onee verkeerd gelezen mijn dochter is van 2008 hahaha! dus die van jou is een jaar ouder hihihihii!sorry!!
Ohh spannend Jesje!! Kun je de test niet inscannen? @Jazy van harte meid, volgens mij vertelde jij een week geleden al dat je vermoedde dat het raak was toch? Dan laat je gevoel je iig niet in de steek. Wat geweldig na 2 jaar wachten. Super hoor! @bolle buik, eindelijk op naar een bol buikje... Gefeliciteerd!
Ook al is er nu helemaal niemand op het forum, ik heb even een klaag monumentje! Komtie: Ik word knettergek van mijn lichaam vandaag!! Vanochtend dus om een uur of tien druppel bloed dus hup tampon er in, April NOD afgemeld, Mei NOD aangemeld. Vanmiddag maar weer eens naar de WC en wat blijkt.....minimaal bloed verlies! Nu zijn we weer uren verder en nog niets. Pffff dat het effe door zet, kunnen we ook weer verder!! Zo genoeg geklaagd.....Ik zit nu lekker een zak chips weg te vreten. Ik spreek jullie later!
he wat raar Kris, maar jij bent toch veel te vroeg om ongesteld te worden.. of zie ik het verkeerd. Oh je hebt je banner aan gepast dan. Als het niet doorzet dan is het een goed teken meid. Hoop het voor je.
Heerlijke hollandse chippies. Nu op! Gelukkig komt mijn vriendin morgen voor een paar dagen met nieuwe voorraad
Ok... 10 pagina's hier erbij... In mei ook een aantal... kan eh... mij iemand in het kort vertellen wat has happened? Ik heb nl niet de tijd om mij in te lezen... Alvast tanks!
@ muurtje ik heb ook niet alles gelezen.. @Kris, waar woon je dan. Hier nog steeds niets Heb wel hoofdpijn en een heel raar gevoel in mijn buik. Maar geen ongi krampen. Af en toe steekjes... Maar ga toch zaterdag pas testen..
VRAAGJE: Wie ziet het zitten om eens met een club(je) meiden van het forum af te spreken??? Hierbij denk ik aan gezellig samen wat drinken, wat eten, misschien iets ondernemen? Kan me niet voorstellen dat er geen gespreksonderwerpen zijn, kunnen het altijd nog over zwanger worden hebben......Ben namelijk zo benieuwd welk persoon er achter alle berichten zitten, lijkt me leuk om elkaar "echt" te leren kennen..... WIE IS ER VOOR??? nr 1) Knorretje84 (Zuid-Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? Geen voorkeur nr 2) Muurtje (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? juni/juli in een wk-eind nr 3) Crash (Gelderland) nr 4) Bolle Buik nr 5) Chicken1975 nr 6) Kris34 (als ze in het land is ) nr 7) Justfem (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet zo veel uit / Wanneer? in een weekend nr 8 ) Wgev (drenthe) nr 9) BB10 (brabant) nr 10) Maaikyb (Gelderland) / waar? maakt niet uit / wanneer? geen voorkeur nr 11)Susan27 (overijssel) Wanneer? Schoolvakanties graag nr 12) Lefbekkie (grens noord en zuidholland) Wanneer? Schoolvakantie nr 13) Einneh (ligt er wel aan waar...... moet over de grens vandaag komen ) Hoor graag van jullie! Liefs Knorretje84 (bericht ... die af en toe herhaald wordt... zodat mensen zich in kunnen schrijven...) Zullen we kijken of we een zaterdag in juni/juli kunnen prikken??? Voorstel: -20 juni (ik kan: nr 1 / 2 / 4 / 5 / 7 / 11 / (er gaan 7 meiden mee) -11 juli (ik kan: nr 1 / 2 / 4 / 5 / 6 / 7 / 9 / (er gaan 7 meiden mee) Hierna beginnen de schoolvakanties.....dan gaan er waarschijnlijk veel op vakantie? Eerst maar deze 2 data, hoe meer data hoe lastiger het wordt om er 1 te plannen! ER KUNNEN NOG MEER BIJ....
helaas... morgen dan maar.. En ik zag iets van bolle buik???? ook een streepie? COOL Gaat zij ook nog eens testen?