@Pampapilio Heb nu voor de 2de dag weer wat bruinverlies...een paar dagen niet gehad en daarvoor ook af en toe wat Vanmorgen is mijn temp ook weer wat naar beneden gegaan En toen ik nog op bed lag...had ik van die krampen en steken...en een drukkend gevoel bij mijn rechter lies Geen idee wat dat geweest is... Heb er nou ook geen last meer van
Hé!!! Ja hier alles goed. Ben afgelopen maandag begonnen. Heb nog niet zo heel veel te doen, maar dat komt vanzelf. Iedereen is hier verder echt super aardig. Dus da's helemaal fijn. Ik heb ook heeeeerlijk genoten van mijn vrije week. Lekker in t zonnetje gezeten. Zaterdag ga ik trouwens testen, voor t eerst. Ik ben benieuwd. Vind t echt spannend! xxx
#mermaid fijn dat je lekker hebt kunnen genieten!! je had er ook wel super weer bij @hier ik ga zo de pc afsluiten..nog even wat in huis doen en dan lekker de stad in en vanaaf met een vriendin het terras onveilig maken en zien of we ergens een hapje kunnen eten @llemaal een fijne dag en tot vanavond liefs!
zo meiden, ik ben weer thuis... lekker weeste zwemmen en daarna heeft me nichie met t buurmeisje gespeeld (allebei 6 mnd) en nu ligt ze heerlijk te slapen...
hello iedereen..ik ben nu al een aantal dagen overtijd en op mijn nod negatief getest..ik heb net 2 testen gehaald bij de apotheek van het huismerk. ik ga als ik moet plassen een test ertegenaan gooien. zal mij benieuwen..
noname nee nog niet hihi. ik ben nu en week overtijd en op mijn nod dus nega getest. maar nog niks van een ongesteldheid te bekennen en heb zoveel kwaaltjes!! wat eruit springt is mij moeheid ik ben echt kapot!ik ga vroeg naar bed en sochtends word ik weer doodmoe wakker. zwaar vervelend..als deze ok nega is bel ik de dokter want kan nooit goed zijn zo.
Volgens mij had Bolle buik ook op haar NOD negatief getest maar sinds gisteravond heeft ze wel een licht streepje dus is ze zwanger... ik duim ook voor jou! duim duim duim Moet je nu al plassen... hoezo ongeduldig?!!!!
haha echt he ik ga mijn best doen dames.. het moet na een week toch een keer posi zijn,heb zeer regelmatige cyclus... en op mijn nod had ik overigens roze slijmverlies maar niet meer dan een druppel!