Haha, nu is ie dus helemaal goed, mijn testje voor de banner was al niet meer nodig!! Maarre hadden jullie mijn berichtje ook nog gelezen over de homeopaat ed??
hij staat erin!!!! wel die van de kv..die andere is oud.. weetje wat grappig is? vandaag is ook ons huisje op funda gekomen..whiha ons leven in de volgende fase.. nou loerze ik ben even bijlezen kusss
Ja ik had je berichtje gelezen. Lekker balen dat je een maand moet overslaan. Maar waarom precies eigenlijk? Is dat homeopatische middels schadelijk voor een eventuele bevruchting ofzo?
Het is een kuur om me lichaam te ontgiften, heb last van parasieten in me darmen. En dat ontgiften is niet zo goed voor als er een beebje in buik zit. Klinkt vies dat parasieten verhaal...maar er zijn heel veel mensen die ze hebben zonder het te weten....Netzoals schimmels enzo. Daar hebben ook heel veel mensen last van. Ja het voelt echt als een maand verloren....zit echt zo van tja het had deze maand ook net raak kunnen zijn...maar goed dat weet je natuurlijk nooit van te voren.
Ik zit een heel licht streepje dus alvast voorzichtig gefeliciteerd. Enne... over 2 dagen nog een x testen! Ja Jada... TESTEN.....hhiihi
Ik zit een heel licht streepje dus alvast voorzichtig gefeliciteerd. Enne... over 2 dagen nog een x testen! Ja Jada... TESTEN.....hhiihi
Hey Mermaid, ik wil nog even wachten met testen. Twijfel of mijn ei, op dag 10 of dag 12 is geweest. Dus wacht in ieder geval nog tot na het weekend. Jij gaat morgen testen he? Heb je al klachten?
Ja ga morgen testen idd. Ik heb eigenlijk geen flauw idee of ik sypmtomen heb of niet :-k . Ik heb wel echt gigantisch zere bombonella's en 's morgens voel ik me een beetje weeïg zeg maar, maar niet echt misselijk. De eerste maanden had ik helemaal geen zere (.)(.) voor mijn menstruatie, maar afgelopen maand weer wel, dus er is eigenlijk geen pijl op te trekken . En jij? Heb jij klachten?