NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kris34

Kris34 Niet meer actief

das nie waar......ik ben er ook nog

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    ok... waar was je dan? Hihi armpies over elkaar en gebelgd zijn enzow... hihi

3. Kris34

Kris34 Niet meer actief

HIER

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    OH! Helemaal vergeten... ik zou ook klagen...

Ik heb een schi*t hekel aan een collega. DE tr*t! Echt die mag zich om een lantarenpaal heen vouwen met haar auto. Een boom vind in nl zielig voor de boom.
    Wat een kr*ng! Ter*ng w*jf! ZO moest ik ff kwijt.

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Vast aan het wachten tot andere ook zouden klagen?

Ik ben patatjes aan het eten... uit de oven... lijkt t net gezond... maar dan heb ik het niet over de liter mayo die erbij gegeten wordt. hihi!

Oh en nu weet ik wat ik vergeten ben... de groente... hihi

6. Kris34

Kris34 Niet meer actief

ik moet ook wat eten maar weet niet wat. Ik haat alleen eten. Manlief zit nu op een vliegveld op weg naar mij.....

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Kris... wat vaag trouwens dat je opeens weer geen ongi hebt... Weet jij of anderen dit ook wel eens gehad hebben? Bizar

8. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Geen flauw idee. Ik heb het in iedergeval nog NOOIT gehad.

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    mijn manlief zit in de kroeg. Met zijn ouders en aanverwante artikelen te vieren dat zijn pa met pensioen gaat.
    Ben ook alleenig...

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    EH.... mijn moeder was tijdens dat ze zwanger was van mij... een soort van ongesteld geworden. Rood bloed...
    misschien?

Of geef ik je dan hoop die je niet wil?

11. Kris34

Kris34 Niet meer actief

mocht jij niet mee??

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Jawel... geen zin en tijd.
    Meot eigenlijk over 5 min sporten... ben al te laat...
    Eten zit nog erg hoog... krijg het niet weg gestouwd...

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ik plof hier uit mijn voegen... Maar ik ga nu mijn spullen pakken en dan ga ik trachten te sporten... Tot later eventueel en anders tot morgen!

14. Kris34

Kris34 Niet meer actief

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou als we toch in t klaaguurtje zijn heb ik ook nog wel wat te klagen. Komt ie:

Zo, hèhè,ik heb wat gegeten en begin nu een btje bij te komen. Ik ben vanaf mijn werk 2 uur :confused: bezig geweest om thuis te komen. Ik moest eerst vanaf t werk (in Zeist) naar Utrecht om een jurkje te ruilen aangezien t jurkje kapot was. Dat heeft me 3 kwartier gekost, waarna ik € 2,60 moest betalen voor een kwartiertje in de parkeergarage. Toen moest ik vanaf Utrecht nog naar huis waar ik zowat een uur over heb gedaan en toen moest ik nog naar de supermarkt om wat te eten te scoren. Dat zijn dus broodjes hamburger geworden die mijn man lekker gemaakt heeft.

Verder niks bijzonders te melden, behalve dat ik hoop dat t snel zaterdag wordt, dan kan ik a: eindelijk testen en b: heb ik een vrijgezellenfeestje.

16. yeira

yeira Lid

1 mrt 2009
    94
    0
    0
    Psycholoog/coach
    Rotterdam
    Vandaag bij de ha geweest i.v.m bloedigen (gisterenmiddag een veeg helder rood bloed en de rest van de dag en vandaag bruin slijm).
    Direct doorverwezen naar de gyn. Daar hebben ze een echo gemaakt, maar omdat het nog zo pril is kunnen ze geen uitsluitsel geven of alles goed is. De gyn zag wel iets van 3 mm wat een vruchtzakje zou kunnen zijn.
    Nu moet ik 3 weken wachten en weer een echo laten maken, als de bloedingen niet doorzetten. Ik moet bekennen dat sinds vanavond er geen bruin slijm meer is.
    Ik vind het wel heel spannend allemaal en over 2 weken ga ik op vakantie, dus dat wordt net voor de vakantie een echo ondanks dat de gyn aangaf dat ze dan nog niet kunnen zien of het hartje klopt.
    Ik weet niet goed hoe ik me moet voelen, gelukkig vertelde mijn moeder me dat toen ze zwanger was van mij ze de eerste drie maanden vaak bloedingen heeft gehad. Ze heeft ook een miskraam gehad en gaf aan dat dat een heel ander soort bloeding bij haar was dan wat ik gisteren heb gehad.
    Ik voel me nog steeds zwanger (misselijk, pijnlijke borsten, pijnlijke onderrug en erg moe).
    Ik probeer me rustig te houden en positief te denken en mezelf aan te praten dat ik niets meer kan doen dan afwachten.
    Vraag me wel af als het toch een miskraam was/is/wordt hoelang het dan duurt tot HGC uit je lichaam is?
    Vanochtend heb ik nog een test gedaan en die was nog positiever dan die van gisteren.
    Is het een idee om bijvoorbeeld over een paar dagen of volgende week een test te doen om te kijken of hij nog positief aangeeft? Heeft iemand daar ervaring mee of enig idee hoe dat zit?
    Bedankt voor jullie steun en duimendraaien, doet me goed!

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hé Yeira,

Balen dat je nog steeds geen uitsluitsel hebt. Ik weet wel dat een bloeding niet altijd iets slechts hoeft te betekenen, maar aan die info heb je nu waarschijnlijk niet zo veel. Ik wil je in ieder gavel nog veel sterkte wensen in deze onzekere tijd.

xx

18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0

* . parkeren is belachelijk duur.
    a. OEHHH gaaf! Hope so!!!
    b. wordt het drinken of bob-en??

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja joh belachelijk duur die parkeergarages -> € 2,60 per uur en als je er maar een kwartiertje parkeert dan betaal je gewoon het volle pond.

a. Jaaaa!! Ik hoop t ook
    b. Als ik zaterdag een positest heb dan ga ik uiteraard niet drinken, mocht de test nega zijn dan drink ik ook niet teveel, want wie weet ben ik wel een late positester. Ik hoef in ieder geval niet te bobben, want we gaan me het openbaar vervoer. En dan 's nachts met de nachtbus naar huis.

20. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Hoi Yeira,

Ik heb ook een bloeding gekregen met de zwangerschap van mijn dochtertje. Maar dat was rond de 8 weken. IK ging naar de wc en zag bloed niet meer normaal. Was gewoon net alsof ik ongesteld werd. Was maar 1 maandverband viez. Heb de verloskundige gebeld en ik mocht meteen komen en ze had meteen gekeken , een echo en alles was goed en hartje klopte ook.

Dus misschien is het niets. Je moet vooral kijken of je veel bloed hebt. Als het niet veel is en vanzelf ophoudt dan is meestal niets aan de hand.

Ik hoop dat alles goed gaat meid. Ik duim voor je.

Deel Deze Pagina