 & Vissertje & jose1710 & Anne77 11: Patriez 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance & Lotte1987 & wgev & Matroosje 13: Koeky & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje & Nikita33 & wops & Line77 & beebiebregje 14: bapsie & mammie patricia 15: alina21 & Saz667 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje & Maartje84 & Aecatz & Saskia1984 & Nala79 17: Noobody79 & ricmar94 & Prisley & ivisser16 18: Einneh 2x & Jessy1983 & Niene & Lizze 19: Bootsy & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & ingearts 20: meggytje & Puk25 & Krokodieltje 21: Mexicang & Loontje4 & Mala & Yeira & Happy79 & maribomba 22: angelea & Love child & bollemieke & Maaikyb & Kris34 23:Susan27 & nadeke & Mamatje77 24: Ikkuh26 & Sweetcandie& Smile17 25: JvS & Dingetje & Lauw & Iva & Janis & XX79 & Brabants meisje & Puk25 & Klusser1980 26: Mcellie & yootje & Luukske & Sammie88 & Lumea & Senna04 27: Esther1983 & Rapoenzel & Mermaid & Nicole1982 & Danif & Maja22 & PamPapilio 28: Moosje25 & suiske & Lynette84& Justfem& Jazy 29: Todavia & Koeky & Liedel 30: Ladypink & Jada1984 & Ninoshka & Noname & suekes & Muurtje & Clowntje TESTMARATHON 22 april: *Happy79 25 april: * Sweetcandie * Mermaid 28 april: * Jazy * Justfem * Tetje 0885 * Danif 159 dames voor de ROZE AUDI 27 Zwanger, 70 Ongesteld, 5 Negatieve test, 2 Twijfeltest, 16 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag , 2 vlindertjes Hier zijn de ook weer gekomen.. op naar de volgende ronde. (2e ronde met Clomid)
@suekes, de film heet Half Light....enne....**chicken pakt een berg geschraapt ijs en gooit dit over Suekes heen**.....helpt het?
VRAAGJE: Wie ziet het zitten om eens met een club(je) meiden van het forum af te spreken??? Hierbij denk ik aan gezellig samen wat drinken, wat eten, misschien iets ondernemen? Kan me niet voorstellen dat er geen gespreksonderwerpen zijn, kunnen het altijd nog over zwanger worden hebben......Ben namelijk zo benieuwd welk persoon er achter alle berichten zitten, lijkt me leuk om elkaar "echt" te leren kennen..... WIE IS ER VOOR??? nr 1) Knorretje84 (Zuid-Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? Geen voorkeur nr 2) Muurtje (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? juni/juli in een wk-eind nr 3) Crash (Gelderland) nr 4) Bolle Buik nr 5) Chicken1975 nr 6) Kris34 (als ze in het land is ) nr 7) Justfem nr 8 ) Wgev (drenthe) nr 9) BB10 (brabant) nr 10) Maaikyb (Gelderland) / waar? maakt niet uit / wanneer? geen voorkeur nr 11)Susan27 (overijssel) Wanneer? Schoolvakanties graag nr 12) Lefbekkie (grens noord en zuidholland) Wanneer? Schoolvakantie nr 13) Einneh (ligt er wel aan waar...... moet over de grens vandaag komen ) Hoor graag van jullie! Liefs Knorretje84 (bericht ... die af en toe herhaald wordt... zodat mensen zich in kunnen schrijven...) Zullen we kijken of we een zaterdag in juni/juli kunnen prikken??? Voorstel: -20 juni (ik kan: nr 1 / 2/5/11/ -11 juli (ik kan: nr 1 / 2/5/ Hierna beginnen de schoolvakanties.....dan gaan er waarschijnlijk veel op vakantie? Eerst maar deze 2 data, hoe meer data hoe lastiger het wordt om er 1 te plannen!
VRAAGJE: Wie ziet het zitten om eens met een club(je) meiden van het forum af te spreken??? Hierbij denk ik aan gezellig samen wat drinken, wat eten, misschien iets ondernemen? Kan me niet voorstellen dat er geen gespreksonderwerpen zijn, kunnen het altijd nog over zwanger worden hebben......Ben namelijk zo benieuwd welk persoon er achter alle berichten zitten, lijkt me leuk om elkaar "echt" te leren kennen..... WIE IS ER VOOR??? nr 1) Knorretje84 (Zuid-Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? Geen voorkeur nr 2) Muurtje (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? juni/juli in een wk-eind nr 3) Crash (Gelderland) nr 4) Bolle Buik nr 5) Chicken1975 nr 6) Kris34 (als ze in het land is ) nr 7) Justfem (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet zo veel uit / Wanneer? in een weekend nr 8 ) Wgev (drenthe) nr 9) BB10 (brabant) nr 10) Maaikyb (Gelderland) / waar? maakt niet uit / wanneer? geen voorkeur nr 11)Susan27 (overijssel) Wanneer? Schoolvakanties graag nr 12) Lefbekkie (grens noord en zuidholland) Wanneer? Schoolvakantie nr 13) Einneh (ligt er wel aan waar...... moet over de grens vandaag komen ) Hoor graag van jullie! Liefs Knorretje84 (bericht ... die af en toe herhaald wordt... zodat mensen zich in kunnen schrijven...) Zullen we kijken of we een zaterdag in juni/juli kunnen prikken??? Voorstel: -20 juni (ik kan: nr 1 / 2/5/11/7 -11 juli (ik kan: nr 1 / 2/5/7 Hierna beginnen de schoolvakanties.....dan gaan er waarschijnlijk veel op vakantie? Eerst maar deze 2 data, hoe meer data hoe lastiger het wordt om er 1 te plannen!
@ Fem; Leuk! @ Chicken Leuk! En ik vind je banner leuk. Vnl het onderschrift. OMdat je kan zien wat die week gebeurt. Super leuk. Al weer 8 weken. Gaat hart joh! Hoe voel je je? Nog steeds zo moe?
VRAAGJE: Wie ziet het zitten om eens met een club(je) meiden van het forum af te spreken??? Hierbij denk ik aan gezellig samen wat drinken, wat eten, misschien iets ondernemen? Kan me niet voorstellen dat er geen gespreksonderwerpen zijn, kunnen het altijd nog over zwanger worden hebben......Ben namelijk zo benieuwd welk persoon er achter alle berichten zitten, lijkt me leuk om elkaar "echt" te leren kennen..... WIE IS ER VOOR??? nr 1) Knorretje84 (Zuid-Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? Geen voorkeur nr 2) Muurtje (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? juni/juli in een wk-eind nr 3) Crash (Gelderland) nr 4) Bolle Buik nr 5) Chicken1975 nr 6) Kris34 (als ze in het land is ) nr 7) Justfem (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet zo veel uit / Wanneer? in een weekend nr 8 ) Wgev (drenthe) nr 9) BB10 (brabant) nr 10) Maaikyb (Gelderland) / waar? maakt niet uit / wanneer? geen voorkeur nr 11)Susan27 (overijssel) Wanneer? Schoolvakanties graag nr 12) Lefbekkie (grens noord en zuidholland) Wanneer? Schoolvakantie nr 13) Einneh (ligt er wel aan waar...... moet over de grens vandaag komen ) Hoor graag van jullie! Liefs Knorretje84 (bericht ... die af en toe herhaald wordt... zodat mensen zich in kunnen schrijven...) Zullen we kijken of we een zaterdag in juni/juli kunnen prikken??? Voorstel: -20 juni (ik kan: nr 1 / 2 / 5 / 7 / 11 / (er gaan 5 meiden mee) -11 juli (ik kan: nr 1 / 2 / 5 / 7 / (er gaan 4 meiden mee) Hierna beginnen de schoolvakanties.....dan gaan er waarschijnlijk veel op vakantie? Eerst maar deze 2 data, hoe meer data hoe lastiger het wordt om er 1 te plannen!
ja ik vindt het ook moeilijk maar ik moet me toch proberen in te houden anders ben ik bang dat ik weer te vroeg test en dat is weer een terleurstelling want ik test altijd een week later positief ik duim voor jouw dat het gelukt is ik hou je op de hoogte
@muurtje, dankzij jouw tip over de site!! Ik vind het ook heel leuk om te zien wat er allemaal gebeurt. Ik voel me eigenlijk steeds beter, lijkt wel of m'n lichaam al aan het wennen is. Ben 's avonds wel eerder moe en heb de hele dag honger!! Als ik even twee uur niks eet, dan wordt ik misselijk, maar verder gaat alles goed en probeer ik er steeds meer van te genieten. Volgende week 1e afspraak met de VK en dan krijg ik een formulier mee voor de 12 wkn echo. En hoe is het verder met jou? Nog een weekje until testing!!
Hihi komt de banner van die site... hihi. Wist ik niet leuk! (heb natuurlijk nog niet naar die banners gekeken... hihi) Kijk maar uit dat je niet te veel gaat eten. Dat je teveel aan gaat komen. Maar gewoon netjes en met mate. (sorry dat ik het zeg... vriendinnen enzow met hun zwangerschap... ) Hihi net al met alcohol. (hihi) He! Ik merk net ook dat ik kippig (sorry? ) ben. Het is 7 weken. Hoe dan ook het gaat snel!!!! Hoe het hier is? Ik ga mij mentaal en fysiek proberen voor te bereiden op mijn werk en op het vakantie gaan... Moet nog behoorlijk wat doen. Ik heb trouwens het vermoeden dat deze maand (ook) niet raak geschoten is. We hebben maar 1 keer geklust... Enne tja mijn cyclus is bud. Ik ga denk ik gewoon naar mei. En dan ga ik proberen om mijn man weer wat enthousiaster te krijgen om wat meer te klussen. Misschien dat het lukt als hij geen ochtend dienst meer heeft. Hij is gewoon zo moe steeds... Jammer
He bah, ik lees net via hyves dat het nichtje van 10 van een vriendin van me doodgereden is afgelopen weekend.... de vrouw in kwestie heeft de week ervoor ook al iemand aangereden en is toen doorgereden, nu wilde ze ws weer doorrijden... brrr kippevel krijg ik er van als ik aan mijn eigen dochter denk en ik haar zou moeten verliezen.
He Muurtje, had je al gemist gisteren. Drukke maar leuke dag gehad? Wat betreft ons uitje: zet mij maar neer op 11 Juli. Ik denk dat deze datum wel eens heel goed gaat passen in onze agenda. Wij gaan dat weekend op vakantie naar NL!! Die avond hebben wij de verjaardagsfeest van mijn schoonzus en dus gaan we nog niet varen. Ik heb dus goede hoop!!
Hihi Chicken! Jaa het helpt! Brrrrrrrrr koude douche! Ach het scheelt, voor NOD gewoon geen test in huis en ik moet om kwart over 7 s'ochtend meteen plassen, dus dan kan het toch al niet meer ! Wat erg van dat nichtje, ongelooflijk, opsluiten die vrouw en dan moeders erop los laten, rijbewijs afpakken, wat verschrikkelijk! Als het al 2 keer is gebeurt, helemaal erg! Iemand al iets van Yeira gehoord? Las dat ze naar de HA ging omdat het niet lekker zat? xxx
@Justfem: die vrouw moet van de weg!! Wat een drama zeg!! @Nadeke: jammer!! Positief blijven en op naar de volgende test!!
VRAAGJE: Wie ziet het zitten om eens met een club(je) meiden van het forum af te spreken??? Hierbij denk ik aan gezellig samen wat drinken, wat eten, misschien iets ondernemen? Kan me niet voorstellen dat er geen gespreksonderwerpen zijn, kunnen het altijd nog over zwanger worden hebben......Ben namelijk zo benieuwd welk persoon er achter alle berichten zitten, lijkt me leuk om elkaar "echt" te leren kennen..... WIE IS ER VOOR??? nr 1) Knorretje84 (Zuid-Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? Geen voorkeur nr 2) Muurtje (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? juni/juli in een wk-eind nr 3) Crash (Gelderland) nr 4) Bolle Buik nr 5) Chicken1975 nr 6) Kris34 (als ze in het land is ) nr 7) Justfem (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet zo veel uit / Wanneer? in een weekend nr 8 ) Wgev (drenthe) nr 9) BB10 (brabant) nr 10) Maaikyb (Gelderland) / waar? maakt niet uit / wanneer? geen voorkeur nr 11)Susan27 (overijssel) Wanneer? Schoolvakanties graag nr 12) Lefbekkie (grens noord en zuidholland) Wanneer? Schoolvakantie nr 13) Einneh (ligt er wel aan waar...... moet over de grens vandaag komen ) Hoor graag van jullie! Liefs Knorretje84 (bericht ... die af en toe herhaald wordt... zodat mensen zich in kunnen schrijven...) Zullen we kijken of we een zaterdag in juni/juli kunnen prikken??? Voorstel: -20 juni (ik kan: nr 1 / 2 / 5 / 7 / 11 / (er gaan 5 meiden mee) -11 juli (ik kan: nr 1 / 2 / 5 / 6 / 7 / (er gaan 5 meiden mee) Hierna beginnen de schoolvakanties.....dan gaan er waarschijnlijk veel op vakantie? Eerst maar deze 2 data, hoe meer data hoe lastiger het wordt om er 1 te plannen! @ Ego; Van mijn part spreken we allebei de keren af....