NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    *Hebberig.............. hier HCG hierrrrrrrrrrr vang vang vang*

Het wordt al gezellig druk hier, moest nu aardig wat bijlezen.
    Voor alle nieuwe meiden, welkom.
    Voor alle meiden die ongi zijn geworden, heel veel succes in deze ronde.

Ik ga nu lekker op bed, morgen is het weer vroeg dag.

Welterusten allemaal. ;)

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo dames,

Kom even meespieken hiero :) Heb morgen mijn NOD en heb al beetje ongi krampjes :) Dus zit er dik in dat ik deze week gezellig bij jullie op de achterbank kom zitten.. Ik rijd voor mijn werk al genoeg.. dus laat me nu graag rijden naar de roze wolk :)

Hoe is het hier? al meiden flink aan de klus?
    Bestellen jullie dit keer genoeg ooievaren ferdorie! :) ze hebben in maart nml echt een paar meiden vergeten hoor en die kunnen in april niet nog eens vergeten worden!

Tot snel meiden! :p

3. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hoi Elegance,
    Balen dat je bij ons moet voegen had mooi geweest als het raak was geweest! Wel gezellig dat je nu waarschijnlijk bij ons mag voegen (al had ik het natuurlijk liever anders gezien hoor!)

4. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Elegance ook hier :D Gezellig :) ,
    Zou mooi wezen dat je regels weer zo netjes op tijd komen na jullie MK .

5. bink

bink Lid

14 dec 2006
    48
    0
    0
    He wat duurt het toch lang voordat die namenlijst een beetje gekleurd gaat raken he?
    Als dat eenmaal begint, dan kan iedereen in april gaan aftellen, dan gaan de dagen wat sneller vind ik!
    Maar ja geduld is een schone zaak, laat ik daar nou net niet zo heel veel van bezitten...

6. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    Goedemorgen Dames heb gelukkig wel wat kunnen slapen zusje gister naar de EHBO glazen deur kwam boven op haar terecht god hoe dat gebeurt is begrijp ik nog steeds niet wel wat hechtingen in haar gezicht en arm gelukkig heeft ze niks ergs aan overgehouden wel een behoorlijk schok gelukkig kan ze weer lachen. nu komen mijn vruchtbare dagen aan dat wordt dus lekker klussen :) mannetje heeft er nog geen moeite mee kom wel altijd met wat spannends :oops: hihih maar goed hoe is het hier verder
    heb de tijd ook gisteren niet gehad om te lezen dus vandaar dat ik hier begin

X X X

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Jeetje da's schrikken! Gelukkig dat ze er niets ernstigs aan over heeft gehouden en hopen dat de hechtingen mooi genezen.

Hier ook goed aan t sexen. Had vanmorgen alweer weer wat vruchtbare slijm, dus mijn ei zit er weer aan t komen :D :D :D

8. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    ja ik hoop ook dat het mooi geneest ze heeft wel een hechting precies langs haar slaap dus dat was geen pretje denk ik hihi wij ook alleen heb ik nog niks gemerkt van mijn vruchtbare slijm die moet nog komen denk ik dus wacht die effe netjes af maar ga wel lekker door klussen

9. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Goedemorgen dames...

Wat een lekker weertje is het zeg... Krijg er helemaal positieve energie van.... Dus ik ga zo ff het huis poetsen... vanmiddag nog werken...

Wat schrikken zeg babylove...

10. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    jeetje zeg. hoe kan dat nu? hoop dat de hechtingen mooi genezen. en dat ze niet al te veel pijn heeft.

11. 1984

1984 Niet meer actief

Banner check!

Succes allemaal!

Groetjes

12. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    ja dat was zeker schrikken kreeg telefoontje van men andere zusje van kom naar het ziekenhuis schrok me rot hoorde wel van de ambulance medewerker dat ze binnen een bepaalde tijd moesten hechten zodat het goed zou genezen waardoor de kans groter was waar je dan geen litteken van over zou houden dus dat meteen gedaan maar het gaat gelukkig wel goed met haar
    Thanks meiden

13. 1984

1984 Niet meer actief

Trouwens over dat poetsen dat krijg ik nu ook altijd als het zulk lekker weer is!

Het zonnetje mag van mij blijven :D

Groetjes

14. wennepennie

wennepennie Actief lid

1 feb 2009
    166
    0
    0
    Jeetje babylove1, wat vervelend zeg! Gelukkig dat het nog 'goed' is afgelopen. Nu inderdaad maar hopen dat er geen erge littekens komen.

Het is heerlijk weer vandaag. Zonde om de hele dag binnen te zitten, maar ja de centjes moeten ook verdiend worden.

15. 1984

1984 Niet meer actief

Ja inderdaad centjes verdienen is erg belangrijk vooral als wij straks allemaal een kleine hebben he :)

Groetjes

16. Noor1987

Noor1987 Actief lid

3 feb 2009
    141
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Ik ga me hier maar even tussen wringen want ben ongi geworden en m'n volgende NOD is in April!

Hoe gaat het hier met iedereen?

-x-

17. wennepennie

wennepennie Actief lid

1 feb 2009
    166
    0
    0
    Vervelend zeg voor je. Nou ja dan maar hopen op een kerstkindje :)

18. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    He dames!

Deze maand word natuurlijk RozE!
    En wat betreft die ooievaars:
    In de kofferbak van de auto, je weet wel die giga grote waar ook HCG in zit en geduld, zitten er genoeg!

Hier gister alvast ff geklust! hihi :-D heerlijk!
    Nog wel paar dagen voor ei.. maar je weet nooit of de paashaas vroeg of laat is dit jaar ;)

19. wennepennie

wennepennie Actief lid

1 feb 2009
    166
    0
    0
    Ja wij zijn ook al druk bezig. Doordat ik niet precies weet wat mijn cyclus is doen we maar wat deze maand haha. Maar als het goed is, is mijn ei deze week.

20. hallo, mag ik me hier ook melden? moet ook weer door naar de volgende ronde helaas... :(
    Mijn NOD is 13 april

Deel Deze Pagina