Hi meiden! Effe snel typen, zit op mn werk... Spannend hier al die testers vandaag! Sta zelf op de lijst op de 22ste, heb ovulatietesten gebruikt (8 april in de avond posi getest). Wil graag op de testlijst van 28 april, kan iemand iemand mij erbij zetten? Thnx!
tjaah wat zal ik zeggen..ik zie een mega lich lijntje..denk dat ik de test maar ff sloop want die plastick glaasjes ervoor zijn zwaar irri
een heel licht roze lijn,wel even breed als de controle streep maar echt megalicht hoef hem niet int licht te houden maar mega duidelijk?nee..
whiiihaaaa je was gewoon te vroeg met kijken!!! stuk ongeduld, maarja zal wel bij de kwaaltjes horen jippie
haha ja ik weet niet wat ik deed volgens mij wou ik hem gewoon donkerder zien ofzo hahahaha! maar het 2e lijntje staat er nog hoor.niet onduidelijk.maar ook niet overdreven.
bah meis wat een onduidelijkheid weer..maar ik blijf er dit keer bij dat streep is streep, als ie licht is blijft het dus een streep.... morgen vroeg met ochtend urine nog een keer? dan moet ie toch duidelijker zijn lijkt me? en anders de HA bellen voor een bloedtestje? **knuff**
denk dat je deze maar moet gaan zoeken!!! wat zeg je zelf, op roze?!!! enne hoe ga je het je mannetje vertellen?? bah waarom gaat de tijd nu ineens zo snel, moet zo echt weg..had nog willen shoppen maar wordt al krap om op tijd voort eten te komen hihihi was ook zo spannend jesje