****zet haar NOD politiecommandanten pet op en kijkt heel streng naar de zwevende/te vroeg testende forummeisjes***
@maaikyb: spannend!!!!! mijn duimen draaien overuren voor je @muurtje: goed te horen dat het naar omstandigheden goed gaat met je vriendin en ik blijf duimen dat ze d'r kleintjes nog even in d'r buik kan houden.
He maaiky, bij mij ook nog steeds geen :devil: te bekennen, heb nu wel de neiging om schoon te maken. Dus denk toch dat ik ongie word. Ik hoop dat ze wegblijven voor ons en dat je morgen rose mag zien. Dikke knuffels
zag ik trouwens net mermaid voorbij komen?? hoe is het op je nieuwe job?!! niet te veel hier gluren he en hoe is het met je, heb je lekker genoten van je vrije week?? lfs dankje justfem, ik begin ondertussen ook voor jou te draaien hoor!!! X
Doei Muurtje! Ik ga ook verder anders krijg ik klapjes van de baas.... [-X Beetje HCG...heb zelf nog veel nodig.... HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG Vangen Maaiky!
Hoi Mermaid, Nee, ik heb vandaag niet getest. Ik bedoel de test van gisteren. IK wacht nu gewoon op zaterdag.. En ga lekker met jou testen meid. =D> =D> =D> aplaus voor mijzelf... want ik denk dat de gewoon zullen komen omdat ik gisteren negatief heb getest dat bedoelde ik.
en **vang** hihi kreeg net een telefoontje @sweetcandy blijft spannend he..duim duim dat je duivels weg blijven!!
Ok, vangen dan, ik kan al ietsje meer missen..(hoop ik, en anders pik ik het gewoon weer terug..hihi) HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
**spring*vang*spring*vang*spring*vang*spring*vang*spring*vang*spring*vang** yeuh helemaal blij en ja pas op, moet niet ten koste van jezelf gaan
VRAAGJE: Wie ziet het zitten om eens met een club(je) meiden van het forum af te spreken??? Hierbij denk ik aan gezellig samen wat drinken, wat eten, misschien iets ondernemen? Kan me niet voorstellen dat er geen gespreksonderwerpen zijn, kunnen het altijd nog over zwanger worden hebben......Ben namelijk zo benieuwd welk persoon er achter alle berichten zitten, lijkt me leuk om elkaar "echt" te leren kennen..... WIE IS ER VOOR??? nr 1) Knorretje84 (Zuid-Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? Geen voorkeur nr 2) Muurtje (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? juni/juli in een wk-eind nr 3) Crash (Gelderland) nr 4) Bolle Buik nr 5) Chicken1975 nr 6) Kris34 (als ze in het land is ) nr 7) Justfem (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet zo veel uit / Wanneer? in een weekend nr 8 ) Wgev (drenthe) nr 9) BB10 (brabant) nr 10) Maaikyb (Gelderland) / waar? maakt niet uit / wanneer? geen voorkeur nr 11)Susan27 (overijssel) Wanneer? Schoolvakanties graag nr 12) Lefbekkie (grens noord en zuidholland) Wanneer? Schoolvakantie nr 13) Einneh (ligt er wel aan waar...... moet over de grens vandaag komen ) Hoor graag van jullie! Liefs Knorretje84 (bericht ... die af en toe herhaald wordt... zodat mensen zich in kunnen schrijven...) Zullen we kijken of we een zaterdag in juni/juli kunnen prikken??? Voorstel: -20 juni (ik kan: nr 1 / 2 / 5 / 7 / 11 / (er gaan 5 meiden mee) -11 juli (ik kan: nr 1 / 2 / 5 / 6 / 7 / 9 / (er gaan 6 meiden mee) Hierna beginnen de schoolvakanties.....dan gaan er waarschijnlijk veel op vakantie? Eerst maar deze 2 data, hoe meer data hoe lastiger het wordt om er 1 te plannen! @ Ego; Van mijn part spreken we allebei de keren af.... @ Ego 2: ben er niet hoor!!!
Ik vang ook!!!! Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump JumpJump Jump Jump Jump Jump Jump Jump JumpJump Jump Jump Jump Jump Jump Jump JumpJump Jump Jump Jump Jump Jump Jump JumpJump Jump Jump Jump Jump Jump Jump JumpJump Jump Jump Jump Jump Jump Jump JumpJump Jump Jump Jump Jump Jump Jump JumpJump Jump Jump Jump Jump Jump Jump JumpJump Jump Jump Jump Jump Jump Jump JumpJump Jump Jump Jump Jump Jump Jump JumpJump Jump Jump Jump Jump Jump Jump JumpJump Jump Jump Jump Jump Jump Jump JumpJump Jump Jump Jump Jump Jump Jump Jump
WHahahah!!! FRans! Bij mij hete die peter... hihhiihihi! Of was het nou berend? Ik weet het niet meer...André kan het ook zijn geweest... Justin... MMMM nu denk ik op eens aan Justin Timberlake... Beetje jong voor mij maar hé het ook wil ook wat!