NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bolle Buik

Bolle Buik Actief lid

21 feb 2009
    281
    0
    0
    Hallo Meiden,

Daar ben ik weer even! Jeetje alweer 10 pagina's erbij dat was wel even bijlezen zeg!

@ Jesje grappig dat wij allebei op NOD negatief testen en dan ik 4 jij 7 dagen laten een lichte streep. Ik durf nog niet zo goed te denken dat ik zwanger ben. Ik heb wel last van mijn onderrug en erg moe maar verder niks en jij?

@ iedereen I'm still excited, and i just can't hide it!!! Ik moet me echt inhouden op me werk de hele dag. Kan helaas niet de hele dag op het forum zitten maar dat zou me wel erg goed doen moet ik zeggen!

Groetjes Bolle Buik (waarschijnlijk gaat het nou niet meer zo lang duren WOOHOO)

2. Koeky

Koeky Fanatiek lid

hahahahaha nu al zwangerschaps dementie ;)

3. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    toen ik een miskraam kreeg, verminderde mijn hcg vrij snel, dus dat kun je zo wel testen, maar als je dat doet, maar je aub niet gek oke...

Heel veel succes meis

4. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Hoi Yeira,

Helaas ben ik een ervaringsdeskundige met MK. Ik begrijp dat je behalve wat bloedverlies geen stolsels hebt verloren en dat is goed nieuws! Ook als je een miskraam hebt is het afhankelijk hoe lang je zwanger bent waneer je HCG verdwijnt, in jouw geval zal het (stel dat het misgaat) binnen 2 weken zijn, ben je langer zwanger dan duurt het ook langer. Het feit dat je test steeds donkerder wordt is ook een goed teken maar ik zou als ik jou was niet teveel testen. Dit kan erg afhankelijk zijn van je urine en maakt je daarom misschien alleen maar onzekerder. Houd moed!!!!!! Ik duim voor je....
    Enne... mijn beste vriendin heeft tijdens haar hele zwangerschap bloedingen gehad maar wel een gezonde dochter op de wereld gezet. Hopelijk heb je hier iets aan..

5. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Hey dames! Hoe is het hier? Zag dat Jesje een streepje op haar test had staan! Gaaf hoor, alvast gefeliciteerd!!
    Verder nog testers in aantocht? Wel een paar overtijd he, spannend!!!

Hier alles prima. Voel me echt happydepeppy! Krampjes en zere borsten, maar ik klaag niet hoor!! Hoop zo dat het goed blijft gaan....Nou ga me klaar maken voor bedje, hopelijk was beter slapen dan de vorige nachten!

6. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Heb alles bijgelezen en duikt nu haar heerlijke bedje in...
    Slaap lekker allemaal !

7. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Heb net mijn haartje geverfd hihihi
    En moet nu nog een paar minuutjes wachten tot het er weer uit kan :D

8. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@Yeira
    Hopelijk is die bloeding niks en zet het niet door!
    Ik ga voor je duimen!!

9. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@happy & Rapoenzel
    Welterusten!

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    VRAAGJE:

Wie ziet het zitten om eens met een club(je) meiden van het forum af te spreken???

Hierbij denk ik aan gezellig samen wat drinken, wat eten, misschien iets ondernemen? Kan me niet voorstellen dat er geen gespreksonderwerpen zijn, kunnen het altijd nog over zwanger worden hebben......Ben namelijk zo benieuwd welk persoon er achter alle berichten zitten, lijkt me leuk om elkaar "echt" te leren kennen.....

WIE IS ER VOOR???

nr 1) Knorretje84 (Zuid-Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? Geen voorkeur
    nr 2) Muurtje (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? juni/juli in een wk-eind
    nr 3) Crash (Gelderland)
    nr 4) Bolle Buik
    nr 5) Chicken1975
    nr 6) Kris34 (als ze in het land is ;))
    nr 7) Justfem (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet zo veel uit / Wanneer? in een weekend
    nr 8 ) Wgev (drenthe)
    nr 9) BB10 (brabant)
    nr 10) Maaikyb (Gelderland) / waar? maakt niet uit / wanneer? geen voorkeur
    nr 11)Susan27 (overijssel) Wanneer? Schoolvakanties graag
    nr 12) Lefbekkie (grens noord en zuidholland) Wanneer? Schoolvakantie
    nr 13) Einneh (ligt er wel aan waar...... moet over de grens vandaag komen ;) :D )

Hoor graag van jullie!
    Liefs Knorretje84
    (bericht ... die af en toe herhaald wordt... zodat mensen zich in kunnen schrijven...)

Zullen we kijken of we een zaterdag in juni/juli kunnen prikken???
    Voorstel:

-20 juni (ik kan: nr 1 / 2 / 4 / 5 / 7 / 11 /
    (er gaan 7 meiden mee)
    -11 juli (ik kan: nr 1 / 2 / 4 / 5 / 6 / 7 / 9 /
    (er gaan 7 meiden mee)

Utrecht: (ik kan: 2 / )
    Tilburg: (ik kan: 2 / )
    Rotterdam: (ik kan 2 / )

ER KUNNEN NOG MEER BIJ.... ;)

11. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Jeetje, wat is er ongelooflijk veel geschreven in 1 dag!

Helaas mag ik op rood, vanmorgen lage temperatuur gehad en vandaag ook meteen ongi geworden. Echt balen. Al vanaf ergens maart had ik het idee dat mijn april-ronde De Ronde zou gaan worden. Weet niet waarom, soort sterk voorgevoel. 't was ook de 3e ronde na miskraam en 3e rondes brengen geluk, dacht ik. Blijkt helaas niet te kloppen.

Een positief ding, mijn cyclus wordt nog steeds elke keer iets korter, behalve die ene direct na de miskraam, maar dat is logisch. Ik hoop dat mijn mei-ei weer op dag 19 komt, net als nu. Want dan komt mijn ei op 11 mei en mijn man is van 9 mei tot 11 mei de ochtend precies een paar dagen in Nederland. Daarvoor en daarna is hij een tijdje in het buitenland. 't Zou echt mega-geluk zijn als het ei rond 11 mei komt.....

@Yeira: bij mij duurde het ongeveer anderhalve week tot twee weken totdat het hcg weg was na mijn miskraam.

Iedereen verder succes, allemaal op roze! Ga nog effe wat bijlezen....
    x Klusser1980

12. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    @yeira hmm balen dat je nog niet echt uitsluitsel hebt..hopelijk voel je je nu wel iets beter.. en we duimen door dat het goed komt!! **knuff**
    @klusser he bah, jammer dat je gevoel niet uit is gekomen..heeeel veel succes in mei, hopelijk krijg je dan op tijd een mooi ei ;)
    @muurtje grrr k#t collega's...hadden we het daar niet eerder eens over? laxeer of struikelen met hete thee was het niet zoiets? mss ook een idee voor jou :D
    @Happy kruip vanacht maar lekker op die roze droomwolk!!

@hier tja..lkkr wezen shoppen (schoenen en shirtje gekocht), lkkr hapje wezen en eten en nog wat drinken..ben maar bij het fris gebleven want ben nog steeds overtijd :D :D en natuurlijk langs de kv geweest, zo testje klaar leggen voor morgen vroeg en dan gauw slapen!! als er morgen nog geen verandering is gooi ik er een testje tegen aan :D

13. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland

NOD lijst April 2009

1: Yadi & LadyJoey & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12
    2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84
    3: Nicole1982 &aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 &DrewB& Rebbel & Stapper & Lotte2005 & Knorretje84
    4: anniepannie & Lautjuh85 & Josjo& Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje
    5: Tante Mars & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Suekes& kml
    6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe&
    7: Roos1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33
    8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor
    9: MoederK & Snoes4rx & Anne19791980 & Bink
    10: Natjuh026 & zwitsal & Niki83 & Hummie & 123Janneke321 & Vissertje & jose1710 & Anne77
    11: Patriez
    12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance & Lotte1987 & wgev & Matroosje
    13: Koeky & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje & Nikita33 & wops & Line77 & beebiebregje
    14: bapsie & mammie patricia
    15: alina21 & Saz667
    16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje & Maartje84 & Aecatz & Saskia1984 & Nala79 & jesje08
    17: Noobody79 & ricmar94 & Prisley & ivisser16
    18: Einneh 2x & Jessy1983 & Niene & Lizze
    19: Bootsy & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & ingearts
    20: meggytje & Puk25 & Krokodieltje
    21: Mexicang & Loontje4 & Mala & Yeira & Happy79 & maribomba
    22: angelea & Love child & bollemieke & Maaikyb & Kris34
    23:Susan27 & nadeke & Mamatje77
    24: Ikkuh26 & Sweetcandie& Smile17
    25: JvS & Dingetje & Lauw & Iva & Janis & XX79 & Brabants meisje & Puk25 & Klusser1980
    26: Mcellie & yootje & Luukske & Sammie88 & Lumea & Senna04
    27: Esther1983 & Rapoenzel & Mermaid & Nicole1982 & Danif & Maja22 & PamPapilio
    28: Moosje25 & suiske & Lynette84& Justfem& Jazy
    29: Todavia & Koeky & Liedel
    30: Ladypink & Jada1984 & Ninoshka & Noname & suekes & Muurtje & Clowntje

TESTMARATHON

22 april:
    *Happy79

25 april:
    * Sweetcandie
    * Mermaid

28 april:
    * Jazy
    * Justfem
    * Tetje 0885
    * Danif
    * love child

159 dames voor de ROZE AUDI
    27 Zwanger, 72 Ongesteld, 7 Negatieve test, 2 Twijfeltest, 20 Niets doorgegeven,
    2 Cyclus van slag , 2 vlindertjes

14. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    VRAAGJE:

Wie ziet het zitten om eens met een club(je) meiden van het forum af te spreken???

Hierbij denk ik aan gezellig samen wat drinken, wat eten, misschien iets ondernemen? Kan me niet voorstellen dat er geen gespreksonderwerpen zijn, kunnen het altijd nog over zwanger worden hebben......Ben namelijk zo benieuwd welk persoon er achter alle berichten zitten, lijkt me leuk om elkaar "echt" te leren kennen.....

WIE IS ER VOOR???

nr 1) Knorretje84 (Zuid-Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? Geen voorkeur
    nr 2) Muurtje (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? juni/juli in een wk-eind
    nr 3) Crash (Gelderland)
    nr 4) Bolle Buik
    nr 5) Chicken1975
    nr 6) Kris34 (als ze in het land is ;))
    nr 7) Justfem (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet zo veel uit / Wanneer? in een weekend
    nr 8 ) Wgev (drenthe)
    nr 9) BB10 (brabant)
    nr 10) Maaikyb (Gelderland) / waar? maakt niet uit / wanneer? geen voorkeur
    nr 11)Susan27 (overijssel) Wanneer? Schoolvakanties graag
    nr 12) Lefbekkie (grens noord en zuidholland) Wanneer? Schoolvakantie
    nr 13) Einneh (ligt er wel aan waar...... moet over de grens vandaag komen ;) :D )

Hoor graag van jullie!
    Liefs Knorretje84
    (bericht ... die af en toe herhaald wordt... zodat mensen zich in kunnen schrijven...)

Zullen we kijken of we een zaterdag in juni/juli kunnen prikken???
    Voorstel:

-20 juni (ik kan: nr 1 / 2 / 4 / 5 / 7 / 10 / 11 /
    (er gaan 7 meiden mee)
    -11 juli (ik kan: nr 1 / 2 / 4 / 5 / 6 / 7 / 9 / 10
    (er gaan 7 meiden mee)

Utrecht: (ik kan: 2 / 10)
    Tilburg: (ik kan: 2 / )
    Rotterdam: (ik kan 2 / )

ER KUNNEN NOG MEER BIJ.... ;)

15. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    nou denk dat iedereen alwel in zijn bedje is...ik ga zo ook maar, dan is het weer eerder morgen :D
    voor degene die net wakker worden; goeiesmorgens!!
    voor degene die gaan testen; SUCCES!!! ik duim!!
    voor degene die ongi zijn geworden; bah balen..even jezelf (laten) verwennen en vol goede moed naar mei!
    voor degene die moeten wachten..succes, leuke dingen doen versnelt de tijd ;) maarre blijven plakken he :p
    XxX

16. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Nou welterusten allemaal...

Wij gaan morgenmiddag weg tot zaterdag middag/avond
    Morgenavond condoleance en zaterdag begravenis :(
    Hoop er zondag weer ff te zijn! en anders maandag ;)

@ alle testers: Ik blijf voor jullie duimen!!

@ alle wachtenden: Heel veel succes met wachten ;) en niet stiekum eerder testen he [-X

@ Iedereen die ongie geworden is
    Echt balen :( en heel veel succes in de volgende ronde ;)

17. mamv1

mamv1 Niet meer actief

NOD lijst April 2009

1: Yadi & LadyJoey & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12
    2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84
    3: Nicole1982 &aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 &DrewB& Rebbel & Stapper & Lotte2005 & Knorretje84
    4: anniepannie & Lautjuh85 & Josjo& Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje
    5: Tante Mars & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Suekes& kml
    6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe&
    7: Roos1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33
    8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor
    9: MoederK & Snoes4rx & Anne19791980 & Bink
    10: Natjuh026 & zwitsal & Niki83 & Hummie & 123Janneke321 & Vissertje & jose1710 & Anne77
    11: Patriez
    12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance & Lotte1987 & wgev & Matroosje
    13: Koeky & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje & Nikita33 & wops & Line77 & beebiebregje
    14: bapsie & mammie patricia
    15: alina21 & Saz667
    16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje & Maartje84 & Aecatz & Saskia1984 & Nala79 & jesje08
    17: Noobody79 & ricmar94 & Prisley & ivisser16
    18: Einneh 2x & Jessy1983 & Niene & Lizze
    19: Bootsy & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & ingearts
    20: meggytje & Puk25 & Krokodieltje
    21: Mexicang & Loontje4 & Mala & Yeira & Happy79 & maribomba
    22: angelea & Love child & bollemieke & Maaikyb & Kris34
    23:Susan27 & nadeke & Mamatje77
    24: Ikkuh26 & Sweetcandie& Smile17
    25: JvS & Dingetje & Lauw & Iva & Janis & XX79 & Brabants meisje & Puk25 & Klusser1980
    26: Mcellie & yootje & Luukske & Sammie88 & Lumea
    27: Esther1983 & Rapoenzel & Mermaid & Nicole1982 & Danif & Maja22 & PamPapilio
    28: Moosje25 & suiske & Lynette84& Justfem& Jazy
    29: Todavia & Koeky & Liedel
    30: Ladypink & Jada1984 & Ninoshka & Noname & suekes & Muurtje & Clowntje & Senna04

TESTMARATHON

22 april:
    *Happy79

25 april:
    * Sweetcandie
    * Mermaid

28 april:
    * Jazy
    * Justfem
    * Tetje 0885
    * Danif
    * love child

159 dames voor de ROZE AUDI
    27 Zwanger, 72 Ongesteld, 7 Negatieve test, 2 Twijfeltest, 20 Niets doorgegeven,
    2 Cyclus van slag , 2 vlindertjes

18. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik hem mezelf ff van de 26ste naar de 30ste verplaatst!!

19. Bolle Buik

Bolle Buik Actief lid

21 feb 2009
    281
    0
    0
    Even een berichtje van mij.
    Ik kan absoluut niet slapen. Lig de hele tijd te draaien kan het gewoon niet geloven. Daarom ook nog steeds het idee dat ik elk moment ongie kan worden. Zaterdagochtend nog een test doen van de KV en hopen dat ik dan meer rust kan vinden. Zondag ben ik dan 5 weken zwanger.
    Denk dat ik nog even lekker naast manlief kruip en nog even lekker kan slapen!
    Tot morgen!

20. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Jammer dat ik niet mee kan naar die meeting, we zijn dan al lekker op vakantie !!!

Deel Deze Pagina