he bah moet er nu echt van tusse..ik zie jullie vanavond weer dan kom ik je streepjes loeren en je feliciteren jesje Eetsmakelijk voor zo allemaal en tot laterzz XO
op de fot kun je het niet zien krijg het ook echt niet scherp! ik doe morgenvroeg nog een test maar dit resultaat met middagurina zal vast goed zijn denk ik..maar morgenvroeg meteen testen!!
Jeetje, wat een sensatie !! Nou Jesje, ze zeggen een streep is een streep. En als je met middagurine al een lichte streep hebt is ie morgenochtend vast een stuk donkerder. Ik ben benieuwd...
jeetje jesje, je houdt het wel erg spannend hoor...hahahaha, hoop voor je dat het raak is, want ja 2 streepjes zijn 2 streepjes toch?? morgen ben ik er weer om te kijken! (blijf toch wel meelezen in april hahaha ook al zit ik zelf in mei)
Spannend Jesje! Idd morgenochtend gewoon een knaltest! Ohhhh, wachten duurt lang, lang, lang, lang.... Bleh, wie heeft er een tijdmachine???
Pfff, nou ik kan ook wel een tijdmachine gebruiken, nu ik heb besloten zaterdag te gaan testen kan ik eigenlijk al niet meer wachten....
ik vind idd wel dat ik best een duidelijke streep heb met middagurine dus idd dan moet ie er morgenvroeg vanaf knallen!! we zullen zien,hoop dat het goedzit,heb nu al weken zoveel kwaaltjes!!!
Erg is dat he? Heb ook gewoon echt het gevoel dat het welleens hartstikke raak kan zijn bij mij, afgelopen 2 rondes totaal geen testdrang gehad en ook geen gevoel. En hartstikke ongi natuurlijk... Stiekum hoop ik dan dat ik gewoon bij die 1% hoor die al 7 dagen voor NOD posi kan testen... Hahahaha, wat een stom idee! Gelukkig geen testen in huis!
Weet iemand waar ik het over heb als ik zeg dat ik een soort volle blaas gevoel heb, maar dan meer naar beneden, normaal heb ik een week voor NOD alsof ik een loodje aan mijn BM heb hangen. Okee, ik ga mezelf niet meer gek maken, klaar nu *Stomp* KO!
Pfffffffffffffffff wachten wachten Jesje je maakt 't wel spannend maar we kunnen wel zeggen dat je gewoon zwanger bent!!
Wauw echt super spannend!! En idd het streepje zou morgenochtend als je test donkerder moeten zijn Ik ga je alvast heel voorzichtig feliciteren
koeky hihi ik hoop het echt hoor!! dat wachtten is zo erg he,vanavond vroeg naar bed hahaha!!! @suekes ja ik ken het gevoel wel idd maar toen had ik een blaasontsteking kwam ik later achter.heb het nu niet trouwens
Schattebouten ik zie jullie hier morgen weer, ga ff nog de laatste zonnestraaltjes oppikken buiten en even mijn hoofd leegmaken! Dikke kus!