NOD april 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joanne1982

15 apr 2009
    72
    0
    0
    hoi ik weet het nog niet zeker maar ik mag mischien op rood gisteren avond veel pijn in me buik 3druppels bloed verloren en verder nog niks maar ik moet nog even kijken of het door zet gr patricia

2. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    :( balen zeg.

Ik heb zelf een account aangemaakt op http://www.menstruatiekalender.net/

Aks je al je cycli invult, dan kun je bovenin kiezen op cyclus en op berekeningen en dan berekent de site precies hoe lang je gemiddelde cyclus is, wanneer je eisprong is, wanneer je ongesteld zou worden, wanneer je met bloedtest kunt testen en wanneer met thuistest etc. etc. Heel handig en hoe meer gegevens je hebt (van eerdere cycli) hoe nauwkeuriger 'ie is. Bij mij klopt het exact! Aanvankelijk dacht ik niet, want andere sites berekenden mijn ei al eerder, maar achteraf bleek deze het juist te hebben. Heel handig dus.

Ook fijn is dat je allerlei lichaamsklachten kunt invullen zodat je dat later terug kunt lezen wat je de vorige maand ook alweer voelde. Het is even zoeken hoe het werkt, dat wel.

3. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    Oh, en ik zag ook weer nieuwe roze!!!! Supergefeliciteerd dames!

4. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Goedemorgen meiden!

@mermaid: oh wat balen meid dat ie negatief was, ik hoop dat je ongi niet doorkomt en dat je over een paar dagen als nog positief test ;)

@ll heb net weer getest zie mijn fotoalbum voor het resultaat ;) Ik begin er zelf nu wel in te geloven ik pas mijn banner zo even aan en test op mijn oorspronkelijke NOD met een indicator test. Het is erg onwerkelijk! ;)

@bolle buik: oh meis wat vervelend zeg, heel veel succes in mei en dan een vet positieve test op je NOD ;)

5. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    hey mermaid, wat balen meis...maar geen bloed geeft moed!! hier zit het voorbeeld, ik teste op nod ook hartstikke negatief.. en had overigens ook een pendel van bootsy ;) dus geef nog niet helemaal op.. **knuff**

6. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    nou ga het maar geloven fem!! gefeliciteerd!! kom jij nog uit in december of wordt het januari? lfs

@hier de test die ik gekregen nogmaals gedaan, maar vind het helemaal niks, streepje was eerst niet eens te zien en nu amper met vergrootglas :S ..toen bedacht ik me dat ik nog digitale had, zou ik het wel zou ik het niet..toch gedaan en die zei zwanger! :)

7. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Nou meiden, hier is t weer niet raak, en helaas gaan wij ook niet naar ronde 6.. :cry:

Ik had er zon hoop op.. 1 roze veeg.. nu niks.. dacht meteen aan innesteling.. dus ik vanmorgen toch maar ff testje gedaan (zon 10 hcg ding) en die zou t zelfs 6 dagen voor NOD al doen, zit er nu 2 dagen voor en geen streepje te bekennen..

ook gelijk een KV 2 voor 5 verprutst door mn hoop..

t is hier over en uit en ik kan wel schreeuwen.. :cry:

8. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    he bah balen meis...nu wachten op die verrekte :evil: :evil: maar als je nog twee dagen voor nod zit? ik teste pas 3dgn erna positief...
    wel lief voor jezelf blijven hoor!! **knuffel**

9. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    he bah ik moet eigenlijk vanalles in huis doen..maandag jarig, morgen waarschijnlijk de hele dag weg dus ook geen tijd om te poetsen..maar heb geen zin :oops:

10. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @maaikyb: ik kom uit op 1 januari 2010, jij komt zeker nog uit op december? En wat gaaf dat ie zei zwanger.... ik doe pas maandag de digitale weer, gisteren gaf die nog niet zwanger aan.

@pampapilio: misschien is het toch een innesteling geweest maar het HCG, en die testen van 6 dagen voor je NOd zeggen ook niet zoveel, ik zou de hoop nog niet opgeven als dit een innestellingsbloeding was dan zou ik als er geen bloed verschijnt gewoon nog een keer testen over een paar dagen. Ik ken namelijk genoeg dames die zoiets gelijks hadden en ook met een gevoelige test testte voor NOD en pas 3 dagen na hun NOD uiteindelijk alsnog positief testte. Ik duim voor je ;)

11. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    oh wat een onwijs gave banner fem!!

12. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Nou hoor meiden! HELP! :(

Ik denk dat niet alleen mn lichaam me pest!

De test van 10 hcg (om t makkelijk te houden) is echt negatief.. kan er niets van maken, dacht ergens een schaduwstreepje te zien (vandaar Kv test) maar die zou dan "gebroken wit" zijn op t wit.. hij is er niet echt dus.. :oops:

Maar dat is niet t ergste..

Kijk ik net naast me op de kv test (heb een tik met nog een paar honderd keer op testen kijken) zie ik een streepje! maar heeel licht.. en mn vriend denkt ook al dat die er altijd komt..

dus nou weet ik t niet meer....... ik heb namelijk t idee dat ie zeg maar teveel naar links zit, niet waar een streepje hoort te komen..
    Volgens mij was t nog wel binnen de 10 minuten.. dat weet ik eigenlijk wel zeker..

13. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland

NOD lijst April 2009

1: Yadi & LadyJoey & Chicken1975 & Ninoshka & Tinkerbell12
    2: Mermaid & plienneling & berenbotje & Lynette84
    3: Nicole1982 &aloeetje & mariekebr1 & Heitjekarweitje & Babylove1 & Bijtje80 &DrewB& Rebbel & Stapper & Lotte2005 & Knorretje84
    4: anniepannie & Lautjuh85 & Josjo& Charmedknorrie & Dini & wennepennie & annaelle & klein chrisje
    5: Tante Mars & 1984 & MutsseFlutss & Mariska165 & Joyce81 & Roosje01 & Mariebel & Dicky & Suekes& kml
    6: cristel1980 & kimbrasser & joma87 & baboe&
    7: Roos1987 & Miracle89 & Monica076 & 1985breezer & brigitte 77 & Nana33
    8: Julied & Tessa8 & Mgwc & PSje & Sylcor
    9: MoederK & Snoes4rx & Anne19791980 & Bink
    10: Natjuh026 & zwitsal & Niki83 & Hummie & 123Janneke321 & Vissertje & jose1710 & Anne77
    11: Patriez
    12: Nonja & Pearl29 & Doortje79 & Chelle25 & ijsvogeltje & Elegance & Lotte1987 & wgev & Matroosje
    13: Koeky & Mercedes & Lin71 & Susan71 & Muurtje & Nikita33 & wops & Line77 & beebiebregje
    14: bapsie & mammie patricia
    15: alina21 & Saz667
    16: Chantal78 & Tata & Gerda72 & Lieseleentje & Maartje84 & Aecatz & Saskia1984 & Nala79 & jesje08
    17: Noobody79 & ricmar94 & Prisley & ivisser16
    18: Einneh 2x & Jessy1983 & Niene & Lizze
    19: Bootsy & ladytijger & Lieselke & Bloempje83 & ingearts & Bolle Buik
    20: meggytje & Puk25 & Krokodieltje
    21: Mexicang & Loontje4 & Mala & Yeira & Happy79 & maribomba
    22: angelea & Love child & bollemieke & Maaikyb & Kris34
    23:Susan27 & nadeke & Mamatje77
    24: Ikkuh26 & Sweetcandie& Smile17
    25: JvS & Dingetje & Lauw & Iva & Janis & XX79 & Brabants meisje & Puk25 & Klusser1980
    26: Mcellie & yootje & Luukske & Sammie88 & Lumea & Senna04
    27: Esther1983 & Rapoenzel & Mermaid & Nicole1982 & Danif & Maja22 & PamPapilio
    28: Moosje25 & suiske & Lynette84 & Justfem & Jazy
    29: Todavia & Koeky & Liedel
    30: Ladypink & Jada1984 & Ninoshka & Noname & suekes & Muurtje & Clowntje

TESTMARATHON

22 april:
    *Happy79

25 april:
    * Sweetcandie
    * Mermaid

28 april:
    * Jazy
    * Justfem
    * Tetje 0885
    * Danif
    * love child

159 dames voor de ROZE AUDI
    30 Zwanger, 77 Ongesteld, 5 Negatieve test, 3 Twijfeltest, 20 Niets doorgegeven,
    2 Cyclus van slag , 2 vlindertjes

Ik heb je aangepast mermaid & pampilo (edit gauw nog even blauw gemaakt :D)
    en fem ik vond het nu wel tijd voor vet!

14. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    ohw spannend meid!! maar je test ook nog vroeg dus kan nog dat ie heeel licht is..als je het kan volhouden over 2 dagen nog een keer testen! **knuff**

15. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Wie wil er streepjes staren? in mn album...... vooral of ie "op de goeie plek" staat... :rolleyes:

16. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Oh en hij is trouwens in t echt duidelijker als op de foto hoor.. kreeg m er niet lekker op.. :(

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Bedankt meiden voor jullie lieve reacties en wie weet....misschien ben ik wel net als Maaiky een late tester. Let's hope so!!

@ PamPapilio: Balen meisje! Maar waarom geen volgende ronde voor jullie als ik vragen mag?

@ JustFem: Ga t maar geloven meid, een streep is een streep is een streep. Goed dat je je banner aangepast hebt!

18. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Nou ik zit nog ergens te twijfelen.. door mijn ziekte (waar ik net pas diagnose van heb) moet ik eigenlijk nog van allerlei onderzoeken laten doen.. maar dat kan niet tijdens een zwangerschap..

t is nu dus de keuze tussen door proberen of die onderzoeken.. en ik dan "moeten" we eigenlijk wel gaan voor die onderzoeken....

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Pam: Ok ik snap 't. Ja, da's lekker balen inderdaad. Dubbel balen in dit geval, want je bent 1. ziek en dat is natuurlijk nooit leuk en 2. nou moet je ook je kinderwens tijdelijk in de koelkast zetten. Heel veel sterkte moppie, met alles!

20. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Hi,

Pampapilio vlgens mij geeft de kv geen streepje hoor als je geen hcg hebt. Dit is toch de pipet test? Nou die was bij mij altijd helemaal wit bij geen zwangerschap. Helaas is je foto niet zo duidelijk maar gewoon de hele dag niet drinken en vanavond weer testen. Nee hoor want je moet wel om je gezondheid denken. En hcg verdubbelt zich toch elke 24 uur, dus wie weet morgenochtend?

Deel Deze Pagina