Ik ga ook op 30-4 testen.... ik hoop natuurlijk op een positieve uitslag maar aan mijn lichaam te voelen komen de duivels me halen...snik....
Hoihoi meiden! Ik denk dat ik geen mails meer ontvang ofzo! steeds als ik denk ik ga maar weer s kijken zijn er zoveel pagina's bij ineens! Alle zwangere.... GEFELICITEEERRRDD!!! Alle meiden die de duivels op bezoek hebben gehad, BALEN! op naar een 2010 baby Alle wachtende, Spannend he??????? Even ego: Ik denk dat ik ongi ga worden .. mn NOD is eigenlijk echt op zn vroegst maandag.. aan mn ei te zien (weet m ong. door temp en slijm ) en aan de lengte van vorige cyclus etc.. En toch had ik vandaag een flinke roze veeg! merkte t na t plassen, en eigenlijk lijkt t nu ook alweer weg.. had na t plassen toen ook ff een ongigevoel maar dat trok ook toch wel snel weer weg.. Zou wel heel vroeg rood worden dan zeg Baal ervan. had nog wel zo graag mn nieuwe supertesten willen proberen hahah wie vrolijkt me op met nog meer roze???
Hallo Meiden, Nou helaas de zijn gekomen hoor en heb voor de zekerheid nog maar even een test gedaan die van KV en geen streepje te bekennen. Ik heb net even flink wat traantjes gelaten aangezien ik echt dacht dat het raak was. Manlief was gelukkig heel lief en zei het was gewoon nog niet de tijd. Die komt wel joh kop op en we gaan er gewoon weer voor. Lief he. Het is nu natuurlijk even vreselijk balen en ben wel een beetje teleurgesteld. Maar zo is het wel we gaan er gewoon in mei voor. Het enige is dat ik nu niet weet hoeveel dagen ik me cyclus moet aanhouden? Hebben jullie een idee?? Hier mij cycli op een rij: 34*39*25*34*29*27*29*27*28*28*28*32*28*33* Groetjes Bolle Buik
@bollebuik oh meis...bah hele grote knuff..... ik zou voor je NOD de langste cyclus aan gaan houden (of die van 34) en voor je vruchtbare dagen zou ik de korste cyclus tot en met de langste cyclus aan houden..ben er even helemaal stil van.. nog een knuff XO
He Bolle buik, wat jammer nou.. Veel succes in Mei.. Moosje jij ook meid, echt sneu voor de meiden die ongie zijn geworden.. Voor alle zwangeren van harte gefeliciteerd. Hier nog steeds geen ongie, heb ik ook geen ongie buikpijn.. Mijn temp was vanmorgen wel weer gezakt dus ik denk dat ik toch ongie word en een negatieve test weer.............. Ga echt wachten tot ik 3 dagen overtijd ben... als de niet zijn gekomen natuurlijk.
euhm 2dgn ervoor en zelfs op nod was me test nega..vind het nu nog wel heel spannend hoor..had van een vriendin haar oude testen gekregen waren van babyboom en die gaf in de namiddag nou niet echt een streep, ja als je met je ogen kneep heel lichtjes.. en heb me voorgenomen om zaterdag opnieuw te testen met KV dan kan ik ze vergelijken..en morgenvroeg misschien nog met die babyboom ding.. vind het nog heel spannend..
Dank je Maaikyb!!! Dus voor mij NOD dan 39? Maar toen was ik nog aan het ontpillen??? Of dan 33 dat is mijn langste cyclus sinds ruim een half jaar?? En dan voor de vruchtbare dagen vanaf 27 tot en met 34... Ik ga het proberen. Moet zeggend dat ik wel elke maand rekbaar slijm heb en heel overduidelijk. Maar is dit dan tijdens je ovulatie, ervoor of erna??? Bednakt voor julllie antwoorden!
Dank je wel maaiky, spannend meid. je knalt een dikke streep morgen... Bolle buik echt jammer voor je.. Ik kan denk ook mee met je naar mei. Ik had net bij het vegen bruin bloed en dat was echt bij het goed vegen. Zo,n slijmer bloed verlies. Maar ik denk dat ze morgen zullen komen. Had ik vorige maand ook. Normaal met de pil word ik meteen ongesteld...... maar helaas ik ben zeker aan het ontpillen nog.
Ja dan zou ik 33 doen..euhm wie had daar (slijm) ook alweer een omschrijving van in haar fotoalbum, dacht just fem die heeft een hele beschrijving erin staan is misschien handig om even op te zoeken? sterkte meis XO @sweetcandy aj balen..je kent je eigen lichaam het beste.. XO
NOD lijst April 2009 1: Yadi & LadyJoey & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12 2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84 3: Nicole1982 &aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 &DrewB& Rebbel & Stapper & Lotte2005 & Knorretje84 4: anniepannie & Lautjuh85 & Josjo& Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje 5: Tante Mars & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Suekes& kml 6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe& 7: Roos1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33 8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor 9: MoederK & Snoes4rx & Anne19791980 & Bink 10: Natjuh026 & zwitsal & Niki83 & Hummie & 123Janneke321 & Vissertje & jose1710 & Anne77 11: Patriez 12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance & Lotte1987 & wgev & Matroosje 13: Koeky & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje & Nikita33 & wops & Line77 & beebiebregje 14: bapsie & mammie patricia 15: alina21 & Saz667 16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje & Maartje84 & Aecatz & Saskia1984 & Nala79 & jesje08 17: Noobody79 & ricmar94 & Prisley & ivisser16 18: Einneh 2x & Jessy1983 & Niene & Lizze 19: Bootsy & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & ingearts & Bolle Buik 20: meggytje & Puk25 & Krokodieltje 21: Mexicang & Loontje4 & Mala & Yeira & Happy79 & maribomba 22: angelea & Love child & bollemieke & Maaikyb & Kris34 23:Susan27 & nadeke & Mamatje77 24: Ikkuh26 & Sweetcandie& Smile17 25: JvS & Dingetje & Lauw & Iva & Janis & XX79 & Brabants meisje & Puk25 & Klusser1980 26: Mcellie & yootje & Luukske & Sammie88 & Lumea & Senna04 27: Esther1983 & Rapoenzel & Mermaid & Nicole1982 & Danif & Maja22 & PamPapilio 28: Moosje25 & suiske & Lynette84 & Justfem & Jazy 29: Todavia & Koeky & Liedel 30: Ladypink & Jada1984 & Ninoshka & Noname & suekes & Muurtje & Clowntje TESTMARATHON 22 april: *Happy79 25 april: * Sweetcandie * Mermaid 28 april: * Jazy * Justfem * Tetje 0885 * Danif * love child 159 dames voor de ROZE AUDI 30 Zwanger, 77 Ongesteld, 5 Negatieve test, 2 Twijfeltest, 20 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag , 2 vlindertjes Janise je bent op rood gezet.. Ongi dames... BALEN dan gaan we 2010 onveilig maken met onze kids! Zwangeren Gefeliciteerd! Oh ja ik ben er weer ff... spieken.. hihi Bolle buik... gedaan