NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    heb je je tas klaar muurtje???? test erin he!

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Ego;
    Ben aan het pakken geweest voor morgen... Zweden here we come!!
    Ben uit eten geweest met collega's. Was gezellig.

Heb verder nog geen ongi klachtjes... maar merk wel dat ik slijm verlies... geen goed teken. Ongi gaat bij mij waarschijnlijk dan ook weer komen. Dit slijm patroon heb ik nl ondertussen wél door. De rest alleen nog niet...

Ik zit nu weer te overwegen om te stoppen met zwanger te proberen te worden. En mij eerst te gaan storten op wat gewicht verliezen.... ik zit weer in mijn ik voel mijn niet mooi... periode...

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Twijfel of test nodig is... Voel mij niet zwanger....

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Bolle Buik & Sweetcandie: Balen meiden! Heel veel suc6 in mei en ik ga voor jullie duimen.

Oh en Joyce is trouwens degene die dat hele "slijmschema" in haar album heeft.

5. Bolle Buik

Bolle Buik Actief lid

21 feb 2009
    281
    0
    0
    Ah muurtje kop op. Nu misschien even een dipje maar straks er weer met volle moed tegen aan...
    Zou je mij trouwens op rood kunnen zetten ik ben ongie geworden helaas.

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    OH! jawel! ik heb wel een klachtje... ik heb zeer aan de bonbonnella's... Maar dat kan ook omdat mijn bh te strak zit... hihi

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Gatsie darrie! Nee toch! Oh wat ontsettend naar! heel veel liefs en sterkte! *KNUFFFFF!!!*

8. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    hey muur beter "mee verlegen dan onverlegen" toch? enne ik had ook slijm afgelopen periode..dus wat mij betrefd is dat geen duidelijk teken :p
    aj ken die ik zit niet lekker in mijn vel periodes..ene moment scheid aan alles en andere moment is alles fout, dik flubberig..als je je maar fijn voelt is altijd mijn motto..maarja in die dipjes is dat echt k*t... kop op meis!! ga eerst maar heerlijk genieten van jullie vakantie en elkaar ;) **knuff**

9. Bolle Buik

Bolle Buik Actief lid

21 feb 2009
    281
    0
    0
    Dank je!! Jij succes met je bonbonnela's soms kan het echt een opluchting zijn om je BH uit te doen!!!

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hi hi.. het is idd een bevrijding.. ;) Verbranden dat ding!! hihi

Bolle we zien elkaar ook in mei! ;)
    Trouwens... hoe kom je aan die naam? Bolle buik?

Oei... man zeg verder inpakken.... bleee!

11. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie

Ja, dat heb ik nu ook Muurtje.. ik zit nu ook helemaal niet lekker in mijn vel. En wil ook heleboel kilo,s kwijt. Dus ik ga nu echt streng aan de lijn. IK ben al goed bezig met gezond eten enzo. en let op calorien. Maar nu ga ik toch proberen om wat minder te eten.

En wil een paar kilo,s kwijt en mocht ik zwanger worden is het altijd mooi meegenomen.

Ik ga er vanaf nu niet meer zoveel mee bezig houden. Met mijn andere zwangerschappen heb ik dit ook niet gedaan. Maar ik vind deze forum en super gezellig en jullie steken mij aan.
    En ik kan jullie niet missen.

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ik kan jullie ook niet missen!!! hoe moet dat nou als ik op vakantie ben????
    ARG!!

13. Bolle Buik

Bolle Buik Actief lid

21 feb 2009
    281
    0
    0
    Muurtje mijn vriend zegt altijd voor de grap bolle tegen me en toen had ik er bolle buik van gemaakt ahahaha

14. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Wij zullen je heel erg missen, meid. Ga lekker op vakantie en mocht je niet ongesteld worden dan ga je hier met ons weer testen. Ik zal proberen om niet elke dag te komen hier..

Ik heb nu ook bruin slijm.. dus mijn ongie komt ook.

Balen man. Ik ken mijn lichaam niet meer sinds ik gestopt ben met de pil.

15. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    heel herkenbaar!! je raakt eigenlijk gehecht aan het forum en de meiden (vooral die er regelmatig zijn)...ik had me ook voorgenomen toen ik weer met werken begon nou als er veel getypt is kan ik gewoon niet meer alles bij lezen..maar doe het toch (bijna) elke keer weer.. ben nu anderhalve maand volop actief geweest hier op het forum en het kost ongemerkt toch behooooorlijk veel tijd..
    maar misschien is afstand nemen soms wel even goed, even weer met beide benen aan de grond en genieten van alles om je heen.. maarja het blijft hier zo gezellig ;)
    muurtje misschien is het wel even een goede oefening om op vakantie te zijn ;) dan kan je echt gaan genieten van je mannetje, familie de omgeving, de rust, alle indrukken en hopelijk van heel mooi weer!! en wie weet kom je dan weer lekker fris thuis en zit je ook weer iets beter in je hum.. dussss ga lkkr voor jezelf GENIETEN!!!!!

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Dank je maaikyb! Ga ik doen! ;)
    ik wil iedereen een heerlijke 2 weken toe wensen..... En dat er maar veel roze mag komen!
    Dan kom ik terug in mei om te kijken hoe het is met iedereen en om te laten weten hoe het er mee is.
    KUS!!!

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou t is hier idd veels te gezellig. Ik ben natuurlijk afgelopen maandag bij mijn nieuwe baan begonnen en ik had me voorgenomen om dus overdag niet meer op t forum te kijken/posten, maar ja....da's dus niet helemaal (lees: helemaal niet) gelukt. Ik moet zeggen dat ik na mijn eisprong meer behoefte aan t forum heb dan voor de eisprong, dan is t gewoon klussen, klussen, klussen!! Na de eisprong is toch de spanning van zou t wel of zou t niet...En dan is t gewoon fijn om dingen te bespreken. We zijn hier toch allemaal met t zelfde bezig tenslotte.

18. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    meiden ik ga afsluiten, nog even de langgerekte uitslag van x-factor kijken en dan lekker mijn bedje in en morgen (hopelijk) vrolijk weer op :D
    slaaplekker allemaal
    liefs

19. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Mermaid, Hoe laat ga je morgen testen.. Ik ben van plan om morgen vroeg weg te gaan anders doe ik mijn pc snel aan..

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

Goeiemorgen meiden,

Ik kon van de zenuwen niet meer slapen, dus was al om 05.15 uur wakker. Ik heb t nog tot 05.45 uur vol kunnen houden en heb toen getest. Echt hartstikke negatief. Lekker balen dus. Ik kan op de lijst dus op groen. Ik heb geen zin om dat nu zelf te doen, ik ga weer ff lekker bij mijn mannetje in bed liggen, dus wie er zin in heeft mag me op groen zetten.

xxx

Deel Deze Pagina