NOD lijst april 2009 1: Yadi & LadyJoey 2: Esther1983 3: 4: anniepannie & knorretje84 5: Tante Mars 6: 7: 8: 9: 10: 11: Suekes 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 5 april: * LadyJoey .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * 7 dames voor de roze audi .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! Nu dan gelukt?
u're welcome... Als je vragen heb over het forum of over bb-codes... kom het maar vragen... Ik ben lid van een aantal fora en onderhoud er ook een aantal. Ik zou je met problemen kunnen helpen. Dikke knuffel
het is geen hummer... het is een volvo... maar dat is maar een kleinigheid...wat wel grappig is is dat hij te koop is
Yadi kan je ons niet de link geven van de site waar die rose volvo te koop staat.. Want ik heb het idee dat we nu aardig reclame maken in dit nod-topic. Wat er natuurlijk wel weer voor zorgt dat sommige verliefd worden op dit autootje en het willen kopen...
"knorretje84"]NOD lijst april 2009 1: Yadi & LadyJoey 2: Esther1983 3: Nicole1982 4: anniepannie & knorretje84 5: Tante Mars 6: 7: 8: 9: 10: 11: Suekes 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 5 april: * LadyJoey .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * 8 dames voor de roze audi .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! Nu dan gelukt?
NOD lijst april 2009 1: Yadi & LadyJoey 2: Esther1983 3: Nicole1982 4: anniepannie & knorretje84 5: Tante Mars 6: 7: 8: 9: 10: 11: Suekes 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 5 april: * LadyJoey .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * 8 dames voor de roze audi .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen! Hier is hij weer... denk ik
vervelend meid... Nogmaals... ik heb het al eerder gezegd... als je hulp nodig hebt dan kun je het vragen... In het geval van net had je de gehele link weg moeten halen en de onderste link in plaats daarvan moeten zetten. Ach ja volgende keer beter...
Goedemorgen! @Yadi en Knorretje en Nicole, hahaha, ben meteen vrolijk, lekker klooien met de codes Dankjewel dat ik erop sta! De auto is heeeeel mooi! Ik ben ook hartstikke ongi dus pffff, kom net van het maart-forum af. Wel fijn dat er al een april-forum is! Hebben jullie dan ook zo'n lange cyclus? Jammer is dat want ik heb maar 12 kansen in een dik 1,5 jaar. Deze maand gaan we niet hopen op min of meer spontaan zwanger worden, we gaan echt gewoon om de dag klussen, heb mijn vriend al ingelicht (hij kent me inmiddels wel, hihi). Ik moet zo weg, maar vanaaf ben ik weer terug! Dikke kus! Sue
NOD lijst april 2009 1: Yadi & LadyJoey & Julied 2: Esther1983 3: Nicole1982 4: anniepannie & knorretje84 5: Tante Mars 6: 7: 8: 9: 10: 11: Suekes 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 5 april: * LadyJoey .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * .. april: * 9 dames voor de roze audi .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/Plaatjes/AudiQ7roze1.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal meerijders niet te veranderen!
Had ik hier al verteld dat mijn zusje zwanger is, zomaar bij een pakje boter! Ben heeeel blij voor haar! Ik wordt dus in elk geval al tante, maar nu ik nog! Had gehoopt dat het afgelopen ronde al zou lukken, maar helaas.. Was leuk geweest, samen met een dikke buik! Nou het begint al wat meer te worden toch, dit forum? Nu echt weg Kus!