WHAHAHA!! Wil er niet zijn.... maar ik kan niet anders..... moet zien..... wat ..... er .....gebeurt!!! ARG!!
Mmmm, 90, rijk? Snel dood? Ik dan rijk??? Maar eh... dat gaat niet ben al getrouwd... met een arme sloeber... Hihi
ik geloof dat ik ook maar 's wat ga doen..de boodschappen ofzo, koelkast is al bijna leeg..ik heb genoeg aan water en het forum hiero maarja zo zielig voor me mannetje dan he..
hey ladys, ik ben met een uurtje wel weer terug denk ik...(als ik binnen dat uur weg kom tenminste ) tot laters!!
Hoi Meiden, Ik kan ook beide data. Nummer 4! Ik kan nog steeds niet geloven dat ik 2 testen met een licht streepje heb!! Ben al de hele dag zo EXCITED!! I`m so excited And I just can`t hide it I`m about to lose control And I think I like it Wat kan ik goed zingen he 8) ! Groetjes Bolle Buik
Spannend bolle buik.. En je bent al 4 dagen overtijd, dan ben je gewoon zwanger lieve schat. Gefeliciteerd. hoor. Lichte streep is ook zwanger..
wauw wat super gaaf vet top gezongen bollebuik!!! jij gaat gewoon nu jouw naam eer aan doen ik zeg ook alvast gefeliciteerd! kuss
euhm nog even over zostraks, over school enz.. kwam ik net ff in de supermarkt een oud klasgenootje tegen wauw was vroeger wat onopvallend en klein..dammm wat is ie nu een lekkerding zeg... was niks meer over van dat kleine jongetje van toen, maar een echte stoere vent! wel grappig dat ie mij herkende, had em niet eens gezien... en leuk om te horen wat mensen in hun grote mensen leven zijn gaan doen hihihihihi en natuurlijk de vraag; nog geen kindjes? ik dacht oh je moest eens weten!! maar verstandig maar gewoon nee gezecht